bazarnews

کد خبر: ۲۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
استقلال به‌دنبال یک نام بزرگ
بازی اسم‌ها در استقلال آغاز شده است و تیم بزرگ اما روی زمین مانده آبی باید هرچه سریع‌تر یک نام را به‌عنوان سرمربی خود معرفی کند.
بازار نیوز-بعد از استعفای علیرضا منصوریان از سمت سرمربیگری استقلال، سیدرضا افتخاری اعلام کرد گزینه اصلی هدایت آبی‌های پایتخت فاتح تریم است. این باشگاه به‌صورت غیرمستقیم مذاکره با فاریاس را هم تکذیب کرد تا همگان به این نتیجه برسند که استقلال به‌دنبال تریم است اما شواهد نشان می‌دهد استقلال بیشتر به‌دنبال زنگا است. مشخصا باشگاه استقلال توانایی پرداخت حدود ۱۰ میلیارد تومان برای یک سال به تریم را ندارد مگر اینکه مدیران استقلال به‌دنبال ساختن پرونده جدیدی مثل ژوزه برای استقلال باشند. به این ترتیب استقلالی‌ها به‌دنبال زنگا هستند که سابقا با میک درموت مربی بدنساز استقلال هم کار کرده است. البته او رابطه خوبی با یکی از آنالیزورهای استقلال به اسم صالح مصطفوی هم دارد و احتمالا او هم در این میان بی‌دخالت نیست. هر دو در النصر با والتر زنگا کار کرده‌اند، هر چند خیلی دوره موفقی نداشته‌اند.زنگا در سامپدوریا حدود ۳ میلیارد تومان قرارداد داشت و مطمئنا او که با یک سوم هزینه تریم به ایران می‌آید (حتی شاید هم کمتر) می‌تواند برای مدیران استقلال گزینه بهتری باشد. درحالی که استقلال در اوج بی‌پولی به‌سر می‌برد، تاکید مدیران این تیم بر انتخاب یک مربی اسمی و کارکشته برای هدایت تیم‌شان بعد از ماجرای علیرضا منصوریان است.

 

نام بزرگ می‌خواهند

اما چرا آنها از پی چنین انتخابی رفته‌اند؟ پاسخ خیلی روشن است. فشار شدید از سوی مجلس، مدیران ارشد دولتی، سلبریتی‌ها و از همه مهم‌تر؛ افکار عمومی بر وزارت ورزش برای نتایج تلخ استقلال، سبب شده مسعود سلطانی‌فر که همه تلاشش از روز در اختیار گرفتن سکان ورزش کشور، حفظ شرایط در حالت پایدار و ثبات بوده است، با چالشی بزرگ روبه‌رو شود. او بهتر از هر کسی می‌داند وضعیت مالی استقلال چقدر خراب و مشکل‌دار است اما از مسوولان این تیم خواسته سامانی به این اوضاع بدهند تا شاید توفانی که رسیده، سپری شود. چسبیدن استقلال به قعر جدول، چیزی بود که اصلا باورش را هیچ یک از مدیران ارشد ورزش بعد از بسته شدن این تیم گرانقیمت نداشتند. حالا فقط آمدن یک نام بزرگ می‌تواند مرهمی بر این زخم باشد به این امید که سرنوشت پرسپولیس با برانکو و تیم‌ملی با کی‌روش تکرار شود.

در این میان معاون قهرمانی وزارت ورزش هم تاکید کرد که وزارتخانه کاملا پیگیر مسائل استقلال است و تاکید دارد یک سرمربی با تجربه و قوی جذب شود. به گزارش «ایسنا» محمدرضا داورزنی گفت: «وزارتخانه کاملا پیگیر مسائل استقلال است و به هیات‌مدیره و مدیرعامل تاکید کرده با تعیین یک سرمربی با تجربه و قوی، خیال هواداران را آسوده کند. دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس سرمایه‌های ملی هستند و تمام مسائل و مشکلات آنها مورد نظارت و پیگیری و توجه مدیران وزارتخانه است.» داورزنی اضافه کرد:«امیدوارم به‌زودی با ترمیم و تکمیل هیات‌مدیره استقلال، این باشگاه با قدرت بیشتری در ادامه لیگ برتر ظاهر شود. هواداران از بابت نتایج تیم‌شان نگرانی نداشته باشند.»

برچسب ها: زنگا ، تریم ، استقلال
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: