bazarnews

کد خبر: ۲۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
محمود بهمنی رئیس بانک مرکزی احمدی‌نژاد در گفتگو با خبرآنلاین از مشکلات مبادلات پولی دوران احمدی نژاد می‌گوید و ارتباطش با بابک زنجانی را تکذیب می‌کند. در ادامه بخش‌هایی از گفتگوی او را با این خبرگزاری می‌خوانید:
بازار نیوز-وقتی مبادلات پولی ممنوع است؛ شما باید با قایق موتوری از خلیج فارس اسکناس بیاورید! شما اگر مسئول هستید و نروید دیگران هم این کار را نمی کنند. در مواردی حتما خودم می‌رفتم.

من همه چیز را تجربه کرده ام اما خیلی چیزها را نباید گفت چون حالا زود است. به عقیده من اگر بدانند که ما چکار کردیم، همین مبادی هم در جریانات تحریم‎ها بسته می شود. حتی ممکن است منِ نوعی را ممنوع الخروج کنند. چون واقعیت این است که ما تحریم‎ها را دور می‎زدیم. حالا به من می‌گویند که شما با زنجانی ارتباط داشتی؟ من اصلا زنجانی را ندیده بودم. ما اصلا اینها را دفع می‌کردیم.

شما بدانید شورای نگهبان به هیچکسی رحم نمی‌کند. شورای نگهبان اگر یک اپسیلون فردی اشکال داشته باشید امکان ندارد بگذرد. همه را با یک فیلتر و دوربین و ذره بین می‌بیند. دلیلی ندارد. چه لطفی می‌خواهد بکند؟ شورای نگهبان برای احراز

صلاحیت من حتما استعلامات لازم را انجام داده بود. تنها ایرادی که به من می‌گرفتند می‌گفتند که سی هزار میلیارد برداشت کرده‌ درحالی که این یکی از افتخارات من است که از 32 هزار میلیارد توانستم 30 هزار میلیارد آن را به خزانه برگردانم.

اصلاح طلب و اصولگرا یعنی چی؟ من اصلا نمی‌دانم. من می‌گویم که 30 هزار میلیارد پول را برگردانی و در یک قران آن هم منافع نداشته باشی و به خزانه کشور بریزی. این را اگر برنمی‌گرداندم الان این پول کجا بود؟ اصلاح طلب و اصولگرا چرت و پرت است. من فکر می‌کنم هر انسانی که یک ذره وجدان داشته باشد بیت المال را باید حفظ کند. الان دو هزار میلیارد مانده و باید یک کسی بیاید و این دو هزار میلیارد را برگرداند. اینطوری نیست که دوهزار میلیارد کم برداشتیم. پول را برداشته ایم و در خزانه بیت المال ریخته‌ایم.

پسر من دکترای عمران و شهرسازی از دانشگاه تهران است و دو زبان را کاملا مسلط و متاهل است و دو فرزند دارد. خیلی جالب است که قرار است شهردار یک شهر کوچک بشود. می‌خواهم بگویم و خوب است که شما هم بدانید، پسرم به کنفرانس‌های خارج از کشور می‌رود و چند دانشگاهم از او دعوت کرده اند چون اختراع دارد. حالا اگر یک روز آمد چون فامیلش بهمنی است باید خفه شود یا به خارج از کشور برود؟ همین هیاهویی که راه انداختند دعوتش کردند که از ایران برود. آخر چرا؟ چند وقت پیش پسرم به من گفت اشکالی ندارد من بروم فامیلی‌ام را عوض کنم؟ بد است، به خدا بد است.

برچسب ها: بهمنی ، احمدی نژاد ، پول
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: