bazarnews

کد خبر: ۲۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
خانواده رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر در معرض اتهام قرار گرفت و این بار از بابت اقدام داماد وی مبنی بر استفاه از ایمیل شخصی برای انجام مکاتبات دولتی.
بازار نیوز- «پولیتیکو» در گزارشی اعلام کرد «جرد کوشنر» داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از ایمیل (رایانامه) شخصی خود برای انجام مکاتبات کاخ سفید استفاده کرده است.

ظاهرا این ایمیل ها حاوی اطلاعاتی درباره پوشش رسانه ای و سازماندهی مراسم و میهمانی ها بوده است حال آنکه هنوز مشخص نیست آیا در این میان اطلاعات محرمانه دولتی نیز رد و بدل شده یا خیر.

این در حالی است که ترامپ در طول کارزار انتخاباتی خود انتقادات شدیدی را شامل حال «هیلاری کلینتون» رقیب دموکرات از بابت استفاده از ایمیل شخصی در دوره تصدی پست وزارت امور خارجه آمریکا کرد.

نهایت آنکه تحقیقاتی که اف بی آی پیرامون استفاده هیلاری از ایمیل شخصی برای مقاصد دولتی انجام داد، بزرگترین ضربه را به ستاد انتخاباتی وی وارد و نتیجه انتخابات را به ضررش تمام کرد.

حالا نه تنها وکیل کوشنر صحت ادعای پالیتیکو را تایید می کند، بلکه این رسانه آمریکایی می گوید علاوه بر داماد ترامپ، دیگر اعضای کاخ سفید از قبیل «رینس پریباس» رئیس دفتر سابق ترامپ و «استیو بانون» استراتژیست سابق وی هم در برخی مواقع از ایمیل شخصی برای مقاصد دولتی استفاده کرده اند.

هنوز مشخص نیست موافقین و مخالفین دولت ترامپ در مواجهه با این مسئله چه عکس العملی نشان خواهند داد.

گفتنی است ترامپ با اتهام ارتباط با روسیه در دوره کارزار انتخاباتی مواجهه است و از این بابت مورد انتقاد دموکرات ها است.

برچسب ها: ترامپ ، داماد ، کوشنر
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: