bazarnews

کد خبر: ۲۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
با وجود عادی جلوه دادن این موضوع توسط رئیس شورای شهر همین که افکارعمومی به خرید تبلت ۴ و نیم میلیون تومانی واکنش نشان داده و چند روزی است که انتقادات نسبت به این موضوع اوج گرفته قطعا نمی‌توان آنرا موضوع عادی در جامعه عنوان کرد. خصوصا اینکه با چنین قیمت بالایی از پول بیت المال چنین امکاناتی در اختیار اعضای شوراری شهر قرار گرفته است. چرایی واکنش مردم به تبلت های گران قیمت در شورای شهر
بازار نیوز - پس از مدت‌ها محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس‌شورای شهر تهران به موضوع خرید تبلت گرانقیمت واکنش نشان داد.وی در این خصوص با اشاره به اینکه یک مقداری در زمینه انتشار خبر کم لطفی صورت گرفته است گفت‌: « خرید خودرو و کامپیوتر در شهرداری تهران و یا سایر دستگاه‌ها امری عادی است. اینکه یک سندی خورده بشود که این خودورها و تبلت‌ها اختصاص بهاعضای شورای شهر دارد، اینطور نیست و می توان این امکانات در اختیار دیگران نیز قرار بگیرد.»

با وجود عادی جلوه دادن این موضوع توسط رئیس شورای شهر همین که افکارعمومی به خرید تبلت ۴ و نیم میلیون تومانی واکنش نشان داده و چند روزی است که انتقادات نسبت به این موضوع اوج گرفته قطعا نمی‌توان آنرا موضوع عادی در جامعه عنوان کرد. خصوصا اینکه با چنین قیمت بالایی از پول بیت المال چنین امکاناتی در اختیار اعضای شوراری شهر قرار گرفته است.

از سوی دیگر محسن هاشمی رفسنجانی بیان می‌کند که این امکانات می‌تواند در اختیار دیگران نیز قرار بگیرد. درحالی که اگر این امکانات همگانی است پس چرا به نام اعضای شورای شهر این موارد ذکر شده و نکته دیگر اینکه این امکانات برای هر سازمان و هر مسئول دیگری با این قیمت بالا گرفته شده اسراف به نظر می‌رسد و قطعا کارایی این تبلت‌ها با پرداخت چنین پولی بیشتر از کاربرد آن جهت مصارف اداری است.
 
باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: