bazarnews

کد خبر: ۲۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
جاذبه های گردشگری انواع مختلفی دارند از بناهای تاریخی و فرهنگی گرفته تا طبیعی و… با شنیدن کلمه ی «گردشگری» به احتمال خیلی زیاد به همه ی شما حس مثبتی از یک بنای زیبا و جایی آرامش بخش دست می دهد در صورتی که همیشه این طور نیست و گاهی یک بنا از شدت ترسناک بودنش می تواند تبدیل به یک جاذبه شود، البته جاذبه ایی که برای مردمانش اصلا خوشایند نیست. اتفاقی که برای این بنا در آمریکا افتاده است. نام این بنا کلیسای اگ هیل است که قصد صحبت در مورد آن را داریم. با الی گشت همراه شوید:
بازار نیوز - کلیسای اگ هیل کلیسایی تاریخی در ایالت پنسیلوانیا است که در سال ۱۸۶۰ ساخته شده است و در سال ۱۹۷۹ در فهرست بناهای ملی آمریکا به ثبت رسید. اگ هیل در حاشیه ی جنگل ساخته شده است و آنچه که از اسناد نشان می دهد، اتفاقات دردناکی در آن افتاده است. البته دقیقا مشخص نیست که این اتفاق تا چه اندازه درست و یا دروغ است اما محلی های زیادی آن را روایت کرده اند.

طبق گفته ی افراد محلی ماجرا از شب هالووین یکی از سال های بسیار دور اتفاق افتاده است، روزی که خانواده ها برای عبادت و مراسم های مذهبی خود به این کلیسا رفته بودند. آن ها در کلیسا مشغول راز و نیاز بودند بدون آنکه بدانند چه سرنوشت شومی در انتظارشان است. نقشه ای که توسط کشیش شوم کشیده شده بود و آن را عملی هم کرد، او تمام حاضران مراسم را قربانی کرد. این کشیش بد ذات خوراکی هایی که به حاضران کلیسا داد را به سمی مهلک آغشته کرده بود که تمام آن ها را همان لحظه کشت. اما ظاهرا این مقدار برای او کافی نبود چرا که بعد از آن به حیاط کلیسا رفت و کودکانی که در آن جا مشغول بازی و بی خبر از همه جا بودند را به قتل رساند و نقشه ی وحشتناکش را کامل کرد.
 
ماجرای زشت ترین بنای جهان+ عکس 

ظاهرا این کشیش بعد از انجام این کار وحشتناک، جنازه ها را به گورستانی که در نزدیکی کلیسای اگ هیل بوده است، برده و آن ها را دفن کرده است. بعد از آن هم به برج ناقوس رفته وخود را دار زده است و این گونه به زندگی اش پایان داده است… مردم محلی این کلیسا را تسخیر شده می دانند و بر این باورند که هنوز هم روح کشیش خبیث در آن وجود دارد، بعضی ها هم بر این باورند که روح قربانیان در کلیسا مانده است و شب ها صدای فریادهای دلخراش قربانیان و گریه ی کودکانی که کشته اند به گوش می رسد.

اما مانند خیلی از داستان های افسانه ای دیگر، واقعا صحت و درستی داستان کلیسای اگ هیل مشخص نیست اما ابهام بزرگی در مورد آن وجود دارد. از طرفی هیچ روزنامه یا داستانی این فاجعه را مننتشر نکرده است و از طرف دیگر ظاهرا جسد کشته شده ها پیدا  شده است…  اما چرا مردم محلی این کلیسا را عذاب الهی می دانند؟ آن ها از آنچه که در این کلیسا اتفاق افتاده به شدت وحشت دارند و از طرفی می گویند اتفاقات ناخوشاند دیگری نیز به تازگی در آن در حال اتفاق است و به محلی برای بازدید افراد خرابکار تبدیل شده است.
 
برترین ها
برچسب ها: کلیسا ، عذاب ، ساختمان زشت
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: