bazarnews

کد خبر: ۲۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا امروز در نشستی فوق‌العاده گرد هم می‌آیند.
بازار نیوز- باشگاه بارسلونا اعلام کرد از ساعت 12:15 امروز (دوشنبه) به وقت محلی، اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا به ریاست خوسپ ماریا بارتومئو در ورزشگاه نوکمپ گردهم می‌آیند تا در خصوص اتفاقات روز گذشته که در جریان همه‌پرسی استقلال کاتالونیا از اسپانیا روی داد و بازی خانگی بارسلونا برابر لاس‌پالماس در چارچوب رقابت‌های لالیگا را نیز تحت‌الشعاع خود قرار داد، بحث و بررسی کنند و تصمیمات لازم گرفته شود.  

در حالی که علت برگزاری این نشست فوق‌العاده اعلام نشده، نشریه «اسپورت» نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر داد؛ موضوع اصلی این جلسه استعفای کارلس ویلاروبی نایب رئیس باشگاه و جوردی مونس مدیر باشگاه بارسلونا خواهد بود که مخالف برگزاری بازی شب گذشته آبی‌واناری‌ها برابر لاس‌پالماس بوده‌اند. بر اساس این گزارش ممکن است نفرات دیگری هم از اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا در جلسه امروز از سمت خود استعفا دهند.

فدراسیون فوتبال کاتالونیا روز گذشته بازی بارسا - لاس‌پالماس را یک‌طرفه لغو کرده بود، اما از آنجایی که سازمان لیگ فوتبال اسپانیا، این باشگاه کاتالونیایی را تهدید به کسر 6 امتیاز کرد، باشگاه بارسلونا تصمیم به برگزاری بازی پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر در نوکمپ گرفت تا به نوعی اعتراض خود را به گوش جهانیان برساند.

قرار است ساعت 16 امروز به وقت محلی، خوسپ ویوس، سخنگوی باشگاه بارسلونا با حضور در کنفرانس خبری، نتایج حاصل در این جلسه را به اطلاع رسانه‌ها و هواداران برساند.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: