bazarnews

کد خبر: ۳۰۱۹۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
زمان برگزاری مجدد ازمون اختلالات_یادگیری استان خوزستان اعلام شد.
بازار نیوز - در این اطلاعیه آمده است:
 
با سلام و احترام:
 
پیرو نامه شماره 16638‏/9‏/551 مورخه 26‏/4‏/96در راستای سیاست های کیفیت بخشی و ارتقای توانمندی های حرفه ای معلمان معاونت آموزش ابتدایی استان در نظر دارد دوره آموزشی اختلالات رفتاری کودکان  با کد 91400515 را به صورت مجازی برای بار دوم در مورخه 20‏/7‏/96با همکاری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل برگزار نماید. لذا مقتضی است مدیران محترم به کلیه معلمان پایه اول و چند پایه (با ابلاغ تدریس در پایه مذکور )که در مرحله اول موفق به شرکت در آزمون نگردیده بودند ، اطلاع رسانی نمایند.
 
    1) شیوه برگزاری آزمون بصورت مجازی آنلاین خواهد بود .
 
    2) آزمون در مورخه 20 مهر ماه  روز پنج شنبه و در سه بازه زمانی برگزار خواهد شدکه زمان اول ساعت 9 تا20‏/9، زمان دوم 14تا20‏/14زمان سوم 18 تا 20‏/18 می باشد.
 
4)آزمون به هیچ عنوان تکرار نخواهد شد و هر فراگیر فقط در یک زمان می تواند در آزمون شرکت نماید، نمره قبولی 12 از 20 می باشد.
 
5) منابع آزمون ))اختلالات رفتاری کودکان ((قبلا توسط معاونت ابتدائی به صورت رایگان  و باعنوان های (دانش آموزان دیرآموز و مشکلات آموزی)و(مشکلات یادگیری ((آن چه معلمان باید بدانند)) به تعداد معلمان به مناطق ارسال شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
1
0
چرت و پرت!!!
آقایاااااان 6ماه حق التدریس ما معلملن را ندادند!!! فقط با وعده های دروغ!! این وزیر هم سردسته تمام دزدها! خودش در صندوق فرهنگیان بوده دیگه چه انتظاری برای احقاق حق ما ! فقط وعده های دروغی از تیرماه تا اول مهر!
مشکل از ما معلمان است که به سرکلاس میریم!!! اگه 1ماه اعتصاب کنیم اون وقت متوجه میشید!
آتشدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
آقایون لطف کنند تیتر گزارش را عوض کنند طوری تیتر زدید که انگار وضعیت معیشتی فدهنگیان از فردا دریت میشود .
اختلالات رفتاری را شما دارین .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
سلام :بزرگان دین اسلام می فرمایند تمام گناهان از دروغ سرچشمه می گیرد ؟ پس می تواند گفت همه مسولین آموزش پرورش گناه کار هستند.ومن تعجب می کنم آیا این آقایان می دانددر آن دنیا جایگاه حضرات کجاست(در قهر جهنم .فکر می کنم در آن دنیا این آقایان حتما"جواب خواهنداگر به آن دنیا اعتقادداشته باشند) وحتما"جواب خواهندداد ما زورمان به اقای نوبخت نمی رسید؟تا پول بگیریم و عرضه نداشتیم حق همکاران مان را بگیریم.غافل از اینکه جناب آقای نوبخت هم جهنمی است لعنت بر هر چه ادم دروغگو و شیاد
مسلم
|
Romania
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
همش وعده وعید . بس دیکه تو را بخدا ول کن با ابروی فرهنگیان بازی نکن اقای وزیر
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
شما معلمان اگرناراحت پرداخت نشدن اضافکارتون بودید اینقدربرای برداشتن اضافکار ارسروکول هم بالا نمیرفتید بجای اینکار فقط یکروز کلاس نمیرفتید همه ی کارکنان دولت هوای همدیگه رو دارن جزمعلمان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: