bazarnews

کد خبر: ۳۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
رییس کمیسیون تولید ملی و اصل ۴۴ مجلس اعلام کرد: گزارش کمیسیون اصل ۴۴ هفته جاری تقدیم هیات رییسه مجلس می‌شود.
بازار نیوز - حمیدرضا فولادگر درباره گزارش کمیسیون اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی افزود: این گزارش به احتمال فراوان در هفته جاری تقدیم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی می‌شود، در غیر اینصورت در هفته ابتدایی آبان‌ماه این اتفاق صورت می‌گیرد.

فولادگر با اشاره به تهیه گزارشی در خصوص روند اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، با بیان اینکه این گزارش آماده شده است، ادامه داد: بخشی از محورهای این گزارش آسیب‌شناسی، سهام عدالت، طبقه‌بندی بنگاه‌های اقتصادی، واگذاری‌ها و تعاونی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در بخشی از این گزارش پیشنهادهایی در خصوص تکالیف باقی ‌مانده اصل ۴۴ قانون اساسی است، اضافه کرد: ۱۰ تکلیف مهم از سیاست اصل ۴۴ قانون اساسی باقی مانده که اجرایی نشده است.

فولادگر با تاکید بر اینکه در این گزارش پیشنهاد اجرایی و اصلاح قانون مطرح شده است زیرا مواردی وجود دارد که قانون نیاز به اصلاح دارد، بیان کرد: در پایان گزارش باید یک پیشنهاد وجود داشته باشد، شش گزارش شامل گزارش‌های اصل ۴۴، حمایت از تولید داخل، بازار کسب‌ و کار، اقتصاد مقاومتی، اشتغال و رفع موانع تولید توسط کمیسیون تولید ملی و اصل ۴۴ قانون اساسی در صحن علنی قرائت می‌شود.

خانه ملت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: