bazarnews

کد خبر: ۳۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت که بزودی ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره با سود ۱۲ درصد به فرهنگیان پرداخت می شود.
بازار نیوز - «گودرز کریمی فر»  در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی درمانگاه فرهنگیان ملایر افزود: این میزان تسهیلات از 50 تا 200 میلیون ریال به فرهنگیان در سراسر کشور در مدت 3 ساله پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه معیشت، مسکن و درمان فرهنگیان و معلمان اولویت اساسی در وزارت آموزش و پرورش به شمار می رود افزود: تمام تلاشمان برای رفع مسائل و مشکلات فرهنگیان در حوزه های درمانی، معیشت، مسکن و درمان به کار گرفته می شود تا فرهنگیان با کمترین هزینه به مسائل درمانی و رفاهی خود بپردازند.

کریمی فر یادآور شد که برای تقویت و توسعه مراکز درمانی فرهنگیان در نقاط مختلف کشور،تاکنون در 10 کلان شهر مرکز اسکان بیماران راه اندازی شده و در 2 شهر دیگر نیز در دست اقدام است.

وی توضیح داد:برای ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان، وام خرید مسکن به فرهنگیان فاقد مسکن در مراکز استان ها به میزان تسهیلات 500 میلیون ریال با سود 12 درصد و بازپرداخت 10 تا 12 ساله در هفته های آینده پرداخت می شود.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مبلغ وام برای خرید مسکن در شهرهای بالای 200 هزار تن جمعیت 400 میلیون ریال و برای شهرهای زیر 200 هزار تن جمعیت 300 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

کریمی فر فعالیت درمانگاه فرهنگیان ملایر را مرکزی مطلوب در ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان دانست و افزود: در بازدیدهای انجام شده از مراکز درمانی و رفاهی این شهرستان، وضعیت ملایر از نظر خدمات رفاهی و درمانی به معلمان مطلوب است.

کلینیک تخصصی فرهنگیان ملایر در زمینی به مساحت بیش از 350 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

این کلینیک شامل بخش هایی همچون جراحی عمومی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی، درمان سرپایی بیماران، پزشک تخصصی است و روزانه به 800 تا یک هزار بیمار خدمات ارائه می دهد.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
 
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: