bazarnews

کد خبر: ۳۱۰۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
نحوه کار با برگ های پوشه کار برای معلمان پایه ابتدایی اعلام شد.
 
بازار نیوز - درخصوص نمون برگ های پوشه کار با توجه به پرسش همکاران  مواردی یادآوری می شود:
 
*نمون برگ شرح حال
 این نمونه برگ برای شناخت عمیق‌تر معلم از دانش آموز، طراحی شده است. این  برگ «پس از تکمیل تا پایان سال تحصیلی نزد معلم می‌ماند.سپس در پایان سال، همراه با پوشه به دانش آموز تحویل می‌گردد.
 
*نمونه برگ فهرست محتوا
یکی از مهم‌ترین اجزای پوشه‌ کار«فهرست محتوا» است. فهرست محتوا زبان گویای شواهد جمع‌آوری شده‌ی پوشه ی کار شما است. این نمون برگ مثل آیینه، بازتاب دهنده‌ی منظورهای معلم از انتخاب نمونه کارها و شواهد پیشرفت تحصیلی دانش آموز است. لازم است بدانید که مخاطب این نمون برگ، معلم و والدین می‌باشند. جای قرارگیری فهرست محتوا ابتدای هر لایه از پوشه¬ی کار خواهد بود.پس هر درس یک فهرست محتوا .
 
*نمونه برگ خودارزیابی دانش‌آموز
نمونه برگ «خودارزیابی دانش‌آموز» هر یک ماه یک‌بار، باید هر یک ماه یک‌بار،  توسط دانش‌آموز تکمیل گردد .برای تکمیل آن لازم است  دانش آموز همه‌ی نمونه فعالیت‌ها و عملکرد خود را در پوشه کار بررسی نمایید و  بعد نظر خودش را در خصوص عملکردش در این نمون برگ نوشته و به اطلاع معلم برساند. جای این نمون برگ در لایه‌ای به نام «سایر» در پوشه¬ی کاردانش آموز می‌باشد.

*نمونه برگ ارزیابی والدین
هر مادر و پدری حق‌دارند از عملکرد فرزندشان اطلاع و آگاهی کامل داشته باشند. یکی از راه‌هایی که آن‌ها می‌توانند از سطح یادگیری دانش آموز آگاهی پیدا کنند، پوشه کار است.  در این پوشه کار، نمون برگی با عنوان« نمون‌برگ ارزیابی والدین»وجود دارد که والدین دانش آموز برای تکمیل آن، باید همه‌ی محتوای پوشه کار دانش آموزرا بررسی کنند و سپس نظر خودشان را در خصوص عملکرد فرزندشان،  هر سه ماه یک‌بار در این نمون برگ درج نمایند. این نمون‌برگ نیز پس از تکمیل در پوشه کار  و لایه‌ی سایر قرار می‌گیرد.
 
*نمونه برگ پیشرفت تحصیلی – تربیتی دانش‌آموز در پایه تحصیلی در بین دو نوبت
معلم طبق آیین‌نامه از ابتدای مهر تا بهمن یعنی در نوبت اول، و از بهمن‌ماه تا خرداد یعنی در نوبت دوم، باید علاوه بر ارائه گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی در فرم الف، باید چهار بار دیگر یعنی دو بار در نوبت اول و دو بار در نوبت دوم به شکلی که معلم تشخیص داده است به پدر و مادر دانش آموز گزارش دهد.  این فرم پیشنهادی، می‌تواند برای این منظور بسیار مناسب باشد.
 
 
بیشتر بخوانید:
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
چرا کسانیبا مدرک جعلی از شهرستان اآبدانان اوردن ودر آموزش وپرورش شوشدانیال استخدام شدن را مپیگیریننمی کنن واقعا ظلمه برای افراد جویای کار با داشتن بمدارک
علی رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
اینا همش چرته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
همش ظاهرسازی آموزش راتدفین نمودید.بااین سوسول بازیها.گفتین پوشه کارگفتیم بدک نی اشکال نداره .هرروزیکی از یه گوشه بلند میشه ویه نسخه جدید میپیچونه....نمون برگ محتو!!!!!خودارزیابی!!!!افسوس...پس این جناب معلم کی وقت کنه درس بده؟!؟دیگه بسه ...هرکی میخاد یه اسمی واسه خودش وربیاره یه مشت اصطلاح بار مدرسه ومعلم بدبخت وشاگردان بخت برگشته میکنه....دیگه بستونه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: