bazarnews

کد خبر: ۳۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
در روزهای اخیر حسین هدایتی بالاخره لب باز کرد واعتراف کرد که طارمی 1 میلیارد برای پرداخت به ریز اسپور ترکیه گرفته است تا قراردادش را فسخ کند اما... امروز طارمی با محرومیت مواجه شده ،پول های عابر بانک ناپدید شده و...
بازار نیوز -  این آخرین نکته در مورد تخلیه عابر بانک توسط سرخپوشان نیست چرا که گفته می شود برخی آقایان که ردای سرخ پرسپولیس را دارند و بر صندلی حکومت این تیم نشسته اند بابت جذب کاوه رضایی چیزی نزدیک به 1 میلیارد دریافت کرده اند اما به قول معروف جا تر است و بچه نیست.

کاوه در بلژیک اما پول عابر بانک پرواز کرد.

اینها ادعا های حسین هدایتی است که در برخی مطبوعات عنوان کرده است .

سال های نه چندان دور را فراموش نخواهیم کرد.علی پروین دست یک فرد ناشناس را در دست گرفت تا با استیل آذین و پرسپولیس و فضای شهرت سلطان، هدایتی، هدایتی شود.

حسین هدایتی در همان زمان در یک محفل خصوصی مدعی شد پروین از کنار من پول های زیادی را صاحب شده و به اسم هزینه های استیل آذین نزدیک به 2 میلیارد برای خودش برداشته است.

هر چند هدایتی در اظهارات بعدی این موضوع را زائیده ذهن خبرنگار دانست اما باور کنید نمی شود از اصوات ضبط شده در پرده گوشمان براحتی بگذریم .

واکنش پروین به این اظهارات هدایتی هم جالب بود " من اینهمه در فوتبال زحمت کشیدم اما حسین هدایتی را کسی نمی شناخت وقتی من او را در فوتبال مطرح کردم اگر پولی هم در کار بوده حق من است، هرچند همه اینها شایعه است و پولی در کار نیست."

البته مسئولان ورزش در مقاطع مختلف با بهانه عضویت هدایتی و عشق به پرسپولیس هم گاهی بدون رمز دوم عابر بانک را تخلیه کردند اما هدایتی هنوز هم رمز جدیدی ارائه نداده تا بدون رمز دوم درب های عابر برای دریافت پول باز باشد.
 
گل

 
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: