bazarnews

کد خبر: ۳۱۲۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
انتقاد دادستان کل کشور به سیستم بانکی
دادستان کل کشوردر مراسم سالروز سازمان بازرسی کل کشور که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، سخنرانی کرد.
بازار نیوز - خلاصه اظهارات محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در مراسم سالروز سازمان بازرسی کل کشور که امروز(چهارشنبه)به شرح زیر است:
 
*یکی از مشکلاتی که امروز داریم موضوع فساد اداری است که این مسئله متناسب با مملکت اسلامی نیست.
 
*اگر در قوه قضاییه ٥٠ درصد مردم ناراضی باشند طبیعی است چون محکوم می شوند اما این مقدار نارضایتی مردم یعنی قطعاً یک مشکلی وجود دارد.
 
*اگر در سازمان بازرسی مواردی را که قانون به عهده شما گذاشته به درستی انجام دهیم آیا باز هم شاهد این حجم از فساد هستیم؟
 
* اگر ما در قوه و شما در بازرسی آنگونه که باید عمل می کردیم شاهد این حجم از فساد نبودیم. آدم هایی که دنبال سوء استفاده از منافذ هستند ما باید این منافذ را ببندیم.
 
*سیستم بانکی ما یک سیستم ناسالم است. این وام ها و تسهیلات به نورچشمی ها و کسانی که دارای ویژگی ویژه خواری هستند برای چه داده می‌شود؟ اگر نظام بانکی ما درست بود شاهد این موضوعات نبودیم.
 
* در انتخابات تخلفات صریح خلاف قانون داشتیم و من یه واسطه جایگاه حقوقی ام از ایندا تا انتها در جریان آن بودم. برخی آقایان تخلفات روشنی داشتند می خواهیم برخورد کنیم می گویند برخورد سیاسی است. این حرف هم مربوط به دولت سابق و هم مربوط به دولت فعلی است. اینکه می گویند سیاسی برخورد می کنیم یعنی چه؟ آخه بی انصاف ها این چه حرفی است که می زنید؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
خیلی از سیستم ها در ایران ناسالم است در دادگستری قزوین فقط به عده خاصی از کارشناسان رسمی دادگستری پرونده زیادی ارجا می شود و تعدادی از کارشناسان هم فقط نگاه می کنند و به بی دالتی افسوس می خورند
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: