bazarnews

کد خبر: ۳۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
باشگاه پرسپولیس امروز به حکم محرومیتش به دادگاه عالی ورزش از طریق یک وکیل سوئیسی اقدام می کند.
بازار نیوز - سرخپوشان پایتخت مدتی پیش به علت شکایت باشگاه ریز اسپور ترکیه با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شدند. با توجه به اینکه محرومیت باشگاه پرسپولیس قطعی نیست و قابل تجدید نظر خواهی است، براین اساس مسئولان پرسپولیس با استخدام یک وکیل سوئیسی به دنبال تعلیق محرومیت خود هستند.

مهدی طارمی مهاجم ملی پرسپولیس هم دو روز پیش به محرومیت چهار ماه خود اعتراض کرد و اکنون گفته می شود که باشگاه پرسپولیس امروز از طریق وکیل سوئیسی خود اعتراضش به حکم محرومیت را در دادگاه CAS ثبت می کند.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قراردادی که با مهدی طارمی در 24 فروردین 95 امضا کرده است، به عنوان برگ برنده خود به دادگاه عالی ورزش ارائه بدهد که  با این مدارک بتواند حکم محرومیت و جریمه 789 هزار دلاری را تعلیق کند.

بر این اساس باشگاه پرسپولیس مدعی می شود که 24 فروردین 95 با طارمی توافق نامه ای را امضا کرده که این بازیکن پذیرفته به مدت 2 فصل دیگر در اختیار تیم پرسپولیس باشد و 30 خرداد ماه نیز بر سر جزئیات قرارداد مذاکره شده است.

به هر حال اگر دادگاه عالی ورزش دفاعیات باشگاه پرسپولیس بپذیرد شاید محرومیت طارمی تعلیق شود و او بتواند برابر الهلال عربستان بازی کند.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وکیل سوئیسی در حال تدوین متن شکایت نامه است و مراحل اعتراض به حکم محرومیت را انجام می دهد تا مدارک مستند به دادگاه CAS ارائه بدهیم.

او بیان کرد: ما در زمان مقرر اعتراض خود را به حکم محرومیت به دادگاه عالی ورزش ارسال می کنیم اما اقدامات انجام شده برای اعتراض به حکم را رسانه ای نمی کنیم تا رای نهایی صادر شود.
 
باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: