bazarnews

کد خبر: ۳۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد مدعی شده است شیاطین سرخ پیشرفت چشم گیری در این فصل داشته است.
بازار نیوز -  ژوزه مورینیو در آستانه دیدار با لیورپول در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس طی مصاحبه ای اعلام داشت: دوست دارم مقابل بهترین تیم‌ها بازی کنیم، دوست دارم مقابل بهترین باشگاه‌ها در بهترین ورزشگاه‌ها با بیشترین تاریخچه بازی کنیم.من در آنفیلد لحظات فوق‌العاده خوب و لحظات بدی را تجربه کرده‌ام. آنها لحظات خوشی را مقابل من تجربه کرده‌اند و در سوی دیگر لحظات غمگینی را مقابل من تجربه کرده‌اند. حالا اگر همان‌قدر که من برای آنها احترام قائل هستم، آنها برای من احترام قائل باشند، یکی دیگر از آن بازی‌های به یادماندنی را در پیش خواهیم داشت.

مورینیو در خصوص حساسیت این بازی توضیح داد: این بازی ۳ امتیاز دارد، نه ۴ امتیاز! شاید اگر این بازی در زمانی از فصل بود که دو تیم برای به دست آوردن می‌جنگیدند، پیروزی در این بازی ارزش بیشتری داشت، اما در این مقطع این بازی تنها ۳ امتیاز دارد. از سوی دیگر، در چنین بازی‌های‌هایی هر لحظه از بازی می‌تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد. ما مقابل تیم خوبی که بازیکنان خیلی خوبی دارد، بازی خواهیم کرد و این بازی را کمی دشوار خواهد کرد.

سرمربی شیاطین سرخ درباره پیشرفت باشگاه منچستر یونایتد و رسین به سطح بالاتری گفت:  من فکر میکنم در حال حاضر تیمی به مراتب بهتر از قبل داریم. ما فصل گذشته در جمع ۵ تیم برتر نبودیم، فصل گذشته در خانه وستهام به پیروزی نرسیدیم، فصل قبل نتوانستیم اورتون را در خانه‌اش شکست بدهیم و یا در دیداری خارج از خانه نتوانستیم بر ساوتهمپتون غلبه کنیم اما اکنون به طور حتم بهترین تیم دنیا هستیم.

 
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: