bazarnews

کد خبر: ۳۱۲۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
پنجمین هواپیماهای خریداری‌شده ATR72-600 توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر ظهر امروز مهرماه سال جاری در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست.
بازار نیوز - مدیر هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) در بندرعباس ،‌ افزود: ناوگان نوین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما” از پنجشنبه ۲۰ مهر، پروازهای منطقه‌ای و توسعه‌ای خود را از استان هرمزگان آغاز می‌کند.

حمیدرضا بخشی زاده افزود: ناوگان هواپیماییATR که پس از حدود ۲۰سال به‌صورت نو خریداری و ۶ فروند آن وارد کشور شده است از پنجشنبه هفته جاری فعالیت‌های منطقه‌ای خود را از مبدأ بندرعباس به ۱۰ مقصد آغاز کرده و نخستین پرواز آن به جزیره یابو موسی خواهد بود.

وی تصریح کرد: هواپیماهای  ATR72-600  به دلیل توانایی و قابلیت‌هایش مانند چابکی، داشتن پلکان، ظرفیت متناسب و مصرف بهینه می‌تواند مقاصد کوتاه را پیوند داده و استمرار خدمات پروازی را تمدید کنند.

بخشی زاده اظهار کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید فعلیت خود با تأسیس یک شرکت منطقه‌ای، قصد دارد نقاط کمتر برخوردار را به مراکز استانی و پروازی ، پیوند دهد و فرودگاه‌های کمتر فعال را نیز عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: ناوگان هواپیمای کوتاه برد "هما” شامل ATR72-600  و  F100  فوکو در این شرکت منطقه‌ای پرواز خواهد کرد.

بخشی زاده با اشاره به اینکه مقصد جدید پروازی هما به محوریت "بندرعباس” مرکز استان هرمزگان، شامل جزیره ابوموسی، چابهار، ایرانشهر، زاهدان، اهواز، کرمان، اصفهان، شیراز، جزیره کیش و عسلویه است، خاطرنشان کرد: امیدواریم به‌زودی شرایط لازم برای پرواز در حوزه خلیج‌فارس همچون مسقط و دبی با این پروازها انجام شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Armenia
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
باعث خوشهالی نیست ، لابی های منفی سعودیها و اماراتیهای جنایتکار و تروریست پرور در کشورهای غربی بر علیه ایران باعث عدم تحویل هواپیماهای ایرباس و بوئینگ شده است.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: