bazarnews

کد خبر: ۳۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
همانطور که میدانید آب و هوای روسیه بسیار متغیر است و بین 37 درجه سانتی گراد(زمان ذوب شدن یخ ها ) و منفی 30درجه سانتی گراد( در طول زمستان سیبری) درحال تغییر است.
بازار نیوز -  مطلوب ترین دمای روسیه را میتوانید در امتداد ساحل دریای بالتیک تجربه کنید جایی که اهالی مسکو برای  گذراندن تعطیلات تابستانی خود به آنجا میروند همچنین سوچی به خاطر داشتن آب و هوای گرمسیری به عنوان یک تفریحگاه ساحلی  لقب "فلوریدای روسیه " را به خود اختصاص داده است.

جولای و آگوست که مصادف است با ماه های تیر و مرداد(تا اوایل شهریور) گرم‌ترین ماه‌های سال هستند، و به همین دلیل بهترین فصل برای تعطیلات و خوشگذرانی نیز به شمار می‌آیند. اگر به برف و یخ نیز علاقه‌مند باشید و کاری با هوای سرد و کولاک نداشته‌باشید، زمستان‌های روسیه فوق‌العاده‌اند، روزهایی که برف جلوه‌ای فوق‌العاده به همه‌چیز می‌بخشد. روزهای پایانی اکتبر که برابر است با ماه مهر (بارشهای اولیه برف)، و ماه‌های مارس و آوریل برابر با  اوایل اسفند تا اوایل اردیبهشت (آب شدن برف‌های زمستانی) برای سفر مناسب نیستند. در این روزها پیاده‌روی در خیابان‌ها تقریباً غیرممکن است و برف‌های آب شده به همه جا نفوذ می‌کنند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: