bazarnews

کد خبر: ۳۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
باشگاه پرسپولیس امروز از طریق وکیل سوئیسی خود به دادگاه عالی ورزش نسبت به صدور حکم محرومیتش اعتراض خواهد کرد.
بازار نیوز - سرخپوشان پایتخت مدتی پیش به علت شکایت باشگاه ریز اسپور ترکیه با محرومیت از 2 پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شدند، با توجه به اینکه محرومیت باشگاه پرسپولیس قطعی نیست و قابل تجدید نظر خواهی است، مسئولان این باشگاه با استخدام یک وکیل سوئیسی به دنبال تعلیق محرومیت خود  و ثبت اعتراض در دادگاه عالی ورزش هستند. 

مهدی طارمی مهاجم ملی پرسپولیس هم 2 روز پیش به محرومیت چهار ماهه خود اعتراض کرد و گفته می شود که باشگاه پرسپولیس امروز از طریق وکیل سوئیسی خود اعتراضش به حکم محرومیت را در دادگاه CAS ثبت می کند. 

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قراردادی که با مهدی طارمی در 24 فروردین 95 امضا کرده است را  به عنوان برگ برنده خود به دادگاه عالی ورزش ارائه بدهد که  با استناد به این مدرک بتواند حکم محرومیت و جریمه 789 هزار دلاری را تعلیق کند. 

 باشگاه پرسپولیس مدعی است که 24 فروردین 95 با طارمی توافق نامه ای را امضا کرده و این بازیکن پذیرفته به مدت 2 فصل دیگر در اختیار تیم پرسپولیس باشد و 30 خرداد ماه نیز بر سر جزئیات قرارداد مذاکره شده است. 

به هر حال اگر دادگاه عالی ورزش دفاعیات باشگاه پرسپولیس بپذیرد شاید محرومیت طارمی تعلیق شود و او بتواند برابر الهلال عربستان بازی کند. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وکیل سوئیسی در حال تدوین متن شکایت نامه است و مراحل اعتراض به حکم محرومیت در دست اقدام است  تاپس از تکمیل مدارک و مستندات مورد نظر مدارک به دادگاه CAS ارائه شود. 

او بیان کرد: ما در زمان مقرر اعتراض خود را به حکم محرومیت به دادگاه عالی ورزش ارسال می کنیم اما اقدامات انجام شده برای اعتراض به حکم را تا صدور رای نهایی رسانه ای نخواهیم کرد.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: