bazarnews

کد خبر: ۳۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
اشتباه مدیر عامل استقلال در مدت زمان ماندگاری اش در استقلال باعث واکنش طنز گونه یک پیشکسوت این باشگاه شد.
بازار نیوز -  بحث تغییرات در کادر فنی استقلال در نهایت به تغییر در سطح مدیریتی باشگاه استقلال رسید.

به این ترتیب تغییرات  در مدیریت باشگاه استقلال همچنان پا برجاست و می توان افتخاری را  نزدیک درب خروج این باشگاه دید.

اما در این میان شنیده می‌شود که تیم استقلال در صورت پیروزی یا حتی مساوی در دربی باعث ابقای افتخاری می‌شود که البته یکی از نزدیکان باشگاه این موضوع را رد و اعلام کرده است این مسئله درست نیست، اما آن چه باید بدانیم اینخواهد بود که بحث جا به جایی افتخاری حتمی است.

با وجود تمام حرف وحدیث ها درباره تغییرات در سطح مدیریت درنهایت افتخاری در نشست خبری دو روز گذشته خود در باشگاه استقلال خیال همه را راحت کرد و گفت: که در استقلال می‌ماند و بهتر است آقایان خودشان را به در و دیوار نزنند. او همچنین اعلام کرد که تا ۴ سال دیگر در استقلال ماندنی است.

البته افتخاری در بخش دیگر صحبت هایش اعلام کرد که تا پایان دولت یازدهم! می‌ماند. با وجود این اکنون در دولت دوازدهم حضور داریم و به نظر افتخاری هنوز نمی داند که در حال حاضر در چه دولتی به سر می بریم. باتمام صحبت های مطرح شده باید بدانیم تغییرات اساسی در استقلال پا برجاست و باید دید وزارت ورزش و جوانان چه زمانی در نظر دارد این تغییرات را علنی کند.

رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه افتخاری اعلام کرده ماندگار است و کسی خودش را به در و دیوار نزند گفت: شخص آقای افتخاری باید بداند که تا اینجا کسی خود را به در و دیوار نزده است و ایشان بهتر است عملکرد خودتان را درست و با پیشکسوتان رفتار بهتری داشته باشید.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال خطاب به افتخاری بیان کرد:بهتر است  ایشان به جای ۴ سال ماندن در استقلال ۱۰۰ سال دیگر در این باشگاه ماندنی شود. اما در نهایت افتخاری باید بداند این کاره نیست و مدیریت درستی ندارد. افتخاری به چه دلیلی در جواب صحبت های مجتبی جباری اعلام می‌کند که با دایی عکس دارد؟ واقعا این حرف‌ها در شان یک مدیر عامل باشگاه نیست. خدا کند افتخاری تا پایان دولت دوازدهم در استقلال بماند، اما ایشان باید این مسئله را در نظر بگیرد که مردم دیگر او را نمی‌خواهند. به نظر افتخاری در صفحات اجتماعی نمی‌بینید که هواداران علیه او شعار  حیا کن رها کن راه انداخته اند. 

رجبی افزود:واقعا این حرف‌های هواداران و اعتراض‌های آن‌ها همه از ناراحتی است و جالب است افتخاری هم چنان  اعلام می‌کند که تا پایان دولت دوازدهم ماندنی است. بهتر است افتخاری به جای این که اعلام کند تا پایان دولت دوازدهم در استقلال می ماند اکنون کارش را درست انجام دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان کرد: تا هر کسی حرفی یا انتقادی می کند، آقایان  سریع آن را در نطفه خفه می‌کنید. حتی آن ها اجازه نمی‌دهند زمانی عضو هیئت مدیره حرف هایش را مطرح کند.

مربی سابق تیم استقلال تصریح کرد: آقای افتخاری مگر شما اعلام نکردید انتخاب دستیاران توسط کمیته فنی است پس چرا در نشست خبری خود اعلام کردید که اعضای کمیته فنی در انتخاب دستیاران زود تصمیم گرفتند.

رجبی در پایان در واکنش به اینکه افتخاری در نشست خبری در دو  روز گذشته اعلام کرده تا پایان دولت یازدهم در استقلال می‌ماند گفت: شاید افتخاری کشور دیگری را می‌گوید. به طور مثال به نظر ایشان کشور افغانستان را مطرح کرده است چرا که اکنون در ایران دولت دوازدهم را در پیش رو داریم.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: