bazarnews

کد خبر: ۳۱۴۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
مجلس ختم پدرِ یکی از مدیران بانک مرکزی، با تجمع و اعتراض معدودی از معترضان موسسات مالی غیرمجاز مواجه شد.

بازار نیوز -  در این مراسم که ظهر امروز جمعه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد، تعداد معدودی از سپرده گذاران تعاونی های منحله، با فرو ریختن دسته گل هایی که برای همدردی و عرض تسلیت به خاندان عباس کمریی مدیرکل نظارت بر بانک های بانک مرکزی نصب شده بود، مسئولان این بانک را از هرگونه توهین بی نصیب نگذاشتند.

این در حالی است که نیروی انتظامی مستقر در محل، هیچ اقدامی برای برخورد با معترضان انجام نداد و انها تا آخرین دقایق مجلس ترحیم به بر هم زدن مراسم ادامه دادند.

این اقدامات مورد اعتراض بستگان معزّیٰ قرار گرفت و از اینکه چنین بی حرمتی به مجلس ختم رسمی در مقابل چشمان نیروی انتظامی صورت گرفت، اظهار ناراحتی و تأسف کردند.

مدت هاست سپرده گذاران معترض، در اماکن عمومی و مقابل ساختمان های دولتی و حاکمیتی اقدام به شعار دادن و اعتراض می کنند اما تجمع کردن و فحاشی در مجلس ترحیم و بی حرمتی به متوفی، شیوه جدیدی است که با هیچ یک از اصول اخلاقی و انسانی همخوانی ندارد.

برنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
0
سلام
قدر منو که وقت گذاشتم و اینو برات نوشتم با انتشارآن بدون .
حداقل منتشر نمی کنی تو دلت به من بد وبیراه نگو.
ریپورتاژ- آگهی تون خیلی تابلو بود.
حتی من که عدد " آی کیو" م توی جدول پایین تر از " آی کیو" ی " گاو " و به کف جدول چسبیده است ، فهمیدم که دارم یک ریپورتاژ- آگهی می خونم نه یک خبر حرفه ای.
وقتی فارغ التحصیلان رشته خبرنگاری بیکارن و افرادی با داشتن "ژن خوب" و " پارتی" و " رانت" تو بعضی جاها واز جمله عصر ایران به این حرفه مشغول میشوند نتیجه بهتر از این نمی شه. بابا بر اساس اصول خبرنگاری بالای یک ریپورتاژ- آگهی قید می کنند : ریپورتاژ- آگهی
خبرنگار اخلاق نویس شما اشک سقراط معلم اخلاق را درآورد.
اگر چاشنی موعظه اخلاقی این ریپورتاژ- آگهی خیلی زیاد نبود ، شاید مردم آنرا بعنوان یک خبر غیر حرفه ای از یک خبرنگار مبتدی و کارآموز به بهای بسیار ناچیز می خریدند.
دعا می کنم که در آینده ای نزدیک عصر ایران در زمینه خبرنگا ری حرفه ای در "ایران" ، سرآمد " عصر" خود باشد.
الهی آمین
من دعا کردم. شما هم تلاش کنید.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: