bazarnews

کد خبر: ۳۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
عاشوری:
بازیکن تیم فولاد خوزستان معتقد است استقلال در تقابل با آنها، استقلال همیشگی نبوده است.

بازار نیوز - علی اصغر عاشوری در پی تساوی بدون گل تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر گفت: از همه هم‌بازی‌هایم تشکر می‌کنم. تک‌تک بچه‌ها در زمین زحمت کشیدند و خوب بازی کردند.

وی در واکنش به اعتراض هواداران تیم استقلال به بازی تاخیری حامد لک، اظهار داشت: لک در رختکن که در این خصوص چیزی نگفت،‌ اما در هر صورت او کلاً آدم آرامی است.

بازیکن فولاد در پاسخ به این پرسش که «شما اگر جلو هم باشید، باز هم این‌طور بازی می‌کنید؟»، گفت: نه، اگر جلو باشیم طور دیگری بازی می‌کنیم، اما ما فقط بازی را آرام کردیم و این به معنای کشتن و اتلاف وقت نیست.

عاشوری در خصوص عملکرد تیم استقلال هم گفت: این استقلال، استقلال همیشگی نبود. تیم ما هم نتوانست آن‌طور که باید و شاید بازی کند. به‌هر حال تعطیلات بود و دور بودن از شرایط مسابقه هم روی عملکرد تیم‌ها تاثیر می‌گذارد.

وی در مواجه با پرسشی در مورد اینکه شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اگر در مورد تیم خودم از من سئوال کنید، ممنون می‌شوم. انشالله استقلال هم به شرایط ایده‌آلش برمی‌گردد.

بازیکن تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه ترجیح می‌دهم در مورد مطالباتم از تیم پیشینم، استقلال خوزستان صحبت نکنم، یادآور شد: از آن سال که قهرمان شدیم، حدود 20، 30 درصد باقیمانده است؛ از یکی دو سال قبل هم همین‌طور. فکر می‌کنم کلاً صد درصد از این تیم طلب داریم!

میزان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: