bazarnews

کد خبر: ۳۱۹۷۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
رئیس جمهور آمریکا در نشست کابینه خود گفت که «از کاری که کردم بسیار خوشحالم. از اینکه به عنوان یک ملت، از ما بهره‌کشی شود خسته شده‌ام.
بازار نیوز -  دونالد ترامپ در نشست کابینه، ضمن دفاع از اعلام عدم پایبندی ایران به برجام در گزارش به کنگره این کشور، از احتمال «بالای» خروج واشنگتن از توافق هسته‌ای ایران حرف زد.
ترامپ در نشست کابینه آمریکا گفت که «از کاری که کردم بسیار خوشحالم. از اینکه به عنوان یک ملت، از ما بهره‌کشی شود خسته شده‌ام.

اشاره او به اعلام عدم پایبندی ایران به توافق هسته‌ای ایران در گزارش به کنگره آمریکا و همچنین اعلام راهبرد جدیدش در قبال ایران بود.
رئیس جمهور آمریکا در حضور وزرای دولت افزود: «شاید برخی بگویند که احتمال بیرون آمدن آمریکا از برجام، از احتمال ماندن در این توافق بیشتر باشد».

وی در ادامه افزوده: «[درباره برجام] باید ببینیم گام دوم چیست. ممکن است لغو کامل باشد. این یک احتمال بسیار واقعی است.»

ترامپ که توافق هسته‌ای را «بدترین توافق تاریخ آمریکا» خوانده، برای اثبات مدعایش، به توانمندی‌های مذاکراتی ایرانیان پرداخت و گفت:‌ «ایرانی‌ها مذاکره‌کنندگان بزرگی هستند و موفق شدند به توافقی فوق‌العاده برای خودشان و وحشتناک برای آمریکا دست پیدا کنند.»
دونالد ترامپ جمعه این هفته، راهبرد کلی دولتش را در خصوص ایران اعلام کرد.

این راهبرد بر مقابله با برنامه موشکی ایران و تغییر تعریف برجام برای آمریکایی‌ها بنا شده است؛ قرار است که کنگره آمریکا، متمی به «قانون نظارت بر توافق هسته‌ای» اضافه و برنامه موشکی بالستیکی ایران را به عنوان یک محدودیت ضدبرجامی معرفی کند، محدودیتی که با نقض آن، آمریکا حق بازگرداندن یکجانبه همه تحریم‌های هسته‌ای را خواهد داشت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
آمریکا بعنوان بزرگترین ناقض حقوق بشراست حق ندارد درباره حقوق بشرحرف بزند.
تحریم های آمریکا تاثیر درسیاست ما نخواهد داشت.
ازکسی برای قدرت دفاعی خود اجازه نمی گیریم.
ایران برای تامین امنیت خود ازکسی اجازه نمی گیرد.
آمریکا حق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد.
آمریکا حق صلاحیت مذاکره سیاسی ندارد.
آمریکا حق صلاحیت گفت وگو سیاسی ندارد.
ادعاهای آمریکا درباره سایرکشورها بی پایه واساس است.
آمریکا تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
آمریکا توان ژاندارمی منطقه خاورمیانه ندارد.
بازی درمنطقه برای آمریکا تمام شده است.
آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست.
وقتی داعش درمدت 7 سال است عراقی ها و سوری ها ولبنانی ها را می کشت شما کجا بودید؟
آمریکا داعش را زمان اشغال عراق بوجود آورد/ درسال 2003
آمریکا به عنوان ناقض حقوق بشرنمی تواند مدافع آن درجهان باشد.
که آمریکا چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
حقوق بشرآمریکایی به تروریست ها درسوریه، عراق ومنطقه خدمت می کنند.
آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
حرف آمریکا دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باور می کند آمریکا نگران حقوق بشردرسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، افغانستان، لیبی، یمن ومنطقه است.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
آمریکا از2011 تاکنون ازتروریست های داعش برای تغییرحکومت ها منطقه استفاده می کند.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
سرنگونی جنگندۀ متجاوز اماراتی در شمال یمن

سه شنبه 25 مهر 1396 - 21:17
یک جنگندۀ متجاوز اماراتی در شمال یمن سقوط کرد.

یک فروند جنگنده اماراتی در منطقه لبرقین شهر خب و الشغب در استان الجوف در شمال یمن سقوط کرد و 2 خلبان آن کشته شدند .

درپاسخ به مقامات نجس وحشی، بی ادب،‌ بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکارشماره یک سگ هار آمریکا درمنطقه!
شما چه غلطی درخاک یمن می کنید؟
تجاوز جنگنده نظامی امارات جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار بود.
کسی که درکشورهای عربی جنایتکارشماره یک که ادعای مسلمانی می کند باید نگاه کند وشرم کند.
رژیم جنایتکارآل سعود با سرکردگی ترامپ حیوان وحشی، کشورهای عربی را به اسرائیل دوم تبدیل کرده است.
دربرابرجنایت های، خیانت های، دخالت های وتجاوزهای کشورهای عربی جنایتکار حامیان اصلی تروریسم ساکت نخواهیم نشست.
رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت آمریکا جنایتکارعامل اصلی آوارگی مردم سوریه، لبنان، عراق، یمن و... است.
آمریکا جنایتکار واسرائیل جنایتکار با کمک مالی کشورهای عربی جنایتکار می خواهند یک اسرائیل دیگردرمنطقه درست کنند.
بیساری ازآوارگان درمنطقه خاورمیانه وجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
آمریکا، رژیم صهیونیستی وکشورهای عربی حامی تروریست ها سوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه ومسئول جنایت های آنان هستند.
اقدام امارات جنایتکاردربمباران یمن با حمایت آمریکا جنایتکارشرم آوراست.
دنیا دربرابرکشتارمردم یمن توسط سعودی ها وامارات با حمایت آمریکا جنایتکار سکوت کرده است.
شرم آوراست که دولت نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ، و بی شخصیت دولت جنایتکارامارات با حمایت ٱمریکا جنایتکارمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را بمباران می کند.
امارات جنایتکارباید پاسخگوی دخالت و مداخله خود در امور کشورها باشد.
امارات جنایتکاردرمدت 3 سال است درجنایت های سعودی ها شریک جرم است.
امارات جنایتکار ازتجاوز رژیم جنایتکارآل سعود حمایت می کند.
امارات مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
امارات به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
امارات عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
امارات عامل اصلی جنگ دریمن است.
حرف دل همه مردم ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
رئیس جمهور گفته ملت ایران در برابر دیکتاتوری آمریکا سر خم نمی‌کند؟ بله درست است، ‌ملت همواره چنین بوده است. کسانی سر خم کردند که آمریکای شیطان بزرگ را کدخدای دنیا خواندند و به او اعتماد کردند.

برخی مسئولین پس از عربده کشی‌های ترامپ، درس آمریکاشناسی می‌خواهند به ملت بدهند در صورتی که ملت ما قریب 4 دهه بعد از انقلاب و 5-4 دهه قبل از انقلاب ضرر و زیان‌های زیادی از هر دو حزب فیل‌ها و الاغ‌های شیطان بزرگ دیده است و آمریکا را بهتر از آقایان می‌شناسند. به جای این حرف‌ها، لطف کنند خواسته‌های رهبر و ملت را در مورد برجام مو به مو اجرا کنند و از حاشیه‌سازی‌ها بپرهیزند. شعار کافی است. مرد عمل باشید.

دولت برای خروج از برجام مرتب اگر اگر می‌کند چرا این شجاعت را ندارند که بگویند برجام به صورت یک‌طرفه لغو شده است تا ملت تکلیف خودش را بداند.

بازی جدید آمریکا با برجام برای این است که ایران را به آغوش اروپا پرتاب کند تا این بار کشورهای اروپایی ما را با وعده‌های نسیه خود مشغول نگه‌ دارند. متاسفانه دیده می‌شود که روزنامه‌های زنجیره‌ای این راه را دنبال می‌کنند.

وزیر خارجه انگلیس طی تماس تلفنی با آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان گفته از برجام حمایت می‌کند. چرا آقای ظریف نگفته که این چه حمایتی از برجام است که نمی‌توانیم یک حساب بانکی در انگلیس باز کنیم؟!

چگونه می‌توان باور کرد که در برجام فرانسه مخالف آمریکا باشد در حالی که طرح فریبنده مکمل برجام و مذاکره جدید را فرانسوی‌ها بودند که برای اولین بار مطرح کردند.پ

اروپا را چگونه می‌توان به توافقات پایبند دانست در حالی که که هنوز افتتاح حساب و یا همکاری‌های بانکی با اروپا غیرممکن است؟ دولت باید تغییر نگرشی ‌هوشمندانه و واقع‌بینانه نسبت به اروپا داشته باشد. چون به خوبی می‌داند که در دوران پسابرجام تحریم‌ها در واقع لغو نشده است.

دنبال اروپا راه افتادن دولت ایران یک اشتباه استراتژیک است. این کار 14 سال پیش در سال 82 تجربه شد و دیدیم که جواب نداد و کشورهای اروپایی دست ما را در پوست گردو گذاشتند.

دولتمردان حالا که بعد از 4 سال بستن با کدخدا راه به جایی نبردند، به سراغ داروغه یعنی اروپا رفته‌اند. 96/7/19 یکی از مقامات شیطان بزرگ اعلام کرد هرچند بازار ایران برای اروپا چهارصد میلیون دلار درآمد دارد ولی نباید فراموش کنند که با تجارت چند ده میلیاردی آمریکا روبه‌رو هستند! به همین روشنی می‌توان مواضع اروپایی‌ها را حدس زد! همین آلمان سینه‌چاک برجام که موطن اصلی صهیونیست‌هاست توسط یک موسسه زپرتی سی و هشت صفحه دروغ علیه ایران داده که مستمسک جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی است.


اینکه دولت دلش را به ایستادگی اروپا در مقابل آمریکا خوش کند و بخواهد از این طریق مشکل برجام را حل کند نوعی خودفریبی است.

از اول انقلاب دو طرز تفکر در رابطه با آمریکا وجود داشت. یکی تفکر مقاومت در مقابل آمریکا که صاحبان این اندیشه نیروهای حزب‌اللهی بودند، تفکر دیگر معتقد به سازش با آمریکا بود. صاحبان این طرز تفکر ابتدا ملی‌گراها بودند بعد از آن اصلاح‌طلبان معتقد به این راه شدند. حوادث انقلاب به ویژه حوادث پس از برجام ثابت کرد صاحبان تفکر مقاومت یعنی نیروهای حزب‌اللهی درست می‌گفتند. حال وقت آن است که اصلاح‌طلبان خود را به معنای واقعی کلمه اصلاح کنند و دست از اعتماد به آمریکا بردارند و اگر می‌توانند گذشته پرخسارت خود را جبران نمایند.

ترامپ چهره واقعی آمریکا را نشان می‌دهد که مانند گرگی که قادر بر انجام کاری نیست، فقط زوزه می‌کشد! باید به طور عملی به سخن شهید مظلوم بهشتی تحقق بخشید که گفت: ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!


ترامپ دیوانه نیست بلکه باطن شیطان بزرگ را نشان می‌دهد. دیوانه خواندن ترامپ کار بزک‌کنندگان آمریکا در داخل کشور است حال که چهره واقعی آمریکا از طریق رفتار ترامپ بر همگان معلوم شده عوامل آمریکا آدرس انحرافی می‌دهند.

برجام قرار بود رونق‌زا باشد اما کسری 18 هزار میلیاردی بودجه دولت نشان‌دهنده این حقیقت تلخ است که برجام موجب شده کسری شدید بودجه دولت زندگی مردم را به شرایط نامطلوب‌تری سوق دهد. این کسری بودجه همانند تحریم‌های جدید و... از دستاوردهای برجام است!

ضمن تشکر از سیما برای معرفی چهره واقعی آمریکا و پخش گوشه‌های کوچک از خیانت‌های بی‌شمار آنها باید گفت ولی این نوشدارو بعد از مرگ سهراب است! چه می‌شد اگر این برنامه در آغاز مذاکرات برجام پخش می‌شد؟ آمریکا که همین آمریکا بود!

دفاع آقای رئیس‌جمهور از سپاه پاسداران را می‌ستاییم ولی خوب بود در گذشته هم این کار را می‌کردند.

با توجه به عشق خالص جوانان به امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، شایسته است بیلبردها و بنرها و تبلیغات شهرها با توجه به عربده‌کشی شیطان بزرگ، از تبلیغ مصرف کالاهای خارجی پاکسازی و به سخنانی از امام راحل و خلف صالحش در مورد شیطنت آمریکا و اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند تبدیل شود و با توجه به جنبه سیاسی ورزشی، پیراهن بازیکنان منقش به «خلیج همیشه‌فارس» گردد تا تأثیر خود را بگذارد و تمامی شهرها توسط فرهنگی شهرداری‌ها به فضای ضد شیطان بزرگ تبدیل شود.

مواضع ضدایرانی ترامپ موجب نشد تا صدا و سیما از پخش فیلم‌های ساخته آمریکا خودداری کند و یا کمتر پخش کند، این چند روز اخیر حتی پخش این نوع برنامه ها زمان بیشتری از آنتن صدا و سیما را به خود اختصاص داده است! پاسخ توهین ترامپ به مردم ایران در رسانه ملی باید تحریم محصولات رسانه‌ای این کشور باشد.

به کدام موضع آقای رئیس‌جمهور دل خوش کنیم در تبلیغات انتخاباتی خود سپاه پاسداران را به دلیل آزمایش موشک زیر سؤال بردند ولی امروز می‌گویند سپاه عزیز ما و کشورهای منطقه است.

دفاع از سپاه پاسداران توسط بعضی شخصیت‌ها زمانی ارزشمند است که خالصانه باشد و این کار به دور از بهره‌برداری سیاسی صورت بگیرد.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
کنار زدن رئیس جمهور قانونی مصر توسط ارتش این کشور نوعی کودتا محسوب میشود و عملی غیرقانونی است. جلوی این گونه سوءاستفاده ارتش مصر باید گرفته شود والا هیچ حزب و گروهی امنیت نخواهند داشت در ضمن ارزیابی حوادثاین کشور نشان میدهد در پشت پرده این حوادث، کشورهای قطر، عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی دست دارند و نمیگذارند آرامش به مصر برگردد. اگر قرار باشد که ارتش مصر رئیسجمهور کنار بزند چه نیازی به انتخابات و رای مردم این کشور بود. به جای محمد مرسی باید سفیران آمریکا و اسرائیل اخراج میشدند و این دو سفارتخانه تعطیل میشد، تا کشور مصر روی آرامش به خود ببیند. اگر قرار باشد که ارتش مصر رئیسجمهور کنار بزند چه نیازی به انتخابات و رای مردم این کشور بود. به جای محمد مرسی باید سفیران آمریکا و اسرائیل اخراج میشدند و این دو سفارتخانه تعطیل میشد، تا کشور مصر روی آرامش به خود ببیند. حوادثیمن برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکا وانگلیس وفرانسه واسرائیل است. سازمان های بین المللی عروسک خیمه شب بازی آمریکا وهم پیمانانش است. سازمان های بین المللی توانایی مقابله با جنایات آمریکا وهم پیمانانش را ندارند.

کنار زدن رئیس جمهور قانونی مصر توسط ارتش این کشور نوعی کودتا محسوب میشود و عملی غیرقانونی است. جلوی این گونه سوءاستفاده ارتش مصر باید گرفته شود والا هیچ حزب و گروهی امنیت نخواهند داشت در ضمن ارزیابی حوادثاین کشور نشان میدهد در پشت پرده این حوادث، کشورهای قطر، عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی دست دارند و نمیگذارند آرامش به مصر برگردد. اگر قرار باشد که ارتش مصر رئیسجمهور کنار بزند چه نیازی به انتخابات و رای مردم این کشور بود. به جای محمد مرسی باید سفیران آمریکا و اسرائیل اخراج میشدند و این دو سفارتخانه تعطیل میشد، تا کشور مصر روی آرامش به خود ببیند. اگر قرار باشد که ارتش مصر رئیسجمهور کنار بزند چه نیازی به انتخابات و رای مردم این کشور بود. به جای محمد مرسی باید سفیران آمریکا و اسرائیل اخراج میشدند و این دو سفارتخانه تعطیل میشد، تا کشور مصر روی آرامش به خود ببیند. حوادثیمن برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکا وانگلیس وفرانسه واسرائیل است. سازمان های بین المللی عروسک خیمه شب بازی آمریکا وهم پیمانانش است. سازمان های بین المللی توانایی مقابله با جنایات آمریکا وهم پیمانانش را ندارند.


کنار زدن رئیس جمهور قانونی مصر توسط ارتش این کشور نوعی کودتا محسوب میشود و عملی غیرقانونی است. جلوی این گونه سوءاستفاده ارتش مصر باید گرفته شود والا هیچ حزب و گروهی امنیت نخواهند داشت در ضمن ارزیابی حوادثاین کشور نشان میدهد در پشت پرده این حوادث، کشورهای قطر، عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی دست دارند و نمیگذارند آرامش به مصر برگردد. اگر قرار باشد که ارتش مصر رئیسجمهور کنار بزند چه نیازی به انتخابات و رای مردم این کشور بود. به جای محمد مرسی باید سفیران آمریکا و اسرائیل اخراج میشدند و این دو سفارتخانه تعطیل میشد، تا کشور مصر روی آرامش به خود ببیند. اگر قرار باشد که ارتش مصر رئیسجمهور کنار بزند چه نیازی به انتخابات و رای مردم این کشور بود. به جای محمد مرسی باید سفیران آمریکا و اسرائیل اخراج میشدند و این دو سفارتخانه تعطیل میشد، تا کشور مصر روی آرامش به خود ببیند. حوادثیمن برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکا وانگلیس وفرانسه واسرائیل است. سازمان های بین المللی عروسک خیمه شب بازی آمریکا وهم پیمانانش است. سازمان های بین المللی توانایی مقابله با جنایات آمریکا وهم پیمانانش را ندارند.


کنار زدن رئیس جمهور قانونی مصر توسط ارتش این کشور نوعی کودتا محسوب میشود و عملی غیرقانونی است. جلوی این گونه سوءاستفاده ارتش مصر باید گرفته شود والا هیچ حزب و گروهی امنیت نخواهند داشت در ضمن ارزیابی حوادثاین کشور نشان میدهد در پشت پرده این حوادث، کشورهای قطر، عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی دست دارند و نمیگذارند آرامش به مصر برگردد. اگر قرار باشد که ارتش مصر رئیسجمهور کنار بزند چه نیازی به انتخابات و رای مردم این کشور بود. به جای محمد مرسی باید سفیران آمریکا و اسرائیل اخراج میشدند و این دو سفارتخانه تعطیل میشد، تا کشور مصر روی آرامش به خود ببیند. اگر قرار باشد که ارتش مصر رئیسجمهور کنار بزند چه نیازی به انتخابات و رای مردم این کشور بود. به جای محمد مرسی باید سفیران آمریکا و اسرائیل اخراج میشدند و این دو سفارتخانه تعطیل میشد، تا کشور مصر روی آرامش به خود ببیند. حوادثیمن برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکا وانگلیس وفرانسه واسرائیل است. سازمان های بین المللی عروسک خیمه شب بازی آمریکا وهم پیمانانش است. سازمان های بین المللی توانایی مقابله با جنایات آمریکا وهم پیمانانش را ندارند.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
افکارعمومی جهانی فهمیده که ترامپ فرد دروغگویی است
امروز برای افکارعمومی جهانی کاملا مشخص شده که ترامپ فرد دروغگویی است.
افکارعمومی جهانی فهمیده که ترامپ فرد دروغگویی استبه
دولت آمریکا ضمن آن که به صورت مستمر علیه ایران از طریق تحریم و مسایل اقتصادی ، علیه سوریه و عراق از طریق پرورش تروریسم ، علیه مردم یمن از طریق بمباران ،علیه مردم بحرین از طریق حمایت از دیکتاتورها در حال اقدام است ما را بدون ارایه هیچ سندی متهم به حمایت از تروریسم می کند .
قبل از بروز آفات تروریسم در غرب و شکل گیری 11 سپتامبر که طعم تلخ کشتار مردم بیگناه را در کام مردم آمریکا جاری کرد ما در مبارزه با تروریسم درداخل کشورمان 17 هزار شهید دادیم .این افراد بی گناه از سوی گروه تروریستی منافقین که امروز یکی از 4 شرور تاییدکننده نظرات ترامپ و مورد حمایت این کشور هستند به شهادت رسیدند.
ما هیچ وقت با مردم آمریکا دشمنی نداشتیم ، دلیلی نداشته که با مردم آمریکا دشمنی داشته باشیم اما دولت امریکا همواره با ملت ایران دشمنی کرده است. وقتی ترامپ می گوید " ملت تروریست ایران" ،وقتی حق مردم ایران را در یک پهنه 2500 ساله تاریخی نادیده می گیرد و خلیج فارس را خلیج عربی می نامد ، مردم ایران می فهمند که مورد هدف قرار گرفته اند .
البته به طور طبیعی هم مردم ایران ، هم ازادی خواهان جهان هم روشنفکران جهان و هم روشنفکران اروپا ترامپ را پس از سخنرانی اخیر با کلمات روشنی به استهزاء گرفته اند.
عملکرد و همکاری کشورهای اروپایی را بعد از برجام با جمهوری اسلامی ایران چگونه ارزیابی می کنید ؟
ما با حفظ اصول و ارزشهای خود هیچگاه محدودیتی در توسعه روابط با اروپا نداشته ایم اما واقعیت این است که اروپا پس از برجام نتوانسته است انتظارات مردم ایران را برآورده کند و بیشتر اقدامات انجام شده از سوی کشورهای اروپایی جنبه نمایشی داشته است. مخالفت کشورهای اروپایی با رفتار ترامپ در قبال برجام موضوعی مثبت و قابل توجه است اما کافی نیست و باید اقدامات و گامهای عملی در حوزه های سیاسی و اقتصادی در مخالفت با رویکرد دولت آمریکا برداشته شود.
اگر اتحادیه اروپا یا برخی از کشورهای آن در تروریستی خواندن سپاه پاسداران همراهی کنند ایران از برجام خارج خواهد شد ؟
بعید می دانم چنین اقدامی انجام شود اما اگر این اتفاق رخ دهد از نظر ما مفهومی غیر از بی صداقتی و رویکرد فرصت طلبانه برای اهداف نداشته و به طور قطع واکنش متناسب را نیز بدنبال خواهد داشت .
در روزهای گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه ایران مرزهای خودش را با اقلیم کردستان بسته است ، آیا این اتفاق رخ داده و ایران مرزهای خودش را با اقلیم کردستان بسته است ؟
در حال حاضر بدلیل حضور ارتش عراق در مناطق مورد منازعه ، وضعیت ترددهای مرزی مقداری دچار اختلال شده است. متاسفانه دو نفر به حرف های منطقی گوش ندادند ، یکی ترامپ به حرف های منطقی که دنیا قبل از سخنرانی اش به او گفت و یکی بارزانی قبل از اینکه همه پرسی را انجام دهد . هردو مورد نیز بدلیل توجه به حرف و توصیه های رژیم صهیونیستی بود.
آیا هماهنگی بین دولت ایران و دولت ترکیه برای بستن مرزها به روی اقلیم وجود دارد ؟
ما مخالف هرگونه تجزیه در کشورهای منطقه هستیم ، عراق هم مخالف است ، ترکیه هم مخالف است ، سازمان ملل هم مخالف است ،کشورهای فرا منطقه ای هم مخالفند . این هدفی است که می تواند هماهنگی ایجاد کند .
اسرائیل جنایتکار بیش از 40 سال است سازمان دهنده اصلی گروه های تروریستی درجهان است. درحالی که این رژیم صهیونیستی ازابتدای تاسیس خود تروریزم جزء سازمان دهند گان گروه های تروریستی درمنطقه وجهان است.
داعش با هدایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی به اقدامات تروریستی می زند.

براساس برجام که یک سند بین المللی است ونه ترامپ حیوان وحشی.
ترامپ نمی تواند برجام را نقض کند چون سخنگوی دنیانیست.
برهم زدن برجام برای ترامپ گران تمام می شود.
دولت ترامپ نمی داند برجام یک توافق بین المللی است ونه فوافق ترامپ
قراربود با حل مسئله هسته ای تحریم ها غیرقانونی آمریکایی ها برداشته شود اما دشمن درجه یک آمریکا جنایتکارشماره یک تحریم ها را بیشترکرد.
ادهاهای ترامپ و آمریکایی ها درباره ایران بی پایه واساس ونادرست وغلط است.

عربستان سعودی چگونه ترامپ را به بازی گرفته است.
آل سعود به ترامپ باج می دهد.
ترامپ ازکشورهای عربی باج می خواهد.
آمریکا جنایتکارازمداخله گری وفروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
سازمان ملل برجنایات متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.

آمریکا با همدستی داعش حدود 98 میلیارد دلار به عراق خسارت زده است.

آمریکا درمدت 7 سال است با همدستی تروریست ها حدود 600 میلیارد دلار به سوریه خسارت زده است.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: