bazarnews

کد خبر: ۳۲۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
دوره «بررسی تحلیل و روش تدریس منطق پایه دهم و بازآموزی مبانی علمی آن» با کد دوره 99506049 و 24 ساعت آموزشی، از مجموعه کتب پایه دهم به صورت الکترونیکی ابلاغ شده است.
 بازار نیوز - اطلاعیه به شرح زیر است:
 
همکاران محترم
با سلام و احترام
به اطلاع می رساند دوره «بررسی تحلیل و روش تدریس منطق پایه دهم و بازآموزی مبانی علمی آن» با کد دوره 99506049 و 24 ساعت آموزشی، از مجموعه کتب پایه دهم به صورت الکترونیکی (آنلاین) ویژه دبیرانی که ابلاغ درس منطق پایه دهم به آن ها ابلاغ شده است، در سامانه LTMS قابل ثبت نام می باشد.

لطفا برای ثبت نام در این دوره از طریق سامانه ltms.medu.ir اقدام فرمایید .

 ثبت نام در این دوره فقط از طریق سامانه LTMS ضمن خدمت آموزش و پرورش به نشانی ltms.medu.ir از تاریخ 28 مهر شروع و تا تاریخ 4 آبان ادامه دارد.
 
 محتوای دوره از تاریخ شنبه 6 آبان ماه 1396 قابل دسترس می باشد که پس از ورود به سامانه LTMS ضمن خدمت آموزش و پرورش، و انتخاب دوره و از طریق کلیک بر روی "ورود به کلاس"، می توانید محتوا را در سامانه آموزشی موسسه آموزش نیروی انسانی شهید مهدوی به آدرس https://lms.mahdavi.ir مشاهده نمایید. (برای اولین بار حتما می بایست از سامانه LTMS به محتوای دوره دسترسی پیدا کنید)
 
 محتوای این دوره در قالب 10 جلسه آموزشی از 10 درس کتاب (هر فصل شامل 2 یا 3 گفتار آموزشی می باشد) به انضمام یک بخش کلیات کتاب، در 3 هفته ارایه خواهد شد.
 
بیشتر بخوانید: 
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
0
از خدامونه انشالا بازنشتگی پیش از موعد بهمون بخوره پایینترین شغل از لحاظ اقتصادی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: