bazarnews

کد خبر: ۳۴۲۴۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
۵ روز پس از انتشار خبر اولیه درخواست دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا برای دیدار با حسن روحانی و رد این درخواست از سوی رئیس‌جمهوری ایران، روزنامه واشنگتن‌پست روز پنج‌شنبه جزئیات تازه‌تری از این درخواست را فاش کرد.
بازر نیوز - دولت آمریکا در حاشیه هفتاد و دومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد از «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه خواسته بود تا واسطه گفت‌وگوی مستقیم «دونالد ترامپ» و «حسن روحانی» روسای‌جمهوری آمریکا و ایران شود؛ درخواستی که به گفته این رسانه با «مخالفت قاطع» تهران مواجه شده است.

 این رسانه به نقل از منابع خبری خود نوشت که این درخواست را «رکس تیلرسون» وزیر امورخارجه آمریکا در ۱۹‌سپتامبر (۲۸ شهریور) و تنها چند ساعت پس از سخنرانی ترامپ علیه ایران مطرح کرده بود. اولین‌بار این خبر روز هفتم آبان ماه دربرخی رسانه‌ها منتشر شد. خبری که ایران و آمریکا هر دو آن را تایید کردند. هر چند وزارت خارجه آمریکا ادعا کرده که این درخواست از سوی ترامپ صورت نگرفته است و مقامات ارشد کاخ سفید خواستار این ملاقات شدند. درهمین حال روز پنج‌شنبه روزنامه واشنگتن‌پست با انتشار گزارشی که در آن به جزئیات این درخواست اشاره شده بود به نوعی بر صحت خبر مهم درخواست رئیس‌جمهوری آمریکا برای دیدار با حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران مهر تایید زد.

به گفته یک منبع آگاه درگفت‌وگو با روزنامه واشنگتن‌پست، ظاهرا ترامپ پیش از سخنرانی‌اش در سازمان ملل نیز در دیدار دوجانبه با رئیس‌جمهوری فرانسه، ایده میانجی‌گری پاریس میان تهران و واشنگتن را مطرح کرده بود. به ادعای واشنگتن‌پست، ترامپ خطاب به مکرون گفته بود: شما روابط خوبی با ایران دارید؛ می‌توانید از این روابط بهره گرفته و از تهران بپرسید که چنانچه آمریکا بخواهد گفت‌وگو کند، آیا آنها تمایل به چنین کاری دارند؟

فرانسه پس از مطرح کردن درخواست آمریکا با ایران، اعلام کرده است که طرف ایرانی پاسخ منفی صریح خود را در این‌باره اعلام کرده و علت آن را جدی نبودن کافی آمریکا دانسته و آن را یک «حقه آمریکایی»توصیف کرده است. این مقام آگاه هدف از تلاش ترامپ برای برقراری این تماس را تهدید مجدد ایران دانست و مدعی شد که پیام اصلی وی برای تهران این بود که «فرصت طلایی دوران اوباما برای آشتی به اتمام رسیده است.»

وی همچنین مدعی شد که تیلرسون هم در دیدار خود با «محمدجواد ظریف» وزیر امورخارجه کشورمان در نشست ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) کمیسیون مشترک برجام، پیشنهاد گفت‌وگوهای مقام‌های ایرانی و آمریکایی در سطوح مختلف را مطرح کرده بود. البته تیلرسون پیش از این نیز در دیداری که ۳۰اردیبهشت سال‌جاری با «عادل الجبیر»، همتای‌ عربستانی‌اش در ریاض داشت، به نوعی خواستار تماس دیپلماتیک با ایران شده و گفته بود ما به احتمال زیاد، «در زمان مناسب» با یکدیگر گفت‌وگو خواهیم کرد. او همچنین تاکید کرده بود که «من هرگز هیچ تماسی را بر روی کسانی که خواهان «گفت‌وگوی سازنده» باشند، قطع نمی‌کنم.»

هرچند در گزارش واشنگتن‌پست به نقش فرانسه برای میانجیگری میان ایران و آمریکا برای گفت‌وگو اشاره شده است اما بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت‌خارجه یکشنبه هفته گذشته به نوعی این جزئیات را رد کرد و گفت: «درخصوص سایر جزئیات و حواشی پرداخته شده باید تاکید کنم که مطالب مطرح‌شده و هر آنچه راجع به دیگران و به‌خصوص اقدامات مکرون، رئیس‌‌جمهوری فرانسه بیان شده است، نادرست بوده و قابل تایید نیست.»

تاریخچه گفت‌وگوهای تهران و واشنگتن
این اولین‌بار نیست که یکی از روسای‌جمهوری آمریکا درخواست ملاقات با رئیس‌جمهوری ایران را مطرح می‌کند. پیش از این در سال ۹۲ نیز باراک اوباما، رئیس‌جمهوری وقت آمریکا پس از پایان سفر حسن روحانی رئیس‌جمهوری به آمریکا درخواست گفت‌وگو با او را مطرح کرده بود که این درخواست با موافقت ایران همراه شد و دو رئیس‌جمهوری پس از سه دهه قطع روابط دیپلماتیک با یکدیگر به‌صورت مستقیم و به مدت ۱۵ دقیقه به‌صورت تلفنی گفت‌وگو کردند. این گفت‌وگو که درفرودگاه جان‌اف‌کندی نیویورک پس از پایان حضور روحانی در شصت‌و‌هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد صورت گرفت، در شرایطی بود که دو کشور درگیر مذاکرات هسته‌ای بودند و ازهمین‌رو محتوای گفت‌وگوی آنها در رابطه با اقدامات و تلاش‌های جاری درخصوص رسیدن به توافق در زمینه برنامه هسته‌ای ایران بود. پس از آن در سال ۹۴ و درحاشیه هفتادمین نشست مجمع‌عمومی سازمان ملل در نیویورک، خبر روبه‌رو شدن و دست‌دادن محمدجواد ظریف و باراک اوباما با یکدیگر خبرساز شد.

براساس گزارش‌ها محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه درحال خروج از سالن مجمع عمومی بود که به‌طور اتفاقی با باراک اوباما رئیس‌جمهوری و جان کری وزیر خارجه آمریکا روبه‌رو شد و پس از آن آنها بایکدیگر دست داده و احوالپرسی کرده بودند. در دوران ریاست‌جمهوری بیل کلینتون رئیس‌جمهوری وقت آمریکا نیز خواهان مذاکره مستقیم میان ایران و آمریکا شده بود که آن درخواست ملاقات نیز از سوی رئیس دولت اصلاحات رد شده بود. البته درخواست برای گفت‌وگو یا دیدار میان روسای‌جمهوری ایران و آمریکا تنها ازسوی مقامات آمریکا صورت نگرفته است. محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری سابق ایران نیز در اردیبهشت ماه سال ۸۵ نامه‌ای ۱۸ صفحه‌ای به جورج بوش، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا نوشت که با استقبال سرد آمریکا مواجه شد.

 او پس از آن نامه‌هایی برای باراک اوباما و دونالد ترامپ نیز ارسال کرد. هرچند محتوای این نامه‌ها درخواست ملاقات یا گفت‌وگو نبود اما می‌توان از آن به‌عنوان تابوشکنی در روابط ایران و آمریکا یاد کرد. به هر ترتیب دونالد ترامپ در شرایطی خواستار ملاقات با رئیس‌جمهوری ایران شد که در اولین سخنرانی خود در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل مواضع تندی علیه ایران اتخاذ کرد. مواضعی که البته با پاسخ به دور ازتنش حسن روحانی رئیس‌جمهوری در سخنرانی‌اش درسازمان ملل روبه‌رو شد.  رو‌حانی در سخنرانی خود که یک روز پس از سخنرانی ترامپ صورت گرفت، بدون آنکه نامی از ترامپ ببرد، او را فردی تازه‌وارد به جهان سیاست توصیف کرد.
برچسب ها: ترامپ ، رکس تیلرسون ، ظریف
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
موشک های مان را تقویت می کنیم؛ مردم ایران آمریکا یی ها، کشورهای غربی، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را دشمن شماره یک خود می دانند و در نظر دارد برای مقابله با دشمنان خارجی توان دفاعی خود را تقویت کند.

موشک های مان را تقویت می کنیم؛ مردم ایران آمریکا یی ها، کشورهای غربی، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را دشمن شماره یک خود می دانند و در نظر دارد برای مقابله با دشمنان خارجی توان دفاعی خود را تقویت کند.


حملات جنگنده های ائتلاف سعودی به صنعاء

يکشنبه 14 آبان 1396 - 00:10
ائتلاف سعودی صنعاء پایتخت یمن را بمباران کرد و جنگنده های این ائتلاف به صورت گسترده در آسمان این شهر به پرواز درآمدند.
به گزارش المیادین، جنگنده های ائتلاف در دومین حمله هوایی، منطقه جبل عطان را در پایتخت یمن هدف قرار دادند.
رسانههای سعودی میگویند هدف حمله وزارت دفاع یمن بوده است.


ویدئویی از لحظه اصابت موشک به فرودگاه ریاض
شنبه 13 آبان 1396 - 23:56
شبکه های اجتماعی عربی ویدئویی از لحظه اصابت موشک به فرودگاه ملک خالد ریاض منتشر کردند.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم سازمان هواپیمایی کشوری عربستان اصابت موشک بالستیک یمنی را به فرودگاه ملک خالد ریاض تأیید کرد.
تمام پروازها به مقصد فرودگاه ملک خالد رياض پس از اصابت موشک بالستيک رزمندگان مقاومت يمن به تعويق افتاد.
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن شنبه شب اعلام کرد که یک فروند موشک بالستیک دور برد از نوع «برکان اچ 2» به سمت فرود گاه بین المللی ملک خالد ریاض پایتخت عربستان شلیک کرد.
یگان موشکی یمن همچنین اعلام کرد که موشک به هدف اصابت کرده است.
ساکنان ریاض نیز اصابت موشک «برکان2H» و شنیدن صدای انفجارهای پیاپی را تائید کرده اند.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی که هیچ دستاوری برای ریاض و متحدانش نداشته و تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی یمنی ها شده است.


كشته و زخمی شدن ده ها مزدور سعودی در تعز يمن

يکشنبه 14 آبان 1396 - 00:49
ده ها مزدور وابسته به سعودی در عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه های تعز کشته و زخمی شدند.
به گزارش خبرنگار شبکه العالم منابع یمنی اعلام کردند که در عملیات هجومی ارتش و کمیته های مردمی به مواضع مزدوران سعودی در مناطق الجحملیه، اطراف پایگاه التشریفات در شرق تعز و عملیات پاکسازی مواضع دشمن در جبهه های الصلو و المعافر و الوازعیه تعدادی از مزدوران کشته و زخمی شدند.
در جریان عملیات پاکسازی روستای الصبار و مناطق اطراف آن در منطقه الصلو نیز تعدادی از مزدوران سعودی کشته و تعدادی مجروح شدند.
در جبهه حیفان در جنوب تعز نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در عملیاتی گسترده به مواضع مزدوران حمله کردند که به دنبال آن تعدادی از روستاهای منطقه و مواضع استراتژیک و ارتفاعات مسلط به منطقه طور الباحه به تصرف نیروهای یمنی درآمد.
در جاده عدن به تعز و جبهه حیفان هم تعدادی از مزدوران که تلاش می کردند به مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی نزدیک شوند کشته ویا مجروح شدند و حملات آنان که با پشتیبانی بمباران جنگنده های ائتلاف سعودی همراه بود با شکست مواجه شد.
یک منبع نظامی یمنی همچنین اعلام کرد که در ساعت های گذشته دست کم 36 مزدور در تک تیراندازی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در جبهه های تعز، میدی، نهم و سایر مناطق کشته شده اند.




کاخ سفید: جنگ عراق بزرگترین اشتباه سیاست خارجی در تاریخ آمریکا بود

شنبه 13 آبان 1396 - 23:15
کاخ سفید در پاسخ به انتقادهای بوش پدر و پسر از دونالد ترامپ، با حمله به سیاست های آنان در دوران ریاست جمهوریشان، جنگ عراق را 'بزرگترین اشتباه سیاست خارجی در تاریخ آمریکا' خواند.
العالم - آمریکا
ایرنا به نقل از تارنمای خبری دهیل -- کاخ سفید در بیانیه ای به انتقادهای «جرج هربرت واکر بوش» و پسرش «جرج واکر بوش» چهل و یکمین و چهل و سومیین رئیسان جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.
در این بیانیه حمله آمریکا به عراق در سال 2003 بزرگترین اشتباه سیاست خارجی در تاریخ این کشور خوانده شد.
دو رئیس جمهوری پیشین آمریکا در کتابی با عنوان «آخرین جمهوریخواه» که هنوز منتشر نشده، به ترامپ تاخته اند؛ بوش پدر در این کتاب ترامپ را شخصی 'خودستا' توصیف کرده است.
بوش پسر نیز با بیان اینکه ترامپ 'نمی داند رئیس جمهوری شدن چه معنایی دارد'، وی را باعث از هم گسیختن اتحاد جمهوریخواهان و احتمالا 'آخرین رئیس جمهوری جمهوریخواه' دانسته است.
کاخ سفید در پاسخ به این انتقادها گفت: اینکه یک نامزد ریاست جمهوری می تواند یک حزب سیاسی را از هم بپاشد، نشان می دهد که دو رئیس جمهوری پیشین چه میراث گرانی باقی گذاشته اند.
کاخ سفید همچنین جنگ عراق را که در زمان بوش پسر روی داد، نقطه آغاز این میراث توصیف کرد.
در کتاب «آخرین جمهوریخواه»، بوش پدر و پسر برای اولین بار فاش کردند که در انتخاب گذشته ریاست جمهوری آمریکا به ترامپ رای نداده اند.
براساس این کتاب، بوش پدر که خود به حزب جمهوریخواه تعلق دارد، به «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دمکرات رای داده و بوش پسر نیز رای سفید به صندوق انداخته است.



کاخ سفید: جنگ عراق بزرگترین اشتباه سیاست خارجی در تاریخ آمریکا بود

شنبه 13 آبان 1396 - 23:15
کاخ سفید در پاسخ به انتقادهای بوش پدر و پسر از دونالد ترامپ، با حمله به سیاست های آنان در دوران ریاست جمهوریشان، جنگ عراق را 'بزرگترین اشتباه سیاست خارجی در تاریخ آمریکا' خواند.
العالم - آمریکا
ایرنا به نقل از تارنمای خبری دهیل -- کاخ سفید در بیانیه ای به انتقادهای «جرج هربرت واکر بوش» و پسرش «جرج واکر بوش» چهل و یکمین و چهل و سومیین رئیسان جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.
در این بیانیه حمله آمریکا به عراق در سال 2003 بزرگترین اشتباه سیاست خارجی در تاریخ این کشور خوانده شد.
دو رئیس جمهوری پیشین آمریکا در کتابی با عنوان «آخرین جمهوریخواه» که هنوز منتشر نشده، به ترامپ تاخته اند؛ بوش پدر در این کتاب ترامپ را شخصی 'خودستا' توصیف کرده است.
بوش پسر نیز با بیان اینکه ترامپ 'نمی داند رئیس جمهوری شدن چه معنایی دارد'، وی را باعث از هم گسیختن اتحاد جمهوریخواهان و احتمالا 'آخرین رئیس جمهوری جمهوریخواه' دانسته است.
کاخ سفید در پاسخ به این انتقادها گفت: اینکه یک نامزد ریاست جمهوری می تواند یک حزب سیاسی را از هم بپاشد، نشان می دهد که دو رئیس جمهوری پیشین چه میراث گرانی باقی گذاشته اند.
کاخ سفید همچنین جنگ عراق را که در زمان بوش پسر روی داد، نقطه آغاز این میراث توصیف کرد.
در کتاب «آخرین جمهوریخواه»، بوش پدر و پسر برای اولین بار فاش کردند که در انتخاب گذشته ریاست جمهوری آمریکا به ترامپ رای نداده اند.
براساس این کتاب، بوش پدر که خود به حزب جمهوریخواه تعلق دارد، به «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دمکرات رای داده و بوش پسر نیز رای سفید به صندوق انداخته است.




در واکنش به استعفای حریری
لیبرمن: ارتش اسرائیل آماده حمله به همپیمان ایران است

شنبه 13 آبان 1396 - 22:51
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به استعفای نخستوزیر لبنان واکنش نشان داد.
العالم - فلسطین اشغالی - سیاسی
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به استعفای سعد الحریری نخستوزیر لبنان گفت که ارتش اسرائیل آماده رویارویی با همپیمان ایران است.
وی افزود: ما هرگز به محور ایران اجازه نمیدهیم که نیروی خود را در مرزهای شمالی ما تقویت کند.
بنیامین نتانیاهو نخستوزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که استعفای سعد الحریری نخستوزیر لبنان دعوت از دنیا برای اتحاد علیه اقدامات خصمانه ایران است.
سعد الحریری، نخستوزیر لبنان روز شنبه در اقدامی غافلگیر کننده از ریاض پایتخت عربستان سعودی کناره گیری خود را اعلام کرد.
وی در بیانیهای که رسانههای سعودی آن را منتشر کردند، ادعا کرد: هر جا ایران حضور یافته ویرانی و فتنه نیز در آنجا حضور یافته و ایران تمایل بی هدفی را برای نابودی جهان عرب دنبال میکند.



سخنگوی انصارالله:
نیروهای متجاوز از تیررس موشک های مردم یمن در امان نخواهند بود

شنبه 13 آبان 1396 - 22:40
محمدعبدالسلام سخنگوی انصارالله گفت: نیروهای متجاوز از تیررس موشک های ما در امان نخواهند بود.
العالم - یمن
محمدعبدالسلام سخنگوی انصارالله پس از شلیک موشک بالستیک دوربرد برکان به فرودگاه بین المللی الملک خالد ریاض در پیامی توئیتری گفت: بارها گفتیم پایتخت های نیروهای متجاوز از تیررس موشک های ما در پاسخ به ادامه بمباران غیرنظامیان بی گناه در امان نخواهند بود.
به گزارش العالم ارتش و کمیته مردمی یمن عصر امروز (شنبه 13 آبان) موشک بالستیک دوربرد برکان به فرودگاه بین المللی الملک خالد ریاض شلیک کردند.


خبرنگار العالم در یمن گزارش داد؛
شلیک موشک بالستیک دوربرد برکان به فرودگاه بین المللی الملک خالد ریاض
شنبه 13 آبان 1396 - 21:16
ارتش و کمیته مردمی یمن موشک بالستیک دوربرد برکان به فرودگاه بین المللی الملک خالد ریاض شلیک کردند.
به گزارش خبرنگار العالم در یمن؛ ارتش و کمیته مردمی یمن موشک بالستیک دوربرد برکان به فرودگاه بین المللی الملک خالد ریاض شلیک کردند.
خبرگزاری یمن گزارش داد که حمله موشکی یمن به فرودگاه الملک خالد در ریاض برای اولین بار انجام شده است.
یگان موشکی یمن اعلام کرد که موشک بالستیک با دقت هدفش در فرودگاه ملک خالد شهر ریاض را در هم کوبیده است.
خبرنگار العالم گزارش داد که صدای چند انفجار در پایگاه هوایی خالد در ریاض پس از اصابت موشک بالستیک یمن شنیده شده است.
مردم عربستان در شبکه های اجتماعی تاکید کردند که صدای چند انفجار را در پایگاه هوایی الملک خالد در ریاض شنیده اند.
مردم ریاض تایید کردند که موشک برکان به این شهر رسیده و صدای چند انفجار پیاپی را شنیده اند.

همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در ریاض، ۴ هشتگ در ارتباط با حمله موشکی به ریاض، در جهان ترند شد.
تمام پروازهای ورودی به فرودگاه الملک خالد به تعویق افتاده است.
مردم عربستان ویدیویی را از آماده باش در فرودگاه بین المللی الملک خالد پس از اصابت موشک بالستیک یمنی به آن منتشر کرده اند.
سخنگوی انصارالله در پیامی توئیتری گفت که بارها گفتیم پایتخت های نیروهای متجاوز از تیررس موشک های ما در پاسخ به ادامه بمباران غیرنظامیان بی گناه در امان نیستند.
برد موشک های برکان بیش از 1400 کیلومتر است و این درحالی است که محمدعبدالسلام سختگوی انصارالله چند روز پیش اعلام کرده بود ضربات و حملات موشکی به سعودی را تشدید خواهند کرد و امارات هم از تیررس موشک های یمنی در امان نخواهد بود.


بازداشت 40 شاهزاده و مقام سابق سعودی

يکشنبه 14 آبان 1396 - 01:11
پادشاهی عربستان به بهانه مبارزه با فساد مالی، دستور بازداشت 10 شاهزاده و 30 مقام سابق را صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم برخی منابع خبری گزارش کردند که دستور بازداشت شیخ ولید الابراهیم رئیس گروه ام بی سی، ولید بن طلال میلیاردر معروف سعودی، خالد التویجری رئیس سابق دیوان امیری و عادل فقیه وزیر سابق کار صادر شده است.
پادشاه عربستان روز شنبه دستور تشکیل کمیته مبارزه با فساد به ریاست پسرش محمد بن سلمان ولیعهد این کشور را صادر کرد.
افزایش فساد در عربستان شاه را مجبور به تشکیل کمیته مبارزه به ریاست ولیعهد کرد
رسانه های سعودی گزارش کردند ، به موجب فرمان ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، این کمیته در خصوص موضوعات مربوط به فساد اموال عمومی فعالیت خواهد کرد.
اعضای این کمیته را هیات نظارت و تحقیق، رئیس هیات ملی مبارزه با فساد، رئیس دیوان نظارت عمومی، دادستان کل و رئیس سازمان امنیت عربستان تشکیل می دهند.
از جمله ماموریت های این کمیته مقابله با فساد و برخورد با دست اندازی به اموال عمومی اعلام شده است.



زلزله در دولت عربستان سعودی / وزیر دفاع و اقتصاد عربستان از مقامشان برکنار شدند

شنبه 13 آبان 1396 - 22:30
پادشاه عربستان با صدور فرمانی شاهزاده متعب بن عبدالله بن عبدالعزیزآل سعود وزیر گارد ملی این کشور را برکنار کرد.
العالم - عربستان سعودی
رسانه های عربستان سعودی اعلام کردند که شاهزاده متعب بن عبدالله وزیر گارد ملی عربستان از مقامش برکنار شد.
منابع سعودی همچنین اعلام کردند شاهزاده خالد بن عیاف به جای متعب به عنوان وزیر گارد ملی منصوب شده است.
زید العیسی کارشناس امور سعودی، در لندن گفت که متعب بن عبدالله آخرین مانع در برابر محمد بن سلمان جهت عهده دار شدن کامل زمام امور بود.
رسانه های عربستان سعودی همچنین اعلام کردند که عادل فقیه وزیر اقتصاد این کشور برکنار شد و محمد التویجری به جای وی منصوب شده است.
بنابر اعلام رسانه های سعودی سرلشگر عبدالله سلطان فرمانده کل نیروی دریایی عربستان سعودی نیز از سمت خود عزل شده است.
زید العیسی کارشناس امور سعودی، در لندن گفت که متعب بن عبدالله آخرین مانع در برابر محمد بن سلمان جهت عهده دار شدن کامل زمام امور بود.



خنثی شدن تلاش مزدوران آل سعود جهت استرداد مواضع آزاد شده توسط ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه حیفان به کشته و زخمی شدن شماری مزدور منتهی شد.
شنبه 13 آبان 1396 - 21:19



جنگنده های آل سعود در زمان به اصطلاه پیشروی مزدوران در جبهه حیفان اقدام به بمباران منطقه کردند که هیچ موفقیتی برای آنان حاصل نشد.
شنبه 13 آبان 1396 - 21:17


خبرنگار العالم در یمن گزارش داد؛
شلیک موشک بالستیک دوربرد برکان به فرودگاه بین المللی الملک خالد ریاض
شنبه 13 آبان 1396 - 21:16
ارتش و کمیته مردمی یمن موشک بالستیک دوربرد برکان به فرودگاه بین المللی الملک خالد ریاض شلیک کردند.
به گزارش خبرنگار العالم در یمن؛ ارتش و کمیته مردمی یمن موشک بالستیک دوربرد برکان به فرودگاه بین المللی الملک خالد ریاض شلیک کردند.
خبرگزاری یمن گزارش داد که حمله موشکی یمن به فرودگاه الملک خالد در ریاض برای اولین بار انجام شده است.
یگان موشکی یمن اعلام کرد که موشک بالستیک با دقت هدفش در فرودگاه ملک خالد شهر ریاض را در هم کوبیده است.
خبرنگار العالم گزارش داد که صدای چند انفجار در پایگاه هوایی خالد در ریاض پس از اصابت موشک بالستیک یمن شنیده شده است.
مردم عربستان در شبکه های اجتماعی تاکید کردند که صدای چند انفجار را در پایگاه هوایی الملک خالد در ریاض شنیده اند.
مردم ریاض تایید کردند که موشک برکان به این شهر رسیده و صدای چند انفجار پیاپی را شنیده اند.

همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در ریاض، ۴ هشتگ در ارتباط با حمله موشکی به ریاض، در جهان ترند شد.
تمام پروازهای ورودی به فرودگاه الملک خالد به تعویق افتاده است.
مردم عربستان ویدیویی را از آماده باش در فرودگاه بین المللی الملک خالد پس از اصابت موشک بالستیک یمنی به آن منتشر کرده اند.
سخنگوی انصارالله در پیامی توئیتری گفت که بارها گفتیم پایتخت های نیروهای متجاوز از تیررس موشک های ما در پاسخ به ادامه بمباران غیرنظامیان بی گناه در امان نیستند.
برد موشک های برکان بیش از 1400 کیلومتر است و این درحالی است که محمدعبدالسلام سختگوی انصارالله چند روز پیش اعلام کرده بود ضربات و حملات موشکی به سعودی را تشدید خواهند کرد و امارات هم از تیررس موشک های یمنی در امان نخواهد بود.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
ترامپ حیوان وحشی مسئول جنگ دریمن است.
ترامپ وحشی عامل اصلی بمباران مردم مظلوم، بی دفاع بی گناه مردم یمن است.
دولت آمریکا شریک جنایات عربستان سعودی است.
عربستان سعودی با حمایت آمریکا دریمن جنایت می کند.
دولت آمریکا درجنایت های سعودی شریک جرم است.
سازمان ملل درجنایت های آمریکایی ها و سعودی ها شریک جرم است.
شورای امنیت سازمان ملل درجنایت های آمریکایی ها و سعودی ها شریک جرم است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل درجنایت های آمریکایی ها و سعودی ها شریک جرم است.
سازمان عفو بین الملل درجنایت های آمریکایی ها و سعودی ها شریک جرم است.
آمریکا وعربستان سعودی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه تقش دارند.
درحرجای دنیا جنایتی رخ می دست آمریکا و عربستان سعودی درکاراست.

ترامپ: ایران مسئول شلیک موشک یمنیها به ریاض است
14 آبان 1396 ساعت 10:56
رئیسجمهور آمریکا در سخنانی بیاساس، مسئولیت اقدام نیروهای یمنی در شلیک موشک به سمت عربستان را متوجه ایران است.
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری به نقل از منابع خبری در روسیه اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در واکنش به اقدام نیروهای مردمی انصارالله و ارتش یمن در شلیک موشک به سمت عربستان گفت: «مسئولیت این کار متوجه ایران است.»


این اقدام آمریکا ناقض قوانین بین الملل است.
این اقدام آمریکا ناقض حقوق بین الملل است.
این اقدام آمریکا ناقض مقررات بین الملل است.



سعودی ها خون آشام بویی از دیانت و انسانیت نبرده اند.
سعودی ها خون آشام و تکفیری‌های مورد حمایت عربستان سعودی جاهل که بویی از دیانت و انسانیت نبرده اند بار دیگر مردم مظلوم، رنج دیده و بی گناه یمن را آماج حملات کور و نفرت انگیز خود قرار دادند
که این جنایت سعودی درمدت 3 سال، تاکنون بیش از 19 هزار شهید بر جای گذاشته است.
دخالت، مداخله وتجاوز عربستان سعودی در یمن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت.
که عربستان سعودی به درخواست آمریکا و با چراغ سبز آن دست به این اقدام زده است.
دبیرکل سازمان ملل متحد درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.
رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.
سازمان عفوبین الملل درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.
مدعیان حقوق بشر درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.

بی توجهی سازمان های بین المللی درمدت 7 سال به جنگ سوریه
درجنگ سوریه مورد بی توجهی قرارگرفتند.
همه چیز درمدت 7 سال است با هماهنگی آمریکا جنایتکارشماره یک و با کمک های مالی کشورهای عربی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود ازطریق ازترکیه، اردن و اسرائیل وارد سوریه می شود.

بی توجهی سازمان های بین المللی درمدت 7 سال به جنگ عراق
درجنگ عراق مورد بی توجهی قرارگرفتند.
همه چیز درمدت 7 سال است با هماهنگی آمریکا جنایتکارشماره یک و با کمک های مالی کشورهای عربی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود ازطریق ازترکیه، اردن، کویت وعربستان سعودی وارد عراق می شود.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
ترامپ حیوان وحشی مسئول جنگ دریمن است.
ترامپ وحشی عامل اصلی بمباران مردم مظلوم، بی دفاع بی گناه مردم یمن است.
دولت آمریکا شریک جنایات عربستان سعودی است.
عربستان سعودی با حمایت آمریکا دریمن جنایت می کند.
دولت آمریکا درجنایت های سعودی شریک جرم است.
سازمان ملل درجنایت های آمریکایی ها و سعودی ها شریک جرم است.
شورای امنیت سازمان ملل درجنایت های آمریکایی ها و سعودی ها شریک جرم است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل درجنایت های آمریکایی ها و سعودی ها شریک جرم است.
سازمان عفو بین الملل درجنایت های آمریکایی ها و سعودی ها شریک جرم است.
آمریکا وعربستان سعودی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه تقش دارند.
درحرجای دنیا جنایتی رخ می دست آمریکا و عربستان سعودی درکاراست.

ترامپ: ایران مسئول شلیک موشک یمنیها به ریاض است
14 آبان 1396 ساعت 10:56
رئیسجمهور آمریکا در سخنانی بیاساس، مسئولیت اقدام نیروهای یمنی در شلیک موشک به سمت عربستان را متوجه ایران است.
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری به نقل از منابع خبری در روسیه اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در واکنش به اقدام نیروهای مردمی انصارالله و ارتش یمن در شلیک موشک به سمت عربستان گفت: «مسئولیت این کار متوجه ایران است.»


این اقدام آمریکا ناقض قوانین بین الملل است.
این اقدام آمریکا ناقض حقوق بین الملل است.
این اقدام آمریکا ناقض مقررات بین الملل است.



سعودی ها خون آشام بویی از دیانت و انسانیت نبرده اند.
سعودی ها خون آشام و تکفیری‌های مورد حمایت عربستان سعودی جاهل که بویی از دیانت و انسانیت نبرده اند بار دیگر مردم مظلوم، رنج دیده و بی گناه یمن را آماج حملات کور و نفرت انگیز خود قرار دادند
که این جنایت سعودی درمدت 3 سال، تاکنون بیش از 19 هزار شهید بر جای گذاشته است.
دخالت، مداخله وتجاوز عربستان سعودی در یمن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت.
که عربستان سعودی به درخواست آمریکا و با چراغ سبز آن دست به این اقدام زده است.
دبیرکل سازمان ملل متحد درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.
رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.
سازمان عفوبین الملل درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.
مدعیان حقوق بشر درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.

بی توجهی سازمان های بین المللی درمدت 7 سال به جنگ سوریه
درجنگ سوریه مورد بی توجهی قرارگرفتند.
همه چیز درمدت 7 سال است با هماهنگی آمریکا جنایتکارشماره یک و با کمک های مالی کشورهای عربی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود ازطریق ازترکیه، اردن و اسرائیل وارد سوریه می شود.

بی توجهی سازمان های بین المللی درمدت 7 سال به جنگ عراق
درجنگ عراق مورد بی توجهی قرارگرفتند.
همه چیز درمدت 7 سال است با هماهنگی آمریکا جنایتکارشماره یک و با کمک های مالی کشورهای عربی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود ازطریق ازترکیه، اردن، کویت وعربستان سعودی وارد عراق می شود.






تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴


رسایی لیست جنایات ضد ایرانی آمریکا را منتشر کرد
لیستی از جنایات آمریکا علیه ملت ایران در قبل از انقلاب اسلامی‏، در دوران انقلاب و در قالب جنگ نرم را از نظر می‌گذرانید.
لیستی از جنایات آمریکا علیه ملت ایران در قبل از انقلاب اسلامی‏، در دوران انقلاب و در قالب جنگ نرم را از نظر می‌گذرانید.

حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، لیستی از جنایات آمریکا علیه ملت ایران را در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد:

فهرست اجمالی از جنایات آمریکا علیه ملت ایران:

الف - قبل از انقلاب اسلامی‏

۱) کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲

۲) به تاراج بردن ثروت ملی

۳) حمایت و تحکیم پایه‏ های حکومت استبدادی شاه‏

۴) تأسیس سازمان مخوف ساواک‏

۵) کشتار هزاران تن از مردم در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به بعد

۶) تحمیل قانون کاپیتولاسیون و تحقیر ملت بزرگ ایران‏

ب - دوران پس از انقلاب‏

در قالب جنگ سخت‏:

۷) تبدیل سفارت به لانه جاسوسی‏

۸) مصادره اموال ایران‏

۹) حمله نظامی در واقعه طبس‏

۱۰) حمایت از کودتاهای مختلف از جمله کودتای نوژه‏

۱۱) چراغ سبز به صدام برای حمله به ایران‏

۱۲) حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی از صدام در ۸ سال جنگ تحمیلی‏

۱۳) تأمین سلاح‏های شیمیایی عراق علیه ایران‏

۱۴) حمله آمریکا به کشتی ها و سکوهای نفتی ایران‏

۱۵) ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران‏

۱۶) حمایت از سازمان منافقین‏

۱۷)اعمال تحریم ‏های ظالمانه علیه ملت ایران

‏۱۸) حمایت از گروهک‏ های تروریستی بویژه در مرزهای ایران‏

در قالب جنگ نرم‏:

۲۰) تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه ملت ایران‏

۲۱) ساخت فیلم‏های ضد ایرانی و ضد اسلامی‏

۲۲) تهدید مستمر ملت ایران بوسیله راه اندازی صدها شبکه ماهواره ای

۲۳) حمایت آمریکا از هر گونه فتنه و اغتشاش در سالهای ۷۸، ۸۲، ۸۸

۲۴) ترور دانشمندان هسته ‏ای ایران‏

۲۵) عهدشکنی های مکرر بین المللی

پس هزاران بار مرگ بر آمریکا /لازم به یادآوری نیست که پیام این لیست دیوانگی بودن مذاکره با آمریکاست، البته نه بعد از دولت ترامپ که از سالهای نخست انقلاب.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
ترامپ حیوان وحشی مسئول جنگ دریمن است.
ترامپ وحشی عامل اصلی بمباران مردم مظلوم، بی دفاع بی گناه مردم یمن است.
دولت آمریکا شریک جنایات عربستان سعودی است.
عربستان سعودی با حمایت آمریکا دریمن جنایت می کند.
دولت آمریکا درجنایت های سعودی شریک جرم است.
سازمان ملل درجنایت های آمریکایی ها و سعودی ها شریک جرم است.
شورای امنیت سازمان ملل درجنایت های آمریکایی ها و سعودی ها شریک جرم است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل درجنایت های آمریکایی ها و سعودی ها شریک جرم است.
سازمان عفو بین الملل درجنایت های آمریکایی ها و سعودی ها شریک جرم است.
آمریکا وعربستان سعودی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه تقش دارند.
در هر جای دنیا جنایتی رخ می دست آمریکا و عربستان سعودی درکاراست.
این اقدام آمریکا ناقض قوانین بین الملل است.
این اقدام آمریکا ناقض حقوق بین الملل است.
این اقدام آمریکا ناقض مقررات بین الملل است.

سعودی ها خون آشام بویی از دیانت و انسانیت نبرده اند.
سعودی ها خون آشام و تکفیری‌های مورد حمایت عربستان سعودی جاهل که بویی از دیانت و انسانیت نبرده اند بار دیگر مردم مظلوم، رنج دیده و بی گناه یمن را آماج حملات کور و نفرت انگیز خود قرار دادند
که این جنایت سعودی درمدت 3 سال، تاکنون بیش از 19 هزار شهید بر جای گذاشته است.
دخالت، مداخله وتجاوز عربستان سعودی در یمن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت.
که عربستان سعودی به درخواست آمریکا و با چراغ سبز آن دست به این اقدام زده است.
دبیرکل سازمان ملل متحد درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.
رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.
سازمان عفوبین الملل درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.
مدعیان حقوق بشر درجنایت های عربستان ومتحدانش شریک است.

بی توجهی سازمان های بین المللی درمدت 7 سال به جنگ سوریه
درجنگ سوریه مورد بی توجهی قرارگرفتند.
همه چیز درمدت 7 سال است با هماهنگی آمریکا جنایتکارشماره یک و با کمک های مالی کشورهای عربی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود ازطریق ازترکیه، اردن و اسرائیل وارد سوریه می شود.

بی توجهی سازمان های بین المللی درمدت 7 سال به جنگ عراق
درجنگ عراق مورد بی توجهی قرارگرفتند.
همه چیز درمدت 7 سال است با هماهنگی آمریکا جنایتکارشماره یک و با کمک های مالی کشورهای عربی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود ازطریق ازترکیه، اردن، کویت وعربستان سعودی وارد عراق می شود.


و مجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا سازمان ملل های بین المللی تاکنون درمورد جنایت های، دخالت های، خیانت های و تجاوزهای عربستان سعودی و متحدانش دریمن و منطقه سکوت اختیارکرده اند و کاری نمی کنند تاکنون لال شده اند.
و این درحالی است که مدعیان جنایتکارحقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به این عربستان و متحدانش نمی کنند.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست مدعیان حقوق بشردرکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکایی هادرکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست کشورهای عربی تحت رژیم جنایتکارآل سعود درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست کشورهای اروپایی به سرکردگی آمریکا درکاراست.
حملات جنگنده های ائتلاف سعودی با حمایت مستقیم آمریکا و سازمان ملل به صنعاء

يکشنبه 14 آبان 1396 - 00:10
ائتلاف سعودی با دستور ترامپ حیوان وحشی صنعاء پایتخت یمن را بمباران کرد و جنگنده های این ائتلاف به صورت گسترده در آسمان این شهر به پرواز درآمدند.
جنگنده های ائتلاف در دومین حمله هوایی، منطقه جبل عطان را در پایتخت یمن هدف قرار دادند.
رسانههای سعودی میگویند هدف حمله وزارت دفاع یمن بوده است.
خبرنگار العالم از صنعا هم گزارش کرد که جنگنده های سعودی بمباران های گسترده خود به پایخت یمن و اطراف آن را با حمله به مناطق مسکونی و تاسیسات عمومی، ساختمان امنیت ملی و وزارت کشور و مناطق النهدین و روستای جربان ادامه دادند.

نتانیاهو رئیس تروریست های داعش درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه وجهان است.
نتانیاهو سگ زنجیری آمریکاست.
ترامپ سگ زنجیری رئیس شورای امنیت سازمان ملل درمنطقه وجهان است.
آل سعود سگ زنجیری آمریکا و سازمان ملل درمنطقه وجهان است.
حریری نشان داد نوکر عربستان است
حریری نشان داد نوکر عربستان است

حریری سگ دست نشانده رژیم جنایتکارآل است.
حریری سگ دست نشانده نتانیاهو حیوان وحشی است.
حریری به ملت لبنان خیانت کرد.

ریاض باید نابود شود. ریاض مقر اصلی تروریست های منطقه وجهان است.
ریاض باید نابود شود. ریاض مقر اصلی تروریست های منطقه وجهان است.
ریاض باید نابود شود. ریاض مقر اصلی تروریست های منطقه وجهان است.

ریاض باید نابود شود.
ریاض مقر اصلی تروریست های منطقه وجهان است.
آمریکا خودش با بمباران وحشیانه مردم سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان روی داعش و اسرائیل را سفید کرد
ترامپ روی داعش و اسرائیل را سفید کرده است.

نتانیاهو: نمی گذاریم 'داعش' از سوریه خارج شود
رژیم صهیونیستی به دنبال جبران شکست¬های تروریست¬ها در سوریه است


حمله موشکی نیروهای یمنی به پایگاه مزدوران سعودی در نجران بسیار عالی بوده است.
ازاین بابت از نیرو های یمنی تشکر و قدردانی می کنم.

سیاست بی شرمانه آمریکا دریمن
سیاست بی شرمانه انگلیس دریمنگ
سیاست بی شرمانه فرانسه دریمن
سیاست وعلمکرد بی شرمانه دبیرکل سازمان ملل دریمن
سیاست وعلمکرد بی شرمانه رئیس شورای امنیت سازمان ملل دریمن
سیاست وعلمکرد بی شرمانه رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل دریمن
حمله موشکی نیروهای یمنی به پایگاه مزدوران سعودی در نجران
عربستان سعودی به عنوان یکی ازبزرگترین جنایتکارجنگی دریمن وجهان است.
آمریکا به عنوان یکی ازبزرگترین جنایتکارجنگی دریمن، منطقه وجهان است.
رژیم صهیونیستی به عنوان یکی ازبزرگترین جنایتکارجنگی دریمن، منطقه وجهان است.
نیروهای یمنی امروز یکشنبه به وسیله موشک زلزال 2 پایگاه مزدوران سعودی را در استان نجران هدف قرار دادند

تاریخ: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

حمله موشکی نیروهای یمنی به پایگاه مزدوران سعودی در
نیروهای یمنی امروز یکشنبه با موشک از نوع زلزال 2 پایگاه مزدوران سعودی را در استان نجران هدف قرار دادند.

بنابر گزارش شبکه المسیره پایگاه مزدوران سعودی در گذرگاه الخضراء هدف حمله قرار گرفته شده است.

این در حالی است که یگان موشکی یمن شنبه شب از شلیک موشک به فرودگاه بین‌المللی ملک خالد در ریاض خبر داد.

یک منبع نظامی یمن گفت که یگان‌های موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک از نوع «برکان 2 اچ» به فرودگاه بین‌المللی ملک خالد واقع در شهر ریاض، پایتخت عربستان شلیک کرده‌اند.

منابع سعودی می‌گویند صدای انفجار مهیبی در اطراف شهر ریاض شنیده شده است.

رسانه‌های عربستان مدعی هستند سامانه پدافند ضد موشکی این کشور، این موشک را قبل از اصابت در آسمان منهدم کرده است.



تاریخ : ۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۳
حاتمی در جمع خبرنگاران: مگر کسی از آمریکا سؤال می‌کند چه چیزی در اختیار عربستان قرار می‌دهند وزیر دفاع گفت: مگر کسی از آمریکا سؤال می‌کند که شما چه چیزی در اختیار عربستان قرار می‌دهید.

امیر حاتمی وزیر دفاع کشورمان در حاشیه مراسم ختم پدر سرلشکر سلیمانی در مصلای تهران و در جمع خبرنگارانبا اشاره به ادعای مسئولین آمریکایی درباره مشارکت ایران در اصابت موشک انصارالله یمن به فرودگاه عربستان گفت: مگر کسی از امریکا سوال می کند که شما چه چیزی در اختیار عربستان قرار می دهید.

دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازتروریسم، داعش و دیگرگروه های تروریستی کرد.
ترامپ نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت ازمداخله گری وفروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، مخالفان سوریه، جبهه النصره، گروه تروریستی تکفیری و تروریست های منطقه وجهان مانند کشورهای عربی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود دست بردارد.
اگرآمریکایی ها به اصطلاح می خواهند به مردم منطقه کمک کنند باید ازحمایت صهیونیست ها، سعودی ها و تروریست ها دست بردارند.
عربستان سعودی درمدت 7 سال است به همراه چند کشورعربی جنایتکارشماره یک، رژیم صهیونیستی و ترکیه به سرکردگی آمریکا ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی تروریسم، داعش و دیگرگروه های تروریستی درسوریه، عراق، لبنان، منطقه و جهان بوده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
ترامپ وحشی درنابودی یمن همدست رژیم جنایتکارآل سعود است.
آل سعود به ترامپ باج می دهد.
آمریکا عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
آمریکا عامل اصلی جنگ درعراق است.
آمریکا عامل اصلی جنگ درافغانستان است.
آمریکا عامل اصلی جنگ درسوریه است.
آمریکا عامل اصلی جنگ درلبنان است.
آمریکا عامل اصلی جنگ درنوارغزه است.
آمریکا عامل اصلی جنگ درلیبی است.
آمریکا عامل اصلی جنگ دریمن است.
آمریکا عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
آمریکا عامل اصلی جنگ درجهان است.
آمریکا عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه وجهان است.
این درحالی است که مردم، عراق، لبنان، یمن ومنطقه به صورت متسقیم وغیرمستقیم توسط آمریکایی ها،‌ سعودی ها و صهیونیست ها قتل عام می شوند.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
درپاسخ به دولت روحانی ناتوان
درپاسخ به ظریف ناتوان و زیرخارجه کشورمان
چرا دولت وظریف با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!


درپاسخ به دولت روحانی ناتوان
درپاسخ به ظریف ناتوان و زیرخارجه کشورمان
چرا دولت وظریف با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!



درپاسخ به دولت روحانی ناتوان
درپاسخ به ظریف ناتوان و زیرخارجه کشورمان
چرا دولت وظریف با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
کشورهای عربی جنایتکارشماره تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت تاکنون بویی انسانیت نبرده اند.
کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک تحت امرآمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بویی انسانیت نبرده اند.
عربستان سعودی ومتحدانش تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.
مدعیان حقوق بشرتاکنون بویی انسانبیت نبرده اند.
سازمان های بین المللی تاکنون بویی انسانیت نبرده اند.
درمدت 7 سال فقط درسوریه وعراق، لبنان و منطقه بیش از 999 هزارنفر انسان های مظلوم، بی دفاع و بی گناه توسط آمریکا ومتحدانش با همدستی تمام تروریست های منطقه درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشرو سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر قتل عام شده اند. و همچنان نیزادامه دارد.
تمام کشورهای به اصطلاح اسلامی درجنایت های، خیانت های، دخالت های، تجاوزهای و... آمریکا وهم پیمانانش و مدعیان حقوق بشر و تروریست های منطقه خاورمیانه شریک جرم هستند.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
سکوت دربرابر جنایات آمریکا وهم پیمانانش ازخود جنایات بدتراست.
سکوت دربرابر خیانت های و بی عدالتی و قانونی سازمان های بین المللی جرم و جنایت است.
حرف دل همه مردم ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
کاش میشد یادداشتهای کیهان که مو به مو شرایط امروز پس از مذاکرات را دقیقا پیشبینی کرده بود دوباره چاپ میشد آرزومندم روزی این یادداشتها، پیشبینیها، توصیهها، هشدارها، انذارها را در مجموعهای تحت عنوان «کاسبان برجام، مذاکرات هستهای، مذاکره برد برد! و... گردآوری و منتشر گردد!


از آقای روحانی باید تشکر کرد که باعث شد چهره کثیف آمریکا برای ایشان و دیگر افراد خوشباور به دشمن روشن شود. اگر چه در این راه هزینه سنگینی را کشور پرداخته است و سنگینی آن بر روی دوش مردم خواهد بود.


مدیر شرکت توتال گفته از هر تحریمی علیه ایران پیروی میکنیم! چشم دولت تدبیر و آقای زنگنه روشن!


به رؤسای قوا عرض میکنم شیطان بزرگ را به ملت بسپارید، ملت میداند با او چگونه رفتار کند، شما به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشید!

رئیس انرژی اتمی کشورمان، آقای صالحی اظهار میدارند برخیها میخواهند برجام را عقیم کنند! جناب دکتر! مگر برجام از ابتدا عقیم نبود؟! اینکه شما تمام تعهدات خود را فراتر از خواسته دشمن اجرا و آب سنگین اراک را بتنریزی کنید، متخصصان را آواره شهرها و کشورها کنید، اقتصاد کشور را فلج و اقتصاد غرب را رونق دهید و جاسوسان بهکارگیری و خودیها طرد شوند، آیا چیزی جز عقیم بودن ذاتی برجام است؟

حالا که تمام کاسبان برجام به نقض آن از سوی شیطان بزرگ و غیرقابل اعتماد بودن او اعتراف دارند، لطفا به نقضهای پیدرپی دشمن پاسخی درخور دهند که نشاندهنده غیرت ایرانی باشد.

عزت یک کشور ملک طلق یک گروه خاصی نیست که آن را شخم بزند و بعدا اعلام کند مذاکره دیوانگی است. باید با اینگونه رفتارها برخورد جدی شود.

ولت مدعی تدبیر دائم از دولت نهم و دهم انتقاد میکرد که دوران آزمون و خطا گذشته است. سؤالم از این دولت این است که شما چرا برای چندمین بار اجازه دادید شیطان بزرگ، کلاه گشاد دیگری بر سرتان بگذارد و هستی کشور را به باد دهید؟! امیدوارم با طناب پوسیده و دوباره اروپا به چاه نروید و کلاه گشاد دیگری به سرتان نرود!

بالاخره قرار است خسارتهای وارده طی 4 سال اول دولت مدعی تدبیر در قضیه برجام بدفرجام به کشور و ملت و نابودی هستهای را چه کسی و از کجا بدهد؟!

با توجه به افتضاحات جنسی غرب از وزیر، وکیل و حتی رئیسجمهور که حتی به نمایندگان زن هم رحم نمیکنند، چرا رسانه ملی برنامههایی برای حقانیت مکتب اسلام تهیه و پخش نمیکند که ادعاهای مهد آزادی غرب را به چالش بکشند و سخنان پوچ غربیها در مورد نبود آزادی در ایران (آزادی جنسی) را برملا کنند. آخرین نمونه وزیر دفاع انگلیس است که به خاطر این افتضاحات مجبور به استعفا شده است.

آقای روحانی در مجلس گفتند مگر کشورهای دیگر دیوانه شدهاند که با آمریکا مذاکره کنند؟ عرض میکنیم با توجه به تجربه قریب 40 ساله شما در پستهای مختلف و شناخت شما از شیطان بزرگ، چرا به تذکرات دلسوزان نظام بیتوجهی کردید و به این مذاکرات پرخسارت تن دادید که حالا فقط عبرت برای دیگران بشوید؟!

درگذشت پدر گرامی سردار سرافراز ایران اسلامی فرمانده جبهه مقاومت سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را تسلیت عرض میکنیم و از خداوند برای آن مرحوم علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای سردار، سرافرازی و پیروزی نهایی در جبهههای حق علیه باطل به ویژه در عراق، سوریه، یمن، بحرین و... خواستاریم.


از مسئولان ارشد نظام درخواست میشود ستاد مرکزی اربعین را از انحصار دولت خارج ساخته و فرا قوهای نمایند. چرا که ستاد دولتی هر ساله با سنگاندازیهای زیاد و هزینهتراشیهای اضافی، زوار ایرانی کربلا را دچار مشقتهای مادی و معنوی میکنند.

موضوع دیوانگی ترامپ اگر واقعی هم باشد که نیست، با هدایت و رهبریهای داهیانه امام خامنهای و همت و حمایت ملت شجاع ایران، این دیوانه را تحویل دارالمجانین جهان خواهیم داد! این دیگر ترس ندارد.


همچنان که شیطان بزرگ به بهانه بررسی و راستیآزمایی ما اقدام به تحریم و اعمال فشار میکنند و پایبند به هیچچیز نیستند، ما نیز باید مثل آنها رفتار کنیم و روی پای خود بایستیم و به عربدههای آنها توجه نکنیم. مرگ بر آمریکای جهانخوار.

از ستاد مرکزی اربعین انتظار میرفت، قبل از آغاز سفرهای زیارتی، با همکاری وزارت امور خارجه کشورمان و عراق، لیست سیاه عابران غیرمجاز مرزی را تهیه و به پلیس در کشور تحویل میدادند و مرز خسروی را نیز برای تسهیل زوار حسینی(ع) آماده میکردند تا از سرگردانی و ازدحام جمعیت مهران کاسته میشد.


با توجه به خباثت آلمان در دوران دفاع مقدس و فروش سلاح شیمیایی به عراق که تعداد زیادی از رزمندگان ما را به شهادت و جانبازی رساند چطور دولت با چنین دولت خبیثی قرارداد میبندد و مراوده میکند؟!

قبل از امضای توافق، برخی گزینه مقاومت را با امتیاز دادن به غرب از دست دادند تا به ادعای خود، برای شکوفایی اقتصادی و معیشت مردم کاری کرده باشند اما حالا که به بدعهدی طرف مقابل گویا یقین پیدا کردند حرف از مسیر مقاومت و انقلابی عمل کردن میزنند. عیبی ندارد، ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است، البته اگر واقعا چنین ارادهای وجود داشته باشد.

چرا هیچ مسئول و رسانهای نسبت به آلودگی کلانشهر مشهد مقدس تدبیری نمیاندیشد؟

قطره «بویموگان» که مخصوص بیماران آبسیاه چشم (گلوکوم) است علیرغم اینکه در داروخانهها با دفترچه بیمه محاسبه میشود ولی در داروخانه بیمارستان فارابی به عنوان بزرگترین و قدیمیترین بیمارستان چشمی کشور بهطور آزاد تحویل بیماران میشود! دلیل این تفاوت چیست؟ چرا برای دارندگان دفترچه که حقبیمه پرداخت میکنند این داور باید آزاد محاسبه شود؟!


آیا طرح بخشودگی معوقات وامهای زیر صدمیلیون تومان هم به کما رفت؟! مگر از مصوبات مجلس نیست؟مجلسی که در رأس امورات است چرا دولت را وادار به اجرای مصوبات قانونی خود نمیکند؟!


8 سال است که در مسکن مهر پرند ثبتنام کردهام با توجه به اینکه تمام پول درخواستی را به حساب اعلام شده واریز کردهام ولی «شرکت عمران پرند» بیش از 5 سال است امسال و سال دیگر میکند! از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.


کارگر فصلی هستم که یک هفته است کاری پیدا نکردهام و با دست خالی خجالت میکشم به منزل و به کنار زن و فرزندانم بروم! پس این سود سهام عدالت چی شد؟! نه از کار خبری هست و نه از سود سهام عدالت و نه از افزایش یارانهها!



از مسئولان امر درخواست میکنم محض رضای خدا پول گندم ما کشاورزان را بدهند که شدیداً نیازمندیم.
از مسئولان امر درخواست میکنم محض رضای خدا پول گندم ما کشاورزان را بدهند که شدیداً نیازمندیم.
از مسئولان امر درخواست میکنم محض رضای خدا پول گندم ما کشاورزان را بدهند که شدیداً نیازمندیم.











با توجه به خباثت آلمان در دوران دفاع مقدس و فروش سلاح شیمیایی به عراق که تعداد زیادی از رزمندگان ما را به شهادت و جانبازی رساند چطور دولت با چنین دولت خبیثی قرارداد میبندد و مراوده میکند؟!

با توجه به خباثت آلمان در دوران دفاع مقدس و فروش سلاح شیمیایی به عراق که تعداد زیادی از رزمندگان ما را به شهادت و جانبازی رساند چطور دولت با چنین دولت خبیثی قرارداد میبندد و مراوده میکند؟!

با توجه به خباثت آلمان در دوران دفاع مقدس و فروش سلاح شیمیایی به عراق که تعداد زیادی از رزمندگان ما را به شهادت و جانبازی رساند چطور دولت با چنین دولت خبیثی قرارداد میبندد و مراوده میکند؟!

با توجه به خباثت آلمان در دوران دفاع مقدس و فروش سلاح شیمیایی به عراق که تعداد زیادی از رزمندگان ما را به شهادت و جانبازی رساند چطور دولت با چنین دولت خبیثی قرارداد میبندد و مراوده میکند؟!

با توجه به خباثت آلمان در دوران دفاع مقدس و فروش سلاح شیمیایی به عراق که تعداد زیادی از رزمندگان ما را به شهادت و جانبازی رساند چطور دولت با چنین دولت خبیثی قرارداد میبندد و مراوده میکند؟!


همچنان که شیطان بزرگ به بهانه بررسی و راستیآزمایی ما اقدام به تحریم و اعمال فشار میکنند و پایبند به هیچچیز نیستند، ما نیز باید مثل آنها رفتار کنیم و روی پای خود بایستیم و به عربدههای آنها توجه نکنیم. مرگ بر آمریکای جهانخوار.

همچنان که شیطان بزرگ به بهانه بررسی و راستیآزمایی ما اقدام به تحریم و اعمال فشار میکنند و پایبند به هیچچیز نیستند، ما نیز باید مثل آنها رفتار کنیم و روی پای خود بایستیم و به عربدههای آنها توجه نکنیم. مرگ بر آمریکای جهانخوار.

آقای روحانی در مجلس گفتند مگر کشورهای دیگر دیوانه شدهاند که با آمریکا مذاکره کنند؟ عرض میکنیم با توجه به تجربه قریب 40 ساله شما در پستهای مختلف و شناخت شما از شیطان بزرگ، چرا به تذکرات دلسوزان نظام بیتوجهی کردید و به این مذاکرات پرخسارت تن دادید که حالا فقط عبرت برای دیگران بشوید؟!

آقای روحانی در مجلس گفتند مگر کشورهای دیگر دیوانه شدهاند که با آمریکا مذاکره کنند؟ عرض میکنیم با توجه به تجربه قریب 40 ساله شما در پستهای مختلف و شناخت شما از شیطان بزرگ، چرا به تذکرات دلسوزان نظام بیتوجهی کردید و به این مذاکرات پرخسارت تن دادید که حالا فقط عبرت برای دیگران بشوید؟!


با توجه به افتضاحات جنسی غرب از وزیر، وکیل و حتی رئیسجمهور که حتی به نمایندگان زن هم رحم نمیکنند، چرا رسانه ملی برنامههایی برای حقانیت مکتب اسلام تهیه و پخش نمیکند که ادعاهای مهد آزادی غرب را به چالش بکشند و سخنان پوچ غربیها در مورد نبود آزادی در ایران (آزادی جنسی) را برملا کنند. آخرین نمونه وزیر دفاع انگلیس است که به خاطر این افتضاحات مجبور به استعفا شده است.

با توجه به افتضاحات جنسی غرب از وزیر، وکیل و حتی رئیسجمهور که حتی به نمایندگان زن هم رحم نمیکنند، چرا رسانه ملی برنامههایی برای حقانیت مکتب اسلام تهیه و پخش نمیکند که ادعاهای مهد آزادی غرب را به چالش بکشند و سخنان پوچ غربیها در مورد نبود آزادی در ایران (آزادی جنسی) را برملا کنند. آخرین نمونه وزیر دفاع انگلیس است که به خاطر این افتضاحات مجبور به استعفا شده است.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: