bazarnews

کد خبر: ۳۵۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش خبر داده که جذب معلمان، ضابطه مند و بر اساس آزمون است.
بازار نیوز - چهاربند، رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جذب 190 هزار نیرو تا 4 سال آینده، گفت: علاقه‌مندان به حرفه معلمی ضابطه‌مند و از طریق آزمون در فرصتی برابر امکان حضور در این شغل را خواهند داشت.
 
همواره تاکید شورای عالی انقلاب فرهنگی بر صیانت از اسناد بالادستی است که بر این اساس شیوه جذب معلم نیز برحسب این اسناد انجام خواهد شد. امیدواریم مجلس در طرح استخدام بدون آزمون مربیان پیش دبستانی و آموزش دهندگان نهضت به قوانین برنامه ششم وفادار باشد.

برای ورود به دانشگاه های فرهنگیان و شهیدرجایی فرصتی برابر برای تمامی افراد علاقه مند به حرفه معلمی از طریق آزمون سراسری یا استخدامی وجود دارد بنابراین هیچ گونه تبعیضی در نحوه پذیرش افراد وجود ندارد.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آشنایی
|
Romania
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
0
میدواریم مجلس در طرح استخدام با آزمون مربیان پیش دبستانی و آموزش دهندگان نهضت به قوانین برنامه ششم طی اولویت بندی وشایسته سالاری اقدام نمایید .تا آموزش وتربیت نسل آینده درست صورت گیرد.وهمگان ازاین شیوه رضایت داشته باشند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: