bazarnews

کد خبر: ۳۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
انگیزه های بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس به نوبه خود جالب توجه است.
بازار نیوز - علیرضا بیرانوند، با شنیدن محرومیت پرسپولیس برای نقل و انتقالات ساز جدایی کوک کرده است.
 
فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه با محرومیت نقل و انتقالاتی برای 2 سال پیاپی محکوم شد. پرسپولیس برانکو یکی از رویایی ترین تیم های 10 سال اخیر پرسپولیس بود و خیلی از تیم ها آرزوی داشتن نصف قدرت و همدلی این تیم را داشتند. شاید یکی از مهمترین عناصری که پرسپولیس را به این ابرتیم تبدیل کرده بود همان قدرت اولیه و یکپارچگی بین بازیکنان بود. حالا اگر بخواهیم این مورد را نادیده بگیریم سرخ پوشان برای ادامه راه چیزی در چنته خود ندارند!

با گذشت سال ها کمتر بازیکنی برای غیرت و علاقه با تیمی قرارداد می بندد؛ حتی آن ها دیگر به فکر کسب عناوبن خوب و قهرمانی نیستند، در شرایط فعلی همه به دنبال تیمی می گردند که پول بیشتری می دهد. اگر اینطور نبود آقای شماره یک تیم ملی را در پرسپولیس نمی دیدیم. بیرانوند بارها در مصاحبه های خود اعلام کرده طرفدار رقیب آبی پوش پرسپولیس است و بارها با زدن ماسک برای دیدن بازی این تیم به ورزشگاه رفته است. پس حالا باید ساز جدایی که بیرانوند در این شرایط حساس برای پرسپولیسی ها کوک کرده است عادی جلوه کند.

علیرضا بیرانوند، گلر اول پرسپولیس و تیم ملی با شنیدن محرومیت پرسپولیس برای نقل و انتقالات ساز جدایی کوک کرده و به قول خود به دنبال منافع شخصی اش است! منافعی که روزی در لباس پرسپولیس عایدش می شد و الان در تراکتورسازی می تواند آن را پیدا کند. با وجود همه مخالفت های اعلام شده از سوی باشگاه تراکتورسازی، بیرانوند در حال مذاکره برای پیوستن به این تیم است. او قصد دارد با رفتن به این تیم و گذراندن سربازی خود در این تیم راه را برای حضور در جام جهانی هموار کند.

از طرفی فرزین گروسیان دروازه بان ششدانگی برای سرخ پوشان تبریزی به شمار نمی رود و همین امر باعث شده آن ها بیشتر روی حضور بیرانوند تمرکز داشته باشند. با این تفاسیر با جدایی بیرانوند از جمع پرسپولیسی ها تنها این تیم است که متضرر خواهد شد؛ زیرا با رفتن بیرانوند آن ها دچار ضعف دروازه بان خواهند شد؛ رادشوویچ و دریشوند گلرهای آسیایی نیستند.
 ورزش3
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: