bazarnews

کد خبر: ۳۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
استعفای طاهری برای پرسپولیس حاشیه ساز شده است.
بازار نیوز -علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلا شده تا پایان هفته باز می‌گردد تا تکلیف ماندن یا رفتن از پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مشخص شود
 
 مدیر عامل سرخ‌ها قرار است به دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش برود تا تکلیف دخالت‌هایی که در امور مدیریتی این باشگاه می‌شود را مشخص کند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندن اسپانسر فصل گذشته خود تحت‌فشار است.‌ موضوعی که باعث شده تا این باشگاه نتواند درآمدزایی‌های لازم را از اسپانسر فعلی خود هم داشته باشد.‌ چرا‌که برای تبلیغات گسترده با مشکلاتی روبه‌رو شده که کار را برای درآمدزایی مشکل می‌کند.

با وجود خبرسازی‌هایی که درباره خستگی مفرط طاهری از حضورش در پست مدیریت باشگاه به گوش می‌رسد، او بدش نمی‌آید کارش را در این عرصه ادامه دهد.‌ طاهری که مجوز حضورش به عنوان مدیر بازنشسته کشوری به اتمام رسیده، پیغام داده حتی مشکلی با بازگشت اسپانسر پیشین هم ندارد اما باید وزیر ورزش‌و جوانان فسخ قرارداد با حامی مالی فعلی را امضا کند.‌ طاهری اصلا دوست ندارد پس از افتضاحی که در قضیه محکومیت سنگین این باشگاه در بحث انتقال مهدی طارمی از ریزه‌اسپور ترکیه رخ داده، بار دیگر امضایش پای قراردادی بنشیند که می‌تواند مشکلات حقوقی به وجود آورد.

وزیر ورزش و جوانان نیز همه چیز را به نشست با طاهری موکول کرده و سپس می‌خواهد درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند.‌ شنیده می‌شود سلطانی‌فر پس از جلسه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار است درخواست تمدید مجوز فعالیت وی را صادر کند. بازگشت اسپانسر پیشین پرسپولیس در‌حالی مطرح شده که گفته می‌شود این شرکت قصد دارد تمام بدهی‌های پیشین باقی مانده باشگاه پرسپولیس را پرداخت کند.

از طرفی عنوان شده‌ اسپانسر فعلی باشگاه پرسپولیس به معاونان طاهری اعلام کرده در صورت پس زدن قرارداد، آن‌ها بدون‌شک با شکایت حقوقی روبه‌رو خواهند شد. کلاف سر‌در‌گمی که تا زمان جلسه مدیرعامل با وزیر ورزش‌و جوانان مجهول باقی می‌ماند.
دانشجو
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: