bazarnews

کد خبر: ۳۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
اتاقک کامیونت حامل شیر بر اثر تصادف با قسمت عقب یک دستگاه کامیون متلاشی شد.
بازار نیوز -  ساعت 6:25 صبح امروز حادثه تصادف در بزرگراه شهید یاسینی، نرسیده به پل 12 فروردین به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه 60 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

حمید بهزادی؛ رئیس ایستگاه 60 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه کامیونت حامل شیر حین حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده بود که بر اثر این حادثه هر دو سرنشین کامیونت داخل اتاقک این وسیله نقلیه زخمی و محبوس شدند.

بهزادی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه و اطمینان از نداشتن نشتی گازوئیل، به وسیله تجهیزات هیدرولیکی عملیات رهاسازی سرنشینان کامیونت آغاز کردند.

رئیس ایستگاه 60 آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی با تلاش فراوان دو مرد بیست و هفت و سی ساله که دچار مصدومیت شده بودند را از داخل اتاقک در هم پیچیده کامیونت خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان در پایان هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: