bazarnews

کد خبر: ۳۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور گفت: در حال کارشناسی و ارزش‌گذاری نان هستیم و به‌زودی قیمت نان را اعلام خواهیم کرد.
بازار نیوز - محمود یوسفی ظهر امروز در همایش روز ملی نان که در کانون ملائک قرچک برگزار شد، اظهار داشت: آسیابانان که در کارخانه‌های آرد کار می‌کنند، با فشار و حجم سنگین کار مواجهه هستند و فشار کاری آن‌ها بسیار بالاست تا بتوانند آرد خوب تحویل نانوایی‌ها دهند.

وی گفت: گندم یکی از مقوله‌هایی است که بشر هنوز نتوانسته برای آن جایگزین پیدا کند؛ گندم از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند سفره‌ها را بابرکت کند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور گفت: نان در دین اسلام از اهمیت بسیار بالا برخوردار بوده و استفاده از نان سالم در زندگی ما ایرانی‌ها بااهمیت است تا بتوانیم از نان سالم بهره‌مند شویم و استفاده از نان سالم را باید نانواها همت کنند و این تغذیه سالم را به مردم تحویل دهند.

یوسفی گفت: نانواها در بحث اقتصاد مقاومتی بیشترین نقش را ایفا می‌کنند و در هر نانوایی که در سطح شهر وجود دارد، حداقل سه نفر مشغول به کار هستند و این حرکت در نوع خود ستودنی است که در بحث اقتصاد کشور سهیم هستند.

وی اظهار داشت: برای بحث نان و سلامتی مردم که در سر سفره همه شهروندان وجود دارد، حاضریم هر نوع کمکی که شهرستان نیازمند باشد، را در اختیار مسؤولان و اتحادیه نانوایان قرار دهیم.

عضو هیأت‌مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور بیان داشت: در سطح شهرستان قرچک، 265 نانوایی با نوع پخت‌های متفاوت فعال است که با توجه به آمار جمعیتی شهرستان در حد نرمال بوده و نیاز به افزایش تعداد نانوایی دارد.

یوسفی گفت: در سال جاری در کشور 9 میلیون تن گندم خریداری شده و در فضای بسیار مطلوب نگهداری می‌شود و تمام سعی خود را به کار گرفته‌ایم که آرد با کیفیت را تحویل نانوایی‌ها دهیم تا مردم از نان مناسب بهره‌مند شوند.

وی گفت: به همه نانوایان قول می‌دهیم که در هر شرایطی در کنار شما هستیم و برای تهیه آرد با کیفیت کوتاهی نمی‌کنیم؛ در این خصوص مشکلات را به‌خوبی درک می‌کنیم و از نزدیک آن‌ها را احساس کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور گفت: در حال کارشناسی و ارزش‌گذاری نان هستیم و به‌زودی قیمت نان را اعلام خواهیم کرد.
گفتنی است؛ از 12 نانوا فعال و پیشکسوت در عرصه پخت پز نان نیز تجلیل شد.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: