bazarnews

کد خبر: ۳۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از افزایش کدورت چشمه‌های آب شهرهای کرمانشاه خبر داد.
بازار نیوز - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با تاکید بر اینکه به دلیل زلزله رخ داده کدورت چشمه‌های تامین‌کننده آب شهرهای سرپل ذهاب، قصر شیرین، گیلان غرب و هرسین افزایش پیدا کرده است، گفت: تا زمان بازگشت کیفیت آب و قابلیت شرب آن، ۲۰۰ هزار بطری آب در میان زلزله‌زدگان این مناطق توزیع خواهد شد.

کیاست امیریان، با تاکید بر اینکه آب شهرهای سرپل ذهاب و قصر شیرین از چشمه سراب گرم تامین می‌شود، گفت: به دلیل زلزله رخ داده در این منطقه، میزان کدورت این چشمه افزایش یافته و بخشی از تاسیسات آبی این بخش نیز دچار آسیب شده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار بطری آب در میان زلزله‌زدگان شهرهای سرپل ذهاب و قصر شیرین، ادامه داد: در شهر گیلان غرب نیز میزان کدورت چشمه شراب به عنوان تامین‌کننده آب منطقه افزایش یافته است که به همین دلیل تا رسیدن کیفیت آب چشمه به وضعیت مناسب ۵۰ هزار بطری آب در میان مردم زلزله‌زده این منطقه نیز توزیع خواهد شد.

امیریان خاطرنشان کرد: شهر هرسین نیز همچون مناطق یادشده دارای مشکل افزایش کدورت چشمه آب تامین‌کننده شهر است که در این منطقه نیز ۵۰ هزار بطری آب در اختیار زلزله‌زدگان قرار خواهد گرفت تا کیفیت و شفافیت آب بهتر و قابل شرب باشد.
ایرنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: