bazarnews

کد خبر: ۳۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تجهیزات امدادی تا ساعت ۱۷ امروز به مناطق زلزله زده می رسند.
بازار نیوز - مجتبی یزدانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای امداد رسانی به مناطق زلزله زده گفت: تاکنون ۲ تریلی آب معدنی شامل بسته های نیم لیتری و یک و نیم لیتری، ۳ کانتینر موادغذایی شامل غذاهای آماده از شرکت شهروند، ۴۰ هزار پتو در قالب ۲۰ تریلی، ۵۰۰ چادر امدادی در قالب ۱۰ کامیون، ۴ بیل مکانیکی و ۱۰ آمبولانس از سازمان بهشت زهرا به سمت سر پل ذهاب ارسال شد.

 وی افزود: ۱۶۰ چشمه سرویس بهداشتی که برای تردد زائران اربعین در مرز خسروی نصب شده بود، امروز به سمت سر پل ذهاب منتقل شده و در حال حاضر عملیات نصب آن ها در مناطق زلزله زده در حال انجام است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اعزام یک تیم از سوی شهرداری تهران به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: این تیم شامل ستاد مدیریت بحران شهر تهران، سازمان پسماند و همچنین پشتیبانی است.

وی با بیان اینکه صبح امروز یک اکیپ از آتش نشانی برای کمک جهت انجام عملیات آواربرداری به مناطق زلزله زده اعزام شد، ادامه داد: این اکیپ شامل ۱۵ نیروی آتش نشانی، یک خودرو سنگین نجات، ۲ دستگاه خودرو سبک عملیاتی، تجهیزات هیدرولیک آواربرداری، تجهیزات برش کاری و تجهیزات سبک آواربرداری است.

به گفته یزدانی ۸ اکیپ آتش نشانی با همین توان و قدرت آمادگی دارند تا در صورت اعلام نیاز به مناطق زلزله زده اعزام شوند.

معاون شهردار تهران در بخش دیگری از سخنانش به اعزام ۴ آمبولانس شرکت شهر سالم و یک کامیون دارو اشاره و عنوان کرد: غیر از چادرها مابقی تجیزات تا ساعت ۱۷ عصر به محدوده سرپل ذهاب می رسند.

وی با بیان اینکه اقدامات ما با هماهنگی استانداری کرمانشاه انجام می شود، خاطر نشان کرد: در صورت اعلام نیاز، شهرداری این آمادگی را دارد تا تجهیزات و امکانات بیشتری را به منطقه ارسال کند. ضمن اینکه تمامی تجهیزاتی که تاکنون ارسال شده اند، به منطقه سرپل ذهاب می روند و بنابر صلاح‌ دید معاون عمرانی استانداری کرمانشاه بین مناطق زلزله زده تقسیم خواهند شد.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: