bazarnews

کد خبر: ۳۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
در نزدیکی حومه جنوب غربی میدلوتیان، در جنگل حفاظت شده روبیو وودز، منطقه ای پر از درختان انبوه است که در ناحیه شهری منطقه شیکاگو قرار دارد.
بازار نیوز - در میان این درختان انبوه، یک قبرستان کوچک است که بسیاری معتقدند تسخیرشده ترین جای دنیا می باشد. این قبرستان متروکه بچلر گرو نام دارد و ارواح در این گورستان بیشتر از آن که شما تصور کنید دیده شده اند. در طول سال ها ۱۰۰ گزارش مستند از پدیده های فرا واقعی از ارواح گرفته تا توپ های درخشانی که در شب دیده شده اند، گزارش شده است. با الی گشت باشید تا در مورد این قبرستان متروکه بیشتر بدانید.

تاریخ قبرستان بچلر گرو بسیار ابهام دارد اما بعضی از تاریخ شناسان معتقدند که شروع دفن افراد در اینجا از اوایل صده ۱۸۰۰ شروع شده است. برخی اعتقاد دارند که بچلر گرو که به معنای قبر پسر مجرد است، به دلیل این بوده که تنها مردها در اینجا دفن می‌شدند اما در حقیقت از نام خانواده ای که در اینجا زندگی می کردند، گرفته شده است. این محل، جایی بوده که مهاجران آلمانی زیادی در اینجا زندگی می کردند که نام خانوادگی یکی از آن ها بچلدر بوده است.
قبرستان متروکه خودش داستان عجیب تر، یا حداقل مرموزتری دارد. این قبرستان برای مدتی محل دفن افراد محلی ساکن در منطقه بوده است. آخرین فردی که مدیریت آن را بر عهده داشت کلارنس فولتون بود. طبق گفته او، قبرستان بچلر گرو برای مدت های زیادی محل تفریح ساکنین بوده است. آن ها برای شنا و ماهیگیری به دریاچه کوچک نزدیک آن می آمدند. مردم آخر هفته ها برای بازدید از مردگانشان و همچنین پیک نیک اکثرا به این قبرستان می آمدند. مشکلات این محل تسخیر شده از اوایل دهه ۱۹۶۰ شروع شد. نشانه هایی از وندالیسم (تخریب کنترل‌نشده اشیاء و آثار فرهنگی با ارزش) و خونریزی در قبرستان دیده شد و بعد از آن به مرور جاده دسترسی و خود آن بسته شد.


اولین کسی که بعد از مدت ها به این منطقه آمد، به طور عجیبی شگفت زده شد. او دید که قبرها شکسته شده بودند، روی آن ها با اسپری نقاشی شده بود و حتی بعضی از قبرها دزدیده شده بودند. کاملا واضح بود که افرادی که این قبرها را شکسته و خراب کرده بودند از این قبرستان خوششان نمی آمده است.
امروزه قبرستان بچلر گرو جایش را به رویش بی حد گیاهان و درختان داده و حصاری دور آن کشیده شده است. البته به راحتی می شود از روی آن به داخل قبرستان ورود کرد. اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند، قبرهای تخریب شده است. سنگ قبرها به نظر می رسد که به طور تصادفی شکسته شده باشند، خیلی از آن ها گم شده اند و شاید دزدهایی آن ها را برده باشند. بیشتری چیزی که بازدیدکنندگان را ناراحت می کند همین شکسته شدن سنگ قبرها است که حس بسیار بدی را در اطراف پراکنده است.


در کنار گورستان، یک دریاچه کوچک و راکد است است. یک شب در اواخر دهه ۱۹۷۰، دو افسر حفاظت از جنگل های کوک در این نزدیکی در حال گشت شبانه بودند و گفته اند که در همین حین یک اسب از آب میان دریاچه ظاهر می شود. حیوان به نظر میرسد که یک ماشین شخم زنی می کشیده که توسط روح یک پیرمرد هدایت می شده است. اسب چند ثانیه بعد از جلوی وسیله نقلیه افسرها عبور کرد و در انبوه جنگل ناپدید شد.

با اینکه افسرها نمی دانستند اما انگار این داستان بار دیگر هم تکرار شده بوده است. در سده ۱۸۷۰، کشاورزی با اسبش در کنار دریاچه می رفتند که چیزی باعث رم دادن اسب می شود. کشاورز که به شدت غافلگیر شده بود، کسی او را می گیرد و با اسب به درون دریاچه می کشد. او نمیتوانست خودش را آزاد کند و به وسیله وزن اسب و حجم آب به پایین کشیده و غرق شد.


حتی جاده نزدیکی این قبرستان متروکه نیز به تسخیر شدگی مشهور است. گفته می شود که بارها ماشین های ارواح در این جاده دیده شده اند. حتی بارها تصادفات ماشین های ارواح گزارش شده است. هیچ رویدادی تاریخی نمیتواند علت این را بداند که این قضیه چگونه ممکن است، اما این وسایل نقلیه ناشناخته در چند سال اخیر نیز گزارش شده است. افرادی که در این جاده سفر کرده اند بارها ماشین هایی را در جلویشان دیده اند که چراغ ترمزشان روشن می شده اما ماشین به جای ایستادن به درون جنگل رفته است. حتی ماجراجویانی نیز ماشین ها را تعقیب کرده اند اما به طرز عجیبی آن ها ناپدید شده اند. افراد دیگری نیز گزارش کرده اند که ماشین عجیبی پشت سرشان دیده اند که ناگهان از دید آینه محو شده است.


در سال ۲۰۰۶، کن ملووین برگ، کارآگاه روانکاوی شیکاگو، با خبرنگاری به گورستان متروکه رفت  با روح یک پسر جوان روبرو شد. پس از رسیدن به گورستان، او صدای کودک که گریه می کرد را نشید که می گفت چیزی را از دست داده است. چند لحظه بعد، کن متوجه شد که او سکه ای را گم کرده است. به گفته خبرنگار، "کن” طوری شد که انگار خود او چیزی را از دست داده است پس او از گورستان به سوی دریاچه راکد گریخت. سپس با دستانی لرزان نشست و دستش را درون آب راکد و کثیف دریاچه کرد و یک سکه نیم دلاری برای سال ۱۹۴۲ را به بیرون کشید، گویا آن جا دقیقا محلی بوده که روح آن پسر گفته که می‌تواند پیدا شود.


به هر حال اینکه این قبرستان متروکه واقعا تسخیر شده است یا نه به عهده شماست. اما بر اساس داستان های بسیار زیادی که وجود دارد این جا یکی از تسخیر شده ترین مکان های دنیا است. مردم زیادی معتقدند که حتی اگر این قبرستان تسخیر شده باشد، به دلیل آن که محلی برای دفن مردگان بوده باید با احترام با آن برخورد شود. برخی می گویند که باید این قبرستان و تمام سنگ قبرها بازسازی شود تا آن هایی که کسی را در این محل داشته اند بتوانند بدون ترس و نگرانی باز هم به اینجا بیایند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: