bazarnews

کد خبر: ۳۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
همدردی‌های جهانی با ایران به خاطر زلزله شدید کرمانشاه ادامه دارد .

بازار نیوز - خاویار سولانا، رییس پیشین شورای اتحادیه اروپا در صفحه توییتر خود نوشت: همدردی خود را با مردم ایران و عراق در پی زلزله‌ای که بیش از ۴۰۰ قربانی در پی داشته است را اعلام می‌کنم.

وزارت امور خارجه بولیوی به نمایندگی از دولت و مردم دولت چند ملیتی این کشور در پیامی مراتب همدردی خود را با مردم و دولت ایران به خاطر حادثه تاسف بار جان باختن و مصدومیت  تعدادی از هموطنانمان و خسارت  ناشی از زلزله شدید در غرب کشور را اعلام کرد.

در اطلاعیه وزارت خارجه آرژانتین نیز با اشاره به زلزله اخیر در کرمانشاه در مرز بین ایران و عراق که منجر به کشته شدن و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان شد، این حادثه را غم‌انگیز عنوان کرده و همدردی عمیق خود را با خانواده جانباختگان و مجروحان این حادثه اعلام و بر همبستگی با خانواده‌های قربانیان این تراژدی تاکید شده است.

در بیانیه هیتر نائورت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز آمده است : ایالات متحده مراتب همدردی صمیمانه خود را با تمام کسانی که در ایران و عراق تحت تاثیر این زلزله قرار گرفته اند، ابراز می دارد. ما به یاد خانواده های قربانیان، و مصدومین و همچنین جوامعی که از خسارت به خانه‌ها و اموالشان در رنج می باشند، هستیم.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: