bazarnews

کد خبر: ۳۶۰۲۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
نماینده ادوار مجلس گفت: گشایش دفتر اتحادیه اروپا در ایران ضرورتی ندارد، اما برای تأسیس این دفتر باید همه تحریم‌ها برچیده شود.
بازار نیوز  -محمدحسن آصفری با اشاره به اصرار‌های فراوان اتحادیه اروپا مبنی بر ایجاد دفتر در تهران گفت: متأسفانه سطح روابط ما با اتحادیه اروپا با مسئله برجام گره خورده است و امروز شاهدیم که اتحادیه اروپا بدون اجازه آمریکایی‌ها ارتباطی با جمهوری اسلامی ندارد.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه اروپا در مبادلات اقتصادی تعهداتش را نسبت به برجام عملیاتی نکرده است و اجرای آن را به عملیاتی شدن تعهدات آمریکا موکول می‌کند، تأکید کرد: با این شرایطی که اروپا دارد اگر قرار است دفتری در تهران ایجاد شود باید به اجرایی شدن تعهدات اروپا نسبت به نشست ۱+۵ و برجام منوط شود و تا اروپا تحریم‌های خود را برنداشته نباید درباره تشکیل دفتر در تهران سخن به میان بیاورد.

وی با بیان اینکه ۴ تحریم بر علیه ایران وجود دارد، گفت: این تحریم‌ها شامل تحریم‌های اتحادیه اروپا، دولت و کنگره آمریکا و شورای امنیت است و برای ایجاد دفتر اتحادیه اروپا در تهران همه این‌ها باید برچیده شود.

آصفری با تأکید بر اینکه تا اتحادیه اروپا برادری خود را ثابت نکرده و تحریم‌های خودش را بر خلاف تعهداتی که در برجام داشته ادامه می‌دهد، گشایش دفتر، تحت عنوان دفتر اتحادیه اروپا در تهران مفهومی غیر از اقدامات جاسوسی به دنبال نخواهد داشت.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه شرط جمهوری اسلامی برای گشایش دفتر اتحادیه اروپا در تهران باید با برچیده شدن همه تحریم‌ها در ایران باشد، گفت: از آنجایی که همه کشور‌های اروپایی در تهران دفتر دارند گشایش دفتر اتحادیه اروپا ضرورتی ندارد، اما اگر اروپایی‌ها خیلی علاقمند به گشایش دفتر هستند اول برادری خود را ثابت کنند و حداقل تحریم‌های خود را بردارند و سپس در مورد گشایش دفتر صحبت کنند.
 باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
در تجمع باشکوه مردم و دانشجویان مطرح شد
سفیر فرانسه اخراج شود و ظریف عذرخواهی‌کند
انبوه مردم در محکومیت هتک حرمت بی‌شرمانه نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) مقابل سفارت فرانسه در تهران تجمع کرده و ضمن اعتراض به دولت فرانسه، از دستگاه دیپلماسی خواستار برخوردی انقلابی شدند.

به گزارش خبرنگار کیهان، هر چند قرار بود با اعلام تشکل‌ها و اتحادیه‌های دانشجویی و با همت بسیج دانشجویی دوشنبه 29 دی، مقابل سفارت فرانسه در خیابان نوفل لوشاتو تجمع شود، اما این مردم بودند که حتی زودتر از ساعت اعلامی، تجمعی پرشکوه را در اعتراض به اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حامیان غربی آن آغاز کردند و با گذشت زمانی اندک، صفوف فشرده مردم به چند خیابان منتهی به سفارت فرانسه کشیده شد.
مردم و تشکل‌های دانشجویی با حضور جمعی از مسئولین از قبیل حمید رسایی، احمد توکلی و حداد عادل که به آنها اضافه شدند، خیابان نوفل لوشاتو را مملو از جمعیت ساختند و با حضور چشمگیر و باشکوه خود، با سر دادن شعارهایی نظیر «لبیک یا رسول‌الله»، «هیهات منا الذله»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «دستگاه دیپلماسی اقدام انقلابی»، «الله اکبر»، «مرگ بر فرانسه»، «مرگ بر هتاکین»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «داعش، شارلی پیوندتان مبارک»، «سلم لمن سالمکم، حرب لمن حاربکم»، «سفارت فرانسه تعطیل باید گردد»، «اسرائیل جنایت می‌کند، فرانسه حمایت می‌کند» اعتراض خود را نسبت به اهانت صورت گرفته در یک نشریه فرانسوی به ساحت حضرت رسول اکرم(ص) اعلام کرده و خواستار پیگیری قاطع این مسئله از سوی وزارت امور خارجه شدند.
دریغ از یک آخ وزارت خارجه!
در این تجمع احمد توکلی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام، از عملکرد وزارت امور خارجه در این زمینه انتقاد کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: غرب فقط ادعا می‌کند که مدافع حقوق بشر است، شما به ادعای خودتان می‌گویید که هرکس حق دارد عقیده خود را داشته باشد و نمی‌توان به آن توهین کرد پس چگونه اجازه می‌دهید به عقاید مسلمانان توهین ‌شود؛ این یک تناقض آشکار در رفتار دولت فرانسه است، چرا که این کشور از همین تروریست‌ها در عراق، سوریه و دیگر نقاط حمایت کرده است.
توکلی در ادامه با انتقاد از عملکرد وزارت امور خارجه پس از توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر، گفت: در حالی که چنین اقداماتی از سوی غرب و فرانسه علیه اسلام صورت می‌گیرد آیا باید مقامات وزارت امور خارجه آن رفتار را انجام می‌دادند؟ رهبر انقلاب شما را فرزند انقلاب خواند و شما نیز باید اقدام متناسب انجام دهید. آیا آن اهانت به ساحت پیامبر یک «آخ» از سوی وزارت امور خارجه نمی‌خواست که شما آن سفر غیرخوشایند را انجام دادید؟
وی در ادامه خطاب به برخی جریان‌های داخلی اظهار داشت: کسانی که در داخل به کمپین ضد اسلام پیوسته‌اند آیا نمی‌دانند که پیامبر اسلام وجه مشترک همه اقوام ایرانی و وحدت‌بخش مسلمانان است.
توکلی خاطرنشان کرد: این جریان‌ها اگر فهم و غیرت دارند باید آن را به کار بگیرند و اقدامات ضد اسلامی را محکوم کنند.
سفیر فرانسه را اخراج کنید
محسن میرحاجی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت فرانسه ضمن محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی، گفت: از آقای ظریف و دستگاه دیپلماسی توقع اقدام انقلابی نداریم ولی می‌خواهیم حداقل با نماینده شیطان بزرگ قدم نزند و سفیر فرانسه را از کشور اخراج کند.
میر‌حاجی ادامه داد: مردم و دانشجویان اینجا جمع شده‌اند که به سفیر بی‌کفایت فرانسه بگویند «لبیک یا محمد» و بگویند که اگر سفارت فرانسه را خراب نمی‌کنند به خاطر فرمان امام(ره) و رهبر‌شان است.
نور اسلام خاموش‌شدنی نیست
عبدی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان نیز با اشاره به توهین‌هایی که امروز به مسلمانان در کشورهای اروپایی می‌شود، گفت: اگر بخواهند نور اسلام را خاموش کنند نه تنها به نتیجه نخواهند رسید بلکه به همت نفس قدسی پیامبر اسلام، روز به روز گسترش بیشتری خواهد یافت.
چرا کشورهایی که خود را مدعی آزادی بیان می‌دانند کشیدن کاریکاتور پیامبر اسلام را آزاد ولی ساختن مسجد را ممنوع می‌کنند؟ چرا در این کشورها اجازه بیان مباحثی پیرامون هولوکاست و اهانت به رژیم صهیونیستی را نمی‌دهند؟
شرمنده‌ایم که در کوران فتنه‌ها
وزیر خارجه‌مان هوس می‌کند با کری قدم بزند
حجت‌الاسلام احمد پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در تجمع دانشجویان در مقابل سفارت فرانسه با اشاره به موضع وزارت امور خارجه و دولت در برابر این توهین گفت: در این ایام که آمریکا می‌خواهد به قلب باور اسلام حمله کند چه جای دم زدن از صلح حدیبیه است؟!
وی با اشاره به مذاکرات وزیر امور خارجه کشورمان با جان ‌کری وزیر امور خارجه آمریکا در ژنو تصریح کرد: ما شرمنده‌ایم که وزیر خارجه ما در کوران فتنه‌های دشمنان هوس کرده با وزیر امور خارجه آمریکا قدم بزند!
این استاد حوزه و دانشگاه، اقدامات فرانسه، دانمارک و انگلستان در توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص) را اقدامی نفرت‌انگیز خواند و افزود: این کشورها مانند سگ قلاده‌ به گردن مهار خود را به دست آمریکا سپرده‌اند.
پناهیان اینگونه اقدامات و توهین‌ها را باعث افزایش خشم انقلابی مسلمانان دانست و اظهار داشت: آمریکا اگر خود را در معرض نابودی نمی‌دید هرگز دست به چنین جنایاتی نمی‌زد و ما از این پس تا مرگ آمریکا را نبینیم لحظه‌ای دست از مبارزه برنمی‌داریم.
دوگانگی آزادی بیان در غرب و فرانسه
همچنین حجت الاسلام حمید رسایی در گفت و گو با خبرنگار کیهان با اشاره به نمایشی خشن از اسلام در غرب اظهار داشت: تا حکام غربی نگران گسترش اسلام هستند این حوادث و اتهامات ادامه می‌یابد اما وظیفه دولت‌ها و ملت‌های اسلامی این است که نسبت به اعتقادات مذهبی خود حمیت و غیرت نشان دهند و اعلام برائت نمایند. این اتفاق، خطایی بود که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در دامان دولت فرانسه گذاشتند چرا که فرانسوی‌ها به سمت نوکری آمریکا پیش رفته‌اند.
وی با بیان اینکه اگر این اهانت‌ها ادامه یابد، ارکان همه ادیان متزلزل می‌شود، افزود: تنها اسلام یک سند محکم برای حقانیت تمام ادیان الهی، از جمله مسیحیت است. دولت فرانسه دچار دوگانگی آزادی بیان است، در حالی ادعای آزادی بیان دارد که نفی هولوکاست و ضدیت با رژیم جعلی صهیونیستی در آن ممنون است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف و انفعال دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه بیان داشت: بعد از 35 سال، مذاکره و مکالمه تلفنی با دولت ظالم آمریکا موجب برداشتن تحریم‌ها نشد، دیدار آقای روحانی با نخست وزیر انگلیس موجب زبان‌درازی دیوید کامرون و اظهارات تند او در تریبون سازمان ملل علیه کشور ایران شد و الان هم می‌بینیم که آقای ظریف با وزیر خارجه فرانسه بعد از اتفاقات پاریس دیدار می‌کند، آن هم خارج از عرف دیپلماتیک. دولت ما مطمئن باشد اگر این مذاکرات نه 7 ماه که هفتاد ماه هم ادامه یابد هیچ تحریمی، حتی به اندازه پر گنجشک برداشته نمی‌شود چرا که گرگ، گرگ است و در برابر تحقیر نباید سکوت داشت.
بیانیه پایانی
در پایان مراسم بیانیه تجمع دانشجویان و مردم انقلابی در اعتراض به اقدام موهن نشریه و دولت فرانسه، قرائت شد.
در بخشی از این پیام آمده است: «حاکمان کاخ الیزه اکنون در برابر این سوال منطقی قرار دارند که آیا زمانی که با رویای سقوط حکومت مشروع و قانونی سوریه، به ایجاد گروه‌های خونریز و تروریستی می‌پرداختند، حساب بازگشت این تروریست‌ها به کشورهایشان در اروپا را نیز کرده بودند؟
دانشجویان بسیجی و انقلابی ایران، هم‌صدا با ملت شریف و مسلمان این کشور و همه مسلمانان بلکه آزادیخواهان جهان، ضمن محکوم کردن سناریوی پرابهام حمله تروریستی در پاریس، توهین بی‌شرمانه گردانندگان نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم را که تحت تاثیر حمایت‌های بی‌دریغ دولت این کشور انجام گرفت، محکوم کرده و به دولتمردان فرانسه پیشنهاد می‌کنیم که به جای توسل به این اقدامات بی‌شرمانه، در مورد حقیقت پیام اسلام و دلیل گرایش روزافزون مردم خسته از لیبرالیسم در اروپا، به این دین الهی بیشتر بیندیشند و بدانند که با خاک پاشیدن به رخ خورشید نمی‌توانند از تابش انوار آن جلوگیری کنند.
شوربختانه و با کمال تاسف پس از این هتک حرمت بی‌شرمانه به ساحت ملکوتی پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) و در حالی که ملت شریف ایران منتظر برخورد قاطع دستگاه دیپلماسی کشورمان با دولت فرانسه بودند، جناب آقای ظریف وزیر خارجه دولت یازدهم در اقدامی نسنجیده و مغایر با اصول انقلاب اسلامی و حتی مغایر با اصول شناخته شده و مورد پذیرش دیپلماتیک، تنها دو روز پس از انتشار این کاریکاتورهای ننگین، به پاریس سفر کرده و با وزیر امور خارجه دولت فرانسه دیدار کرد.
دانشجویان انقلابی ملت ایران و فرزندان معنوی حضرت امام روح‌الله (رحمت‌الله علیه) از وزارت خارجه و شخص وزیر محترم می‌خواهند تا هرچه سریعتر نسبت به تشریح دلایل این اقدام غیرقابل پذیرش خود اقدام کرده و ضمن عذرخواهی از ملت ایران و مسلمانان جهان، مقدمات اخراج سفیر این دولت هتاک از کشور را فراهم کند. همچنین از رئیس جمهوری نیز می‌خواهیم در کوتاهترین زمان ممکن، واکنش درخور نسبت به این حرکت نسنجیده جناب ظریف ابراز داشته و ایشان و وزارت خارجه را ملزم به اخراج سفیر فرانسه از کشورمان و جلوگیری از بازگشت او تا زمان عذرخواهی رسمی دولت آن کشور از پیشگاه رسول اعظم (صلی الله علیه و آله) و همه مسلمانان جهان بکند.»
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد باید پاسخ دهد.

فلسطین همچنان در اشغال رژیم جعلی صهیونیستی است.

قره باغ همچنان در اشغال ارمنستان است.

این موضوع نقض آشکارقوانین بین الملل است/ مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر، کشورهای عربی، کشورهای غربی تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

این موضوع نقض آشکارحقوق بین الملل است/ مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر، کشورهای عربی، کشورهای غربی تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

این موضوع نقض آشکارحقوق بشراست/ مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر، کشورهای عربی، کشورهای غربی تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکارشماره سک باید پاسخ دهد چرا فلسطین تاکنون دراشغال رژیم صهیونیستی است.

کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکارشماره سک باید پاسخ دهد چرا قره باغ تاکنون دراشغال ارمنستان است.

هیچ سندی دال بردفاع مدعیان حقوق بشر با فلسطین وجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد مدعیان حقوق بشراز فلسطین دفاع می کند.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
در پاسخ به اتهامات نماینده گان کشورهای عربی و کشورهای غربی درسازمان ملل متحد علیه کشورمان
درپاسخ به کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک که نمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشر باشد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد بی نظم و بی عدالت به عنوان ناقض حقوق بشر نمی تواند مدافع آن درسازمان ملل وجهان باشد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشر درجهان باشد.
قطعنامه کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک، مصرف داخلی سازمان ملل است.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد دشمن تاریخی مظلومان و مسلمانان است.
دوستان کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد ازسال 1357 تاکنون حامی گروهک تروریستی منافقین نجس وحشی، بی ادب بی فرهنگ و بی شخصیت هستند .
دوستان کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد ازسال 2001 تاکنون حامی تروریسم هستند.
دوستان کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد حامی القاعده هستند.
دوستان کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد حامی طالبان هستند.
دوستان کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد حامی داعش هستند.
دوستان کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد حامی جبهه النصره هستند.
دوستان کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد حامی مخالفان سوری هستند.
دوستان کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد حامی تکفیری ها هستند.
دوستان کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد حامی تروریست های داعش درسوریه، لبنان، عراق، یمن، افغانستان ومنطقه هستند.
دوستان کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد حامی تروریست های خاورمیانه هستند.
دوستان کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد حامی رژیم جنایتکارآل سعود هستند.
دوستان کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد حامی رِژیم کودک کش صهیونیستی هستند.
مدعیان حقوق بشر به تروریست ها درسوریه وخاورمیانه خدمت می کنند.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک مورد اعتماد ما نیست.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد با حامیان اصلی تروریسم همکاری می کند ونمی تواند دفاع ازحقوق بشرباشد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد ناقض حقوق بشراست/ پرورش دهنده حامیان اصلی تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد مانند آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان، امارات، بحرین و رِژیم صهیونیستی سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیشترین حمایت را از حامیان اصلی تروریسم کرد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد، چهره سازمان ملل را لکه دارکرده است.
درهر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد درکاراست.
سکوت دربرابر جنایت ازخود جنایت بدتراست.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد ازتکفیرها بدتراست.
که کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد یا اصل مسئله را درک نمی نمی دروغ می گوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
نمی توان درحمایت ازحقوق مظلوم و مسلمان به سازمان های بین المللی امید داشت.
مسلمانان باید در برابر کشتارمظلومان و مسلمانان درسوریه، لبنان، عراق، یمن و منطقه قیام کنند.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشر درمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ بسز نیز نشان می دهند.
فاجعه کشتاربی رحمانه بیش از 999 هزارنفر ازمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه، لبنان، عراق، یمن و منطقه توسط تمام تروریست های مورد آمریکا ومتحدانش، مدعیان حقوق بش و سازمان های بین المللی همچنان نیز ادامه دارد.
وقتی تروریست های داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشر سوری ها، لبنانی ها، عراقی ها یمنی ها را می کشت شما کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک تاکنون کجا بودید.
حقوق بشرکجاست؟
رفتارکمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک دراین زمینه شرم آوراست.
وجامع حقوق بشری حفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
آمریکا، کشورهای عربی، کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی و ترکیه حامی تروریست ها درسوریه ومنطقه ومسئول جنایت های آنان درمدت 7 سال است هستند.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد، عامل آوارگی مردم دنیاست.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد شریک جنایات گروهک تروریستی منافقین درکشورهای اروپایی و به ویژه فرانسه است.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد شریک جنایات صدام درجنگ تحمیلی هشت سال است.
تمام جنایت های رژیم جنایتکار و دیکتاتور آل سعود/ ازکمک 300 میلیون دلاری نجس به داعش تا به خاک و خون کشیدن 7 هزاریمنی!
اعترافات یک جنگجوی داعش اسیرطالبان/ داعش پروژه آمریکا است، رئیس سنای افغانستان با داعش همکاری می کند+ فیلم
آمریکا به داعش درافغانستان کمک می کند.
عربستان سعودی با حمایت آمریکا، انگلیس وفرانسه به دخالت و مداخله درامور داخلی کشورهای منطقه ادامه می دهد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد بعنوان بزرگترین ناقض حقوق بشرحق ندارد درباره حقوق بشر حرف بزند.
نباید درقبال خیانت های کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد سکوت کرد.
اجاره دخالت درامور داخلی خود را نمی دهیم.
حاکمیت ایران خط قرمز ماست ونمی پذیریم هیچ طرفی درحاکمیت ایران دخالت کند.
آمریکا وکشورهای اروپایی که به صدام دیکتاتور سلاح های شیمیایی داده است!آمریکا، کشورهای غربی و کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد حق ندارد درباره حقوق بشر درایران حرف بزنند.
سیاست بی شرمانه کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد درایران.
چرا فرانسه جنایتکارشماره یک به عاملان شهادت 17000 ایرانی پناه داده است؟ کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد تاکنون خفه خون گرفتن و لال شده است و سکوت اختیارکرده است.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد همدست عاملان شهادت 17000 ایرانی درفرانسه است.
دولت روحانی مقابل فرانسه و کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد کوتاه آمد.
ظریف وزیر خارجه کشورمان مقابل فرانسه و کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد کوتاه آمد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد برجنایات متجاوزان به سوریه ویمن سرپوش می گذارد.
نه تنها مردم منطقه بلکه مردم دنیا نگران نقش عربستان سعودی درتامین مالی تروریسم هستند.
آمریکا ازمداخله گری وفروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
انگیس ازمداخله گری وفروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
فرانسه ازمداخله گری وفروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
حمله آمریکا به سوریه، اجرای قانون جنگل کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد بود.
حمله اسرائیل به لبنان ونوارغزه، اجرای قانون جنگل کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد بود.
حمله رژیم صهینونیستی به سوریه، اجرای قانون جنگل کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد بود
حمله عربستان ومتحدانش به یمن، اجرای قانون جنگل کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد بود..
چرا سازمان های بین المللی دراین زمینه سکوت کرده اند؟
عربستان سعودی باید پاسخگوی دخالت خود درامور کشورها باشد.
عربستان سعودی سه سال است با حمایت آمریکا، اسرائیل، امارات، بحرین، سودان، کشورهای اروپایی درسایه سکوت مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی با بمباران وحشیانه ونسل کشی دریمن بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد و همچنان نیزادامه می دهد.
چرا کسی درسازمان های بین المللی تجاوز نظامی عربستان ومتحدانش به یمن را محکوم نکرد؟
آل سعود با حمایت مدعیان حقوق بشرازحمایت گروه های تروریستی درسوریه ومنطقه دست نخواهد کشید.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
نیروهای آمریکایی ازسال 2011 تاکنون بدون مجوز سازمان ملل درسوریه حضوردارند.
دولت های دیکتاتوری درمجامع بین المللی حق سخن گفتن ندارند.
دیکتاتورها حق سخن گفتن درمجامع بین المللی را ندارند.
داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای عربی، کشورهای اروپایی، رژیم صهیونیستی و ترکیه 100 میلیارد دلار به عراق خسارت زد.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک مدعی مبارزه با داعش چرا مردم بی گناه هوایی می کند.
آمریکا همدست داعش درکل منطقه خاورمیانه وجهان است.
دلارنجس سعودی ها دهان سازمان های بین المللی را دوخته است.
دلارنجس سعودی ها دهان مدعیان حقوق بشر را دوخته است.
دلارنجس سعودی ها دهان سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر را دوخته است.
آمریکا با پول عربستان سعودی به دنبال تجریه خاورمیانه است.
ایرانی ها اجازه دخالت به هیچ کشوری را نمی دهند.
بمباران شیمیایی سردشت، سند رسوایی جنایات وحشیانه مدعیان دروغین حقوق بشراست.
رژیم دیکتاتور صدام جنایتکارشماره یک نوکر آمریکا وغرب ازسلاح های شیمیایی ساخته آمریکا و کشورهای غربی با حمایت همه جانبه آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران بیش از 570 بار استفاده کرده است ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند. واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر ضد بشریت تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه صدام، آمریکا وغرب نمی کنند. و تاکنون سکوت اختیارکرده اند و لال شده اند.
بمباران شیمیایی سردشت، نماد حقوق بشرآمریکایی
بمباران شیمیایی سردشت، نماد حقوق بشر کشورهای اروپایی
چرا مدعیان حقوق بشرسکوت کرده اند؟
هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و... برگ دیگردرکارنامه سیاه وننگین حقوق بشرآمریکایی! دنیا تاکنون سکوت کرد؟
حقوق بشرآمریکایی با طعم خون وترور.
دموکراسی وحقوق بشرآمریکا با طعم وترور!
دلارهای باد آوده نفتی عربستان سعودی درخدمت مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی، آمریکایی ها و کشورهای اروپایی!
کشورهای عربی و کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا بزرگ ترین ناقض قوانین بین الملل، ناقض حقوق بین الملل و ناقض حقوق بشردردنیا هستند و سازمان های بین المللی و پشتیبانی و مسئول ناقض حقوق بشر و جنایت های آنان درخاورمیانه وجهان هستند.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسدولان باید پاسخ بدهند.

دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسدولان باید پاسخ بدهند.
توان موشکی ایران چه به وزیرخارجه فرانسه دارد.
توان موشکی ایران هیچ ارتباطی و ربطی به وزیرخارجه فرانسه ندارد.
سیاست فرانسه تفاوتی با سیاست نتانیاهوکودک کش درمنطقه نخواهد داشت.
سیاست فرانسه تفاوتی با سیاست رژیم جنایتکارآل سعود درمنطقه نخواهد داشت.
هیچکس نمی توان ایران و ایرانی را تهدید کند.
مردم ایران باید پاسخ دندان شکنی به فرانسه بدهد.
وزیرخارجه فرانسه باید رفتارش را اصلاح کند.
هروقت بخواهیم آزمایش موشکی انجام می دهیم.
ننگ برسازمان مللی که دراختیار چند کشورجنایتکارمانند آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی است.
ننگ برشورای امنیت سازمان مللی که دراختیار چند کشورجنایتکارمانند آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی است.
من به شدت نگران برنامه هسته ای غیرقانونی رژیم صهیونیستی هستم
هیچ کس مانند فرانسه ازگروهک تروریستی منافقین حمایت نکرد. فرانسه خانه جنایتکاران است.
99 درصد ظریف شریک جنایات آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی است.
کوتاهی، ناتوانی، سکوت، بی نظم و خیانت های ظریف عامل اصلی جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوز های آمریکا وهم پیمانانش درمنطقه است.

خانواده ها: دولت فرانسه باید پاسخگو باشد (+ فرانسه، قربانی خیمه شب بازی مریم رجوی)

هشدار رزمنده ایرانی : به مقامات بی ادب فرانسه جنایتکارشماره یک سگ هار آمریکا درمنطقه وجهان!

هشدار رزمنده ایرانی : به مقامات بی ادب عربستان سعودی جنایتکارشماره یک سگ هار آمریکا درمنطقه وجهان!

اظهارات وزیر خارجه نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه جنایتکارشماره یک در ریاض به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های دولت روحانی و ظریف بوده است.
اظهارات رئیس جمهور نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه جنایتکارشماره یک در ریاض به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های دولت روحانی و ظریف بوده است.
فرانسه جنایتکارشماره یک خودش مرتکب جنایت جنگی دریمن و منطقه شده است
فرانسه جنایتکارشماره یک حق صلاحیت ندارد درمنطقه دخالت کند.
مشکلات منطقه هیچ ربطی به فرانسه جنایتکارندارد.
مشکلات منطقه چه ربطی به فرانسه جنایتکاردارد.
اگر ایران نبود شیعه در عراق به دست تکفیری ها مورد حمایت آمریکا، انگلیس وفرانسه نابود می شد.
اگر ایران نبود شیعه در عراق به دست تکفیری ها مورد حمایت رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وامارات نابود می شد.
اگر ایران نبود شیعه در عراق به دست تکفیری ها مورد حمایت کشورهای اروپایی نابود می شد
موشک های ما به هیچکس ربطی ندارد.
موشک های ما به رئیس جمهور بی ادب فرانسه ربطی ندارد.
موشک های ما به وزیر خارجه بی ادب فرانسه ربطی ندارد.
مشکل منطقه هیچ ربطی به فرانسه ندارد و توان دفاعی ما به مدعیان حقوق بشر ربطی ندارد.
توان دفاعی ایران ربطی به آمریکایی ها، کشورهای عربی و کشورهای غربی ندارد.



دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسدولان باید پاسخ بدهند.
توان موشکی ایران چه به وزیرخارجه فرانسه دارد.
توان موشکی ایران هیچ ارتباطی و ربطی به وزیرخارجه فرانسه ندارد.
سیاست فرانسه تفاوتی با سیاست نتانیاهوکودک کش درمنطقه نخواهد داشت.
سیاست فرانسه تفاوتی با سیاست رژیم جنایتکارآل سعود درمنطقه نخواهد داشت.
هیچکس نمی توان ایران و ایرانی را تهدید کند.
مردم ایران باید پاسخ دندان شکنی به فرانسه بدهد.
وزیرخارجه فرانسه باید رفتارش را اصلاح کند.
هروقت بخواهیم آزمایش موشکی انجام می دهیم.
ننگ برسازمان مللی که دراختیار چند کشورجنایتکارمانند آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی است.
ننگ برشورای امنیت سازمان مللی که دراختیار چند کشورجنایتکارمانند آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی است.
من به شدت نگران برنامه هسته ای غیرقانونی رژیم صهیونیستی هستم
هیچ کس مانند فرانسه ازگروهک تروریستی منافقین حمایت نکرد. فرانسه خانه جنایتکاران است.
99 درصد ظریف شریک جنایات آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی است.
کوتاهی، ناتوانی، سکوت، بی نظم و خیانت های ظریف عامل اصلی جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوز های آمریکا وهم پیمانانش درمنطقه است.

خانواده ها: دولت فرانسه باید پاسخگو باشد (+ فرانسه، قربانی خیمه شب بازی مریم رجوی)


آقای روحانی جهت اطلاع شما عرض می کنم که باید سفارت دشمن درجه یک ملت اخراج شوند.
ما ازسال 1357 تاکنون اعتقادی به آمریکایی ها و کشورهای اروپایی نداریم
هرجا ظلمی، جنایت و ستم است رد پای فرانسه را می تواند دید.
فرانسه دشمن درجه یک ایران است/ چرا فرانسه به عاملان شهادت 17000 ایرانی پناه داده است؟
هر موقع فرانسه جنایتکارشماره یک درمنطقه خاورمیانه احساس شکست می کند به موشک های ما دخالت و مداخه می کند.
هرموقع آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، یمن و منطقه وجهان احساس شکست می کنند به دامن شورای امنیت میزنند و ضد علیه ایران حرف می زنند.
وزیرخارجه فرانسه تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
وزیرخارجه فرانسه نوکر آمریکا دراروپا وجهان است.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست فرانسه درکاراست.
آن چیزی که بیش از هر چیز این مردم ایران و ایرانی رنج می دهد جنایات مدعیان حقوق بشراست.
سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشردرمدت 38 سال است پاسخگوی نیستند به خاطرخودشان مرتکب جنایت شده اند.
سازمان های بین المللی دهان سگ هار را درمنطقه خاورمیانه وجهان ببندند.
ازنهاد های بین المللی می خواهیم که دهان سگ هارشان را درمنطقه وجهان ببندند.
آمریکا وهم پیمانانش حق صلاحیت ندارند درمورد موشک های ما دخالت های بی مورد کنند.
مدعیان حقوق بشر و حامیان تروریسم، تروریست های داعش و دیگرگروه های تروریستی یک هدف را دنبال می کنند.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
ایتالیا و فرانسه؛ پایتخت و خانه قاتلان 17 هزار شهید ایرانی + فیلم برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین مدعیان حقوق بشر و کشورهای غربی درکشورهای اروپایی هستند.
رئیس جمهور فرانسه باید پاسخ دهد چرا فرانسه به عاملان شهادت 17000 ایرانی پناه داده است؟
وزیر خارجه فرانسه باید پاسخ دهد چرا فرانسه به عاملان شهادت 17000 ایرانی پناه داده است؟
دولت روحانی باید به دنبال اخراج سفارت فرانسه باشد.
فرانسه که درمدت 38 سال است به دشمن ما سلحه داد وزیرخارجه فرانسه حقوق ندارد درباره موشک های ما حرف بزند.
فرانسه به رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق درجنگ هشت سلاح شیمیایی داده است! وزیرخارجه فرانسه حرف زدن ازتسلیحات و... ما را ندارد.
به مقامات فرانسه اجازه دخالت درامور داخلی خود را نمی دهیم.
حاکمیت ایران خط قرمزماست ونمی پذیریم هیچ طرفی درحاکمیت ایران دخالت کند.





برنامه مدعیان دروغین حقوق بشرخیانتکارشماره یک درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه آمریکایی ها جنایتکارشماره یک درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه کشورهای عربی جنایتکارشماره یک تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه صهیونیستها جنایتکارشماره یک درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه حامیان اصلی تروریسم درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه حامیان اصلی طالبان درافغانستان و پاکستان به جایی نخواهد رسید.

برنامه حامیان اصلی القاعده درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه حامیان اصلی جبهه النصره درسوریه به جایی نخواهد رسید.

برنامه حیامان اصلی مخالفان سوری درسوریه به جایی نخواهد رسید.

برنامه حامیان اصلی تکفیری ها درمنطقه به جایی نخواهد رسید
برنامه حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه حامیان اصلی صهیونیستها درمنطقه به جایی نخواهد رسید
برنامه حامیان اصلی سعودی درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه عاملان اصلی جنگ درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه جنایتکاران جنگی درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه حامیان اصلی تاسیس تروریست ها درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه عاملان اصلی جنگ دریمن به جایی نخواهد رسید.

برنامه عاملان اصلی جنگ درسوریه به جایی نخواهد رسید.

برنامه عاملان اصلی جنگ درعراق به جایی نخواهد رسید.



درپاسخ به ژان ایوه لو دریان نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت وزیر خارجه فرانسه جنایتکارشماره یک

سازمان های بین المللی جناینکاردهان سگ هارشان را درفرانسه ببندند.
ازمدعیان حقوق بشرجنایتکارمی خواهیم دهان سگ هارشان را درفرانسه ببندند.

درپاسخ به ژان ایوه لو دریان نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت وزیر خارجه فرانسه جنایتکارشماره یک

درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد.
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده فرانسه در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده وحشی رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل متحد
درپاسخ به رسانه های آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی، فرانسوی
درپاسخ به آمریکا جنایتکاراگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.

درپاسخ به انگلیس جنایتکاراگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.

درپاسخ به فرانسه جنایتکاراگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.

درپاسخ به رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکاراگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید


اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، آمریکا ومحتدان نیز آن را کنار گذارید

اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا آمریکا وهم پیمانانش آن را کنار نمی گذارد.

اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا که مدعیان حقوق بشر هیچ اعتراضی به سلاح های هسته ای آمریکا، غرب و رژیم جعلی صهیونیستی نمی کنند و مجامع حقوق بشری خغه خون گرفتند وهیچ کاری نمی کنند.
اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا رئیس بی فرهنگ و بی شخصیت شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار تاکنون درمورد سلاح های هسته ای آمریکا، رژیم صهیونیستی وغرب خفه خون گرفتن وقطعنامه های علیه سلاح های هسته ای آمریکا و هم پیمانانش صدورنمی کند.
اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، پس چرا تاکنون نهاد های به اصطلاح بین المللی تاکنون درمورد سلاح های هسته ای آمریکا وهم پیمانانش خفه خون گرفتند و هیچ کاری تاکنون نمی کنند.
آمریکا پای خود را از گلیمش درازترکرد.
غرب پای خود را از گلیمش درازترکرد.
رژیم صهیونیستی پای خود را از گلیمش درازترکرد.
مقابله با سلاح های کشتار جمعی باید ازآمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی آغاز شود.
کسانی که بزرگترین سلاحهای کشتار جمعی را در اختیار دارند، به ما میگویند که سلاح کشتار جمعی تولید نکنید. بسیار خوب! اما سلاحهای کشتار جمعی که در دست شماست چه خواهد شد؟ شما راه تولید این سلاح را هموار کردید. بنابراین مقابله با تولید اینگونه سلاحها ابتدا باید از شما آغاز شود.





درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد.
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده فرانسه در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده وحشی رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل متحد
درپاسخ به رسانه های آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی، فرانسوی
درپاسخ به آمریکا جنایتکاراگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.

درپاسخ به انگلیس جنایتکاراگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.

درپاسخ به فرانسه جنایتکاراگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.

درپاسخ به رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکاراگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید


اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، آمریکا ومحتدان نیز آن را کنار گذارید

اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا آمریکا وهم پیمانانش آن را کنار نمی گذارد.

اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا که مدعیان حقوق بشر هیچ اعتراضی به سلاح های هسته ای آمریکا، غرب و رژیم جعلی صهیونیستی نمی کنند و مجامع حقوق بشری خغه خون گرفتند وهیچ کاری نمی کنند.
اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا رئیس بی فرهنگ و بی شخصیت شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار تاکنون درمورد سلاح های هسته ای آمریکا، رژیم صهیونیستی وغرب خفه خون گرفتن وقطعنامه های علیه سلاح های هسته ای آمریکا و هم پیمانانش صدورنمی کند.
اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، پس چرا تاکنون نهاد های به اصطلاح بین المللی تاکنون درمورد سلاح های هسته ای آمریکا وهم پیمانانش خفه خون گرفتند و هیچ کاری تاکنون نمی کنند.
آمریکا پای خود را از گلیمش درازترکرد.
غرب پای خود را از گلیمش درازترکرد.
رژیم صهیونیستی پای خود را از گلیمش درازترکرد.
مقابله با سلاح های کشتار جمعی باید ازآمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی آغاز شود.
کسانی که بزرگترین سلاحهای کشتار جمعی را در اختیار دارند، به ما میگویند که سلاح کشتار جمعی تولید نکنید. بسیار خوب! اما سلاحهای کشتار جمعی که در دست شماست چه خواهد شد؟ شما راه تولید این سلاح را هموار کردید. بنابراین مقابله با تولید اینگونه سلاحها ابتدا باید از شما آغاز شود.


درپاسخ به ژان ایوه لو دریان نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت وزیر خارجه فرانسه جنایتکارشماره یک
درهر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست فرانسه درکاراست.
سازمان های بین المللی جناینکاردهان سگ هارشان را درفرانسه ببندند.
ازمدعیان حقوق بشرجنایتکارمی خواهیم دهان سگ هارشان را درفرانسه ببندند.

شما تروریسم را به وجود آوردید.
شما داعش را به وجود آوردید.
شما القاعده را به وجود آوردید.
شما طالبان را به وجود آوردید.
شما مخالفان سوری را به وجود آوردید.
شما شورشیان را به وجود آوردید.
شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید.
شما ترویست های سوریه را به وجود آوردید.
شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید.
شما منافقین تروریست را به وجود آوردید.
شما جنگ را درعراق به وجود آوردید.
شما جنگ را درافغانستان به وجود آوردید.
شما جنگ را درسوریه به وجود آوردید.
شما جنگ را درلیبی به وجود آوردید
شما جنگ را درنوارغزه به وجود آوردید.
شما جنگ را درفلسطین به وجود آوردید.
شما جنگ را دریمن به وجود آوردید..

آمریکا از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
انگلیس از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
فرانسه از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
آلمان از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
رژیم کودک کش صهیونیستی از تروریست ها درسوریه حمایت میکند.
عربستان سعودی از تروریست ها درسوریه حمایت میکند.
قطر از تروریست هادرسوریه حمایت میکند.
امارات از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
اردن از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
ترکیه از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
سازمان ملل از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.


آمریکا آتش تروریسم را شعله ور کرد.
آمریکا باید درباره حمایت به داعش توضیح دهد.
آمریکا به بهانه مبارزه با داعش وارد سوریه می شود.!
آمریکا به بهانه مبارزه با داعش وارد عراق می شود.!
آمریکا حامی اصلی تسلیحات تروریسم است.
آمریکا حامی اصلی تسلیحات داعش است.
آمریکا مرتکب جنگی درسوریه وعراق ولبنان ونوارغزه ویمن وافغانستان ولیبی و... شده است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درسوریه وعراق ویمن وافغانستان و... است.

اقدامات کشورهای عربی هیچ ارتباطی به اسلام وپیامبر اسلام ( ص ) ندارد.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.آل سعود از دایره اسلام خارج است.
رژیم جنایتکارآل خلیفه مررج اسلام آمریکایی است. آل خلیفه از دایره اسلام خارج است.
عربستان، چهره اسلام را لگه دارکرده است. عربستان سعودی ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
بحرین، چهره اسلام را لگه دارکرده است.آل خلیفه ثابت کرد که درشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
اقدام بحرین دربمباران یمن با حمایت آمریکا شرم آوراست.
شرم آوراست که دولت بحرین با حمایت آمریکا مردم یمن را بمباران می کند.
رفتاربحرین شرم آوراست.
رفتار دولت بحرین دراین زمینه شرم آوراست.

عربستان دین ندارد. دین عربستان قانون جنگل است.
بحرین دین ندارد. دین بحرین قانون جنگل است.

عربستان سعودی جزء کشوراسلامی به رسمیت نمی شناسیم
امارات جزء کشوراسلامی به رسمیت نمی شناسیم.
بحرین جزء کشوراسلامی به رسمیت نمی شناسیم
عربستان فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.
امارات فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.
بحرین فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.

سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت کشورهای عربی باید نگاه کنند وشرم کنند.

عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، عربستان است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، امارات است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، اسرائیل است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، بحرین است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درموصل ودیگرشهرهای اقیلم کردستان عراق است.


آمریکا وهم پیمانانش تسلیحات طالبان را تامین می کنند.
کشورهای عربی مالی ظالبان را تامین می کنند.

آمریکا تسلیحات تروریسم را تامین می کند.
انگلیس تسلیحات تروریسم را تامین می کند.
فرانسته تسلیحات تروریسم را تامین می کند.
رژیم صهیونیستی تروریسم تسلیحات را تامین می کند.
ترکیه تسلیحات تروریسم را تامین می کند.

آمریکا تسلیحات القاعده را تامین می کند.
انگلیس تسلیحات القاعده را تامین می کند.
فرانسته تسلیحات القاعده را تامین می کند.
رژیم صهیونیستی القاعده تسلیحات را تامین می کند.
ترکیه تسلیحات القاعده را تامین می کند.

آمریکا تسلیحات داعش را تامین می کند.
انگلیس تسلیحات داعش را تامین می کند.
فرانسته تسلیحات داعش را تامین می کند.
رژیم صهیونیستی داعش تسلیحات را تامین می کند.
ترکیه تسلیحات داعش را تامین می کند.


آمریکا تسلیحات مخالفان سوریه را تامین می کند.
انگلیس تسلیحات مخالفان سوریه را تامین می کند.
فرانسته تسلیحات مخالفان سوریه را تامین می کند.
رژیم صهیونیستی تسلیحات مخالفان سوریه را تامین می کند.
ترکیه تسلیحات مخالفان سوریه را تامین می کند.

عربستان سعودی مالی داعش را تامین می کند.
امارات مالی داعش را تامین می کند.
کویت مالی داعش را تامین می کند.
بحرین مالی داعش را تامین می کند.

عربستان سعودی مالی القاعده را تامین می کند.
امارات مالی القاعده را تامین می کند.
کویت مالی القاعده را تامین می کند.
بحرین مالی القاعده را تامین می کند.


عربستان سعودی مالی مخالفان سوریه را تامین می کند.
امارات مالی مخالفان سوریه را تامین می کند.
کویت مالی مخالفان سوریه را تامین می کند.
بحرین مالی مخالفان سوریه را تامین می کند.

آمریکا ازسال 2003 تاکنون دروغ می گوید که درپی مبارزه با تروریسم است.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که حامی اصلی تروریسم درجهان است.
سازمان های بین المللی باید پاسخ بدهند.
مدعیان دروغین حقوق بشرباید پاسخ دهند.
آمریکایی ها با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کردند؟ حمله آمریکا به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
صهیونیست ها با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کردند؟حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
سعودی ها با کدام قانون و مجوز به یمن حمله کردند؟حمله عربستان سعودی به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
اماراتی ها با کدام قانون و مجوز به یمن حمله کردند؟حمله امارات به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
ازهرکسی که علیه آمریکا ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه اسرائیل ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه عربستان ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه امارات ایستادگی کند، حمایت می کنم.




مذاکره سیاسی با آمریکا وهم پیمانانش نه تنها فایده ندارد، بلکه ضررهم دارد.
گفته وگو سیاسی با آمریکا وهم پیمانانش نه تنها فایده ندارد، بلکه ضررهم دارد.


چرا ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن کاری القاعده ندارد؟
چرا ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن کاری داعش
ندارد؟
چرا ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن کاری جبهه النصره ندارد؟
چرا ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن کاری ارتش آزاد سوریه ندارد؟
چرا ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن کاری مخالفان سوریه ندارد؟
چرا ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن کاری گروه های تروریستی ندارد؟
حمله جنگنده های ائتلاف بین المکللی به سرکردگی واشنگتن نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی است.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن به دنبال جنگ با تروریسم، داعش و دیگرگروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن ازداعش حمایت می کند.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن نیروی هوایی داعش درسوریه وعراق است.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن نیروی هوایی داعش شده است.
داعش های ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن درعراق وسوریه چه می کنند؟
ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن حامی تروریسم است.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن درحال کمک به داعش است.

چرا مجلس نمایند گان آمریکا جنایتکارسکوت اختیارکرده اند.
مجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
چرا مدعیان حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.
چرا سازمان های بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
چرا کشورهای عربی جنایتکارخفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا کشورهای اروپایی خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا کشورهای به اسلامی خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
و این درحالی است که آمریکایی ها جنایتکارشماره یک تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات صهیونیست ها نمی کنند.
و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشرخیانتکار شماره یک تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات صهیونیست ها نمی کنند.
بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی از آغاز سال جاری تاکنون

پنجشنبه 20 مهر 1396 - 12:20
مرکز مطالعات اسرای فلسطین از بازداشت ۵هزار فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی تاکنون خبر داد.
العالم ـ فلسطین اشغالی
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مرکز مطالعات اسرای فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به حملات خود به منازل فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی شدت بخشیده اند.
دکتر رافت حمدونه مدیر این نهاد حقوقی در گزارشی تصریح کرد که اشغالگران صهیونیست از آغاز سال جاری تاکنون دست به 5000 مورد بازداشت فلسطینیان زده اند.
وی خاطرنشان کرد، از 5000 مورد بازداشت 1720 مورد فقط در شهر قدس اشغالی صورت گرفته است.
وی از نهادهای بین المللی و سازمان های حقوق بشر خواست برای رسوا سازی تجاوزات و جنایات اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین هر چه سریع تر وارد عمل شوند.


آمریکا ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که حامی اصلی تروریسم است.
تروریسم بین المللی ساخته آمریکا است و هر جا آمریکا حضور دارد، تروریسم بین المللی نیز حاضر است
آمریکایی ها تروریسم را نجات دادند.

آمریکا از سال 2003 زمان اشغال عراق کرد که حامی اصلی داعش است.
داعش ساخته آمریکا است و هر جا آمریکا حضور دارد، داعش نیز حاضر است.
آمریکایی ها داعش را نجات دادند.

قوانین مجلس نمایند گان آمریکا حامی تروریست ها است
قوانین آمریکا حامی تروریست ها است.
و هرجا آمریکا حضوردارد پایگاهای القاعده ایجاد کرد.
آمریکا حامی اصلی تروریسم است.
آمریکا همچنان دولت اصلی حامی تروریسم است..
آمریکا همچنان دولت اصلی حامی تروریسم است..
حکومت آمریکا همچنان حامی تروریسم است.
حامی تروریسم دولتی آمریکا است.
آمریکا همچنان بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان است.
عربستان سعودی با حمایت آمریکا هزاران شهروند بحرینی را برای جنگ به یمن فرستاده است.

آمریکا جنایتکار به رژیم صهیونیستی کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به حامیان تروریسم کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به حامیان داعش کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به حامیان القاعده کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکاربه ارتش آزاد سوریه کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به مخالفان سوریه کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به تروریست های سوریه کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به تکفیری ها کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به گروه های تروریستی کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به اقلیم کردستان عراق کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به امارات کمک نظامی می کند؟
آمریکا جنایتکار به بحرین کمک نظامی می کند؟
ائتلاف آمریکایی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
حضورنیروهای آمریکا جنایتکاردرمنطقه غیرقانونی است.
داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشر مسئولیت حملات انتحاری در دمشق را بر عهده گرفت.

داعش مورد حمایت سازمان های بین المللی مسئولیت حملات انتحاری در دمشق را بر عهده گرفت.

داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش مسئولیت حملات انتحاری در دمشق را بر عهده گرفت.

تنها 5 درصد از خاک عراق در اشغال داعش مورد حمایت آمریکا است.
تنها 5 درصد از خاک عراق در اشغال داعش مورد عربستان سعودی است.
تنها 5 درصد از خاک عراق در اشغال داعش مورد حمایت رژیم صهیونیستی است.
با آزادسازیهای اخیر در عراق، تنها حدود 5 درصد از خاک این کشور در اشغال گروه تروریستی تکفیری داعش مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی وکشورهای عربی باقی مانده است.
با آزادسازیهای گسترده اخیر در سراسر عراق، تنها حدود 5 درصد از خاک این کشور در اشغال گروه تروریستی تکفیری داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش باقی مانده است.
تا سال 2016 میلادی بسیاری از استانهای عراق مثل استان نینوا، استان صلاحالدین و استان کرکوک در اشغال داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشر بود.

آمریکا جنایتکارثابت کرد که حامی تروریسم است.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون حتی یک تروریست را هم نکشته است.
آمریکا جنایتکارازسال 2011 تاکنون حتی یک داعش را هم نکشته است.
آمریکا جنایتکارثابت کرد که حامی داعش است.

عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، عربستان است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، امارات است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، اسرائیل است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درمنطقه، بحرین است.
عامل اصلی حضورنظامیان آمریکا درموصل ودیگرشهرهای اقیلم کردستان عراق است.
مشکل اصلی ما آمریکا نیست مشکلات اصلی ما درمنطقه، جنایت های، خیانت های، دخالت های، تجاوزهای کشورهای عربی جنایتکارشماره یک به سرکردگی رژیم جنایتکارآل سعود است.
نجس ترین کشور در دنیا کشورهای عربی جنایتکاراست.

رفتارآمریکا جنایتکارشرم آوراست.
رفتارآمریکا جنایتکارپس ازتوافق هسته ای بدترشده است.
رفتارآمریکا جنایتکاردراین زمینه شرم آوراست.
نباید درقبال جنایات آمریکا سکوت کرد.
آمریکا جنایتکار ازسال 2003 تاکنون درمنطقه با تروریسم همکاری می کند.
آمریکا جنایتکارازسال 1357 تاکنون ازگروه های تروریستی منافقین همکاری می کند.


خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین سگ ولگرد آل سعود درمنطقه است.
خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین سگ ولگرد آمریکا درمنطقه است.

مدعیان حقوق بشر در مقابل قتلعام مسلمانان میانمار سکوت کرده اند
مدعیان حقوق بشر در مقابل قتلعام مسلمانان میانمار سکوت کرده اند
مدعیان حقوق بشر در مقابل قتلعام مسلمانان میانمار سکوت اختیار کردهاند.
مدعیان حقوق بشر در مقابل قتلعام مسلمانان میانمار سکوت اختیار کردهاند.
کسانی که دم از انسانیت و دفاع از حقوق بشر می زنند و جایزه صلح نوبل را گرفته اند، در قبال کشتار مسلمانان در میانمار هیچ عکس العملی نشان نمی دهند و خود را به خواب زده اند.

چرا مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مردم میانمار سکوت مرگبار ...

چرا مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مردم میانمار سکوت مرگبار ...

چرا مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مردم میانمار سکوت ...

چرا مدعیان حقوق بشر سکوت مرگبار اختیار کرده اند

چرا مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مردم میانمار سکوت مرگبار ...

چرا مدعیان حقوق بشر سکوت مرگبار اختیار کرده اند

مدعیان حقوق بشر دربرابر جنایات میانمار سکوت معنیدار اختیار کردند ...
مدعیان حقوق بشر، چرا درباره ترورهای متعدد در ایران سکوت ...

حقوق بشر مدعیان حقوق بشر و سکوت در برابر جنایات روهینگیا ...

چرا مدعیان حقوق بشر سکوت مرگبار اختیار کرده اند

درپاسخ به وزیر خارجه نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت بحرین سگ هارآمریکا و اسرئیل و عربستان درمنطقه!
کاری می کنم وزیرخارجه بحرین اقداماتش پشیمان شود.
وزیرخارجه حیوان وحشی بحرین سگ زنجیری آمریکاست.
عربستان سعودی، امارات و بحرین را جزء کشوراسلامی وجزء کشورمسلمان به رسمیت نمی شناسیم
این درحالی است که مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن ازفروردین 1394 تاکنون به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط عربستان سعودی، امارات، بحرین و چند کشورجنایتکار دیگر و با حمایت آمریکا، غرب و سازمان های بین المللی قتل عام می شوند.
رژیم جنایتکارآل سعود با پشتیبانی نظامیان برخی کشورهای و غیرعربی با حمایت مستقیم آمریکا درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و مدعیان حقوق بشر برسرمردم یمن بمب خوشه ای ساخت آمریکا وغرب می زیرد.
عربستان سعودی دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت درسایه سکوت رئیس شورای ضد امنیت سازمان بی ملل متحد خیانتکارشماره یک ضد کل بشریت دریمن ازبمب های خوشه ای ممنوعه استفاده می کند و همچنان نیزادامه می هد.
دبیرکل جنایتکارشماره یک اتحادیه عرب درجنایت های عربستان ومتحدان شریک جرم است.
عربستان سعودی جنایتکاربا حمایت صهیونیستی با کمک مالی کشورهای عربی با سرکردگی آمریکا دریمن کشتارمی کند.
استفاده ازبمب فسفری آمریکا دریمن درسایه سکوت دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک ضد کل بشریت!
عربستان با چراغ سبز سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبز مدعیان دروغین حقوق بشر دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبزدبیرکل سازمان ملل متحد دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبز رئیس شورامنیت سازمان ملل متحد دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سازمان عفو بین الملل دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبزآمریکا جنایتکاردریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبز کاخ سفید دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبز مجلس نمایند گان آمریکا دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ کنگره آمریکا دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ سبزدبیرکل اتحادیه عرب دریمن جنایت می کند.
عربستان با چراغ کشورهای اروپایی دریمن جنایت می کند.

تاریخ : ۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۲
تظاهرات بحرین یها در مخالفت با عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی/ ممانعت از اقامه نماز جمعه در «الدراز» مردم بحرین با برگزاری تظاهراتی در برخی نقاط این کشور مخالفت خود را با هر گونه عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
ساکنان شهرک کرزکان ضمن برگزاری تظاهراتی در این شهر، با نگارش شعارهایی در کف خیابانها مخالفت خود با هر گونه عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.
در شهرک الدیر نیز جوانان انقلابی به نشانه مخالفت با عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی، پرچم این رژیم را زیر پاهای خود لگدمال کردند.

طبق گزارش شبکه 14 فوریه، نیروهای امنیتی بحرین این هفته نیز از اقامه نماز جمعه در منطقه محاصره شده «الدراز» ممانعت کردند در حالیکه محاصره تحمیلی منزل آیتالله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین نیز همچنان ادامه دارد.
این شصت و پنجمین هفته متوالی است که نیروهای امنیتی بحرین از اقامه نماز جمعه در «الدراز» ممانعت میکنند.
دولت بحرین با سلب تابعیت و محاکمه آیتالله عیسی قاسم رهبر شیعیان و انقلابیون این کشور از ماه ژوئن سال گذشته میلادی (خرداد 1395) منطقه الدراز محل سکونت این عالم برجسته جهان اسلام را به محاصره امنیتی در آورده و با قرار دادن ایشان در اقامت اجباری، اقامه نماز جمعه شیعیان را نیز طی این مدت به توقیف در آورده و از ورود امام جمعه و نمازگزاران به مسجد امام صادق (ع) در این منطقه ممانعت بعمل میآورد.
قدمت نماز جمعه شیعیان بحرین در مسجد امام صادق (ع) منطقه الدراز به صدها سال قبل و پیش از روی کار آمدن خاندان آل خلیفه در بحرین بازمیگردد.


آمریکایی ها جناینکاردهان سگ هارشان را دراسرائیل ببندند.
ازآمریکایی ها جنایتکارمی خواهیم دهان سگ هارشان را دراسرائیل ببندند.


آمریکایی ها جناینکاردهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.
ازآمریکایی ها جنایتکارمی خواهیم دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.


آمریکایی ها جناینکاردهان سگ هارشان را درامارات ببندند.
ازآمریکایی ها جنایتکارمی خواهیم دهان سگ هارشان را درامارات ببندند.


آمریکایی ها جناینکاردهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.
ازآمریکایی ها جنایتکارمی خواهیم دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.

پنج شنبه 18 شهریور 1395 - 14:47:58
ترامپ: 30 روزه کار داعش را یکسره خواهم کرد
ترامپ وحشی یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
ترامپ فرقی با داعش ندارد.


گاردین: عربستان تامین کننده هزینه تروریست ها
روزنامه گاردین چاپ انگلیس نوشت، عربستان سعودی، تامین کننده اصلی هزینه تروریست ها در انگلیس است.
تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵


تاریخ : ۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۸
جنگنده اماراتی در جنوب یمن سقوط کرد بر اثر سقوط یک جنگنده اماراتی در جنوب یمن هر دو خلبان آن کشته شدند.
یک جنگنده اماراتی روز سهشنبه در جریان حمله به یمن سقوط کرده است.
به نوشته سایت شبکه «اسکای نیوز»، وزارت دفاع امارات تائید کرد که این جنگنده در جنوب یمن سقوط کرده است.
در جریان این حادثه هر دو خلبان جنگنده اماراتی کشته شدهاند.
هنوز مشخص نیست که دلیل سقوط نقص فنی بوده یا سامانههای ضدهوایی ارتش و انقلابیون یمن آن را هدف قرار دادهاند.
امارات از جمله کشورهای عضو ائتلاف سعودی است که در سه سال گذشته به صورت بیوقفه یمن را مورد حمله قرار داده است.
درپاسخ به مقامات نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکارشماره یک سگ هار آمریکا درمنطقه!
اقدام امارات جنایتکاردربمباران یمن با حمایت آمریکا جنایتکارشرم آوراست.
دنیا دربرابرکشتارمردم یمن توسط سعودی ها وامارات با حمایت آمریکا جنایتکار سکوت کرده است.
شرم آوراست که دولت نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ، و بی شخصیت دولت جنایتکارامارات با حمایت ٱمریکا جنایتکارمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را بمباران می کند.
امارات جنایتکارباید پاسخگوی دخالت و مداخله خود در امور کشورها باشد.
امارات جنایتکاردرمدت 3 سال است درجنایت های سعودی ها شریک جرم است.
امارات جنایتکار ازتجاوز رژیم جنایتکارآل سعود حمایت می کند.
امارات مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
امارات به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
امارات عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
امارات عامل اصلی جنگ دریمن است.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکایی ها، صهیونیست ها، سعودی ها ومزدورانشان و به ویژه دونالد ترامپ حیوان وحشی به اصطلاح رئیس جمهورآمریکا را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
کاری می کنیم آمریکایی ها پشیمان شوند.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکایی ها، صهیونیست ها، سعودی ها ومزدورانشان و به ویژه دونالد ترامپ حیوان وحشی به اصطلاح رئیس جمهورآمریکا را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
کاری می کنیم آمریکایی ها پشیمان شوند.


مردم جواب انداشکنی به آمریکا جنایتکار و رئیس جمهوراوباش آن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران وایرانیان می توانند.مریکاست.
ترامپ حیوان وحشی زنجیری رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد دردنیاست.
نتانیاهو سگ زنجیری آمریکاست.
آل سعود سگ زنجیری آمریکاست.

که آمریکایی ها یا اصل مسله را درک نمی کنند دروغ می گویند یا ازاین موضوع بی اطلاع هستند. ما به مظلومان، مسلمانان ودولت های کمک می کنیم آمریکایی ها هم ازتروریست ها حمایت می کنند.
آمریکا جنایتکارشماره یک درمدت 8 سال به علت کمک وحمایت همه جانبه تسلیحاتی وسلاح های شیمیایی و... به صدام باید عنوان جنایت علیه بشریت باید محاکمه شود.
دولتمردان آمریکایی بدون مجوز و اجازه سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد و دیگرسازمان های بین الملللی درسال 2003 با دستور حمله به عراق ولیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. ومسئول کشتامردم عراق ولیبی وپیدایش داعش درمنطقه است.
حضورآمریکا درافغانستان، عراق، سوریه، لیبی، یمن ومنطقه غیرقانونی است.
آمریکا به علت جنایات جنگی درمنطقه باید محاکمه شود.
آمریکا جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
آمریکا مرتکب جنایت جنگی درمنطقه خاورمیانه شده است.
آمریکا ازنتانیاهو حمایت می کند.
آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.


سفارتخانه های، عربستان، امارات، بحرین ومصرباید درایران تعطیل شوند.
عربستان عامل ناامنی در منطقه است.
امارات عامل ناامنی در منطقه است.
بحرین عامل ناامنی در منطقه است.
مصرعامل ناامنی در منطقه است.
آمریکا درنابودی یمن همدست رژیم جنایتکارآل سعود است.
اسرائیل درنابودی یمن همدست رژیم جنایتکارآل سعود است.
امارات درنابودی یمن همدست رژیم جنایتکارآل سعود است.
بحرین درنابودی یمن همدست رژیم جنایتکارآل سعود است.
مصر درنابودی یمن همدست رژیم جنایتکارآل سعود است.
عربستان سعودی حامی مالی تروریسم است.
امارات حامی مالی تروریسم است.
یحرین حامی مالی تروریسم است
مصرحامی مالی تروریسم است.
آمریکا تسلیحات تروریست های داعش را تامین می کند.
رژیم صهیونیستی تسلیحات تروریست های داعش را تامین می کند.
عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، بحرین ومصر به سرکردگی آمریکا همچنان حامی تروریسم هستند.


درپاسخ به دبیرکل نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اتحادیه عرب سگ هارآمریکا درمنطقه!


4 کشور عربی 70 هزار خودرو برای داعش خریده اند
نتایج تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا حاکی از آن است که کشورهای عربی 70 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری کرده و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.براساس گزارش شرکت تویوتا، چهار کشور عربی این خودروها را خریداری کرده و به داعش تحویل داده اند.این تحقیقات زمانی شروع شد که ارتش روسیه تصاویری از دهها خودرو تویوتای این شرکت را که در اختیار داعش بود و مورد استفاده این گروه تروریستی در سوریه قرار میگرفت در اختیار این شرکت ژاپنی قرار داد.براساس این گزارش، 22 هزار و 500 دستگاه تویوتا توسط عربستان سعودی، 32 هزار دستگاه توسط قطر، 11هزار و 650 دستگاه توسط امارات و 4500 دستگاه نیز توسط ارتش اردن به اعتبار بانکهای
عربستانی خریداری شده اند که همه این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند




4 کشور عربی 70 هزار خودرو برای داعش خریده اند
نتایج تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا حاکی از آن است که کشورهای عربی 70 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری کرده و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.براساس گزارش شرکت تویوتا، چهار کشور عربی این خودروها را خریداری کرده و به داعش تحویل داده اند.این تحقیقات زمانی شروع شد که ارتش روسیه تصاویری از دهها خودرو تویوتای این شرکت را که در اختیار داعش بود و مورد استفاده این گروه تروریستی در سوریه قرار میگرفت در اختیار این شرکت ژاپنی قرار داد.براساس این گزارش، 22 هزار و 500 دستگاه تویوتا توسط عربستان سعودی، 32 هزار دستگاه توسط قطر، 11هزار و 650 دستگاه توسط امارات و 4500 دستگاه نیز توسط ارتش اردن به اعتبار بانکهای
عربستانی خریداری شده اند که همه این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند


درپاسخ به دبیرکل نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اتحادیه عرب جنایتکارشماره یک درمنطقه!
شما چه غلطی درخاک یمن می کنید؟
دبیرکل اتحادیه عرب سگ هارآمریکا درمنطقه است.
دبیرکل اتحادیه عرب درجنایت های سعودی ها شریک است.
دبیرکل اتحادیه عرب درجنایت های صهیونیست ها شریک است.
دبیرکل اتحادیه عرب درجنایت های آمریکایی ها شریک است.
هم دبیرکل اتحادیه عرب غلط می کند هم کشورهای عربی!
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اتحادیه عرب و سران کشورهای عربی درکاراست.
نه تنها مردم ایران بلکه مردم دنیا جنایات اتحادیه عرب را فراموش نمی کنند.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
دربرابر اشغالگری عربستان سعودی و چند کشور جنایتکارعربی نجس وحشی سکوت نمی کنیم.
برای اثبات کمک مالی وتسلیحات و... کشورهای عربی به تروریسم، القاعده، داعش ودیگر گروه های تروریستی اسناد زیادی وجود دارد.
اتحادیه عرب مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچگاه یه قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
عربستان سعودی درمدت 7 سال است به همراهی چند کشورعربی جنایتکار به سرکردگی اتحادیه عرب ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی داعش و تمام تروریست های درمنطقه خاورمیانه وجهان بوده است.
اتحادیه عرب بیشترین حمایت را ازتروریسم وداعش کرد.
برای نابودی تروریسم باید با وهابیت ضد دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت تحت امراتحادیه عرب مقابله کرد.
حرف دبیرکل اتحادیه دیگرچه اعتیباری دارد؟
چه کسی باورمی کند دبیرکل جنایتکاراتحادیه عرب نگران حقوق بشردرسوریه، لبنان، عراق، فلسطین، نوارغزه ویمن است.
حوادث یمن برگ دیگرننگین سیاه دبیرکل اتحادیه عرب است.
فاجعه منا چهره ننگین دبیرکل اتحادیه عرب را به جهانیان نشان داد.
دبیرکل اتحادیه عرب سگ زنجیری آمریکاست.
ازهرکسی که علیه آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و دبیرکل اتحادیه عرب ایستاکی کند، بنده حمایت می کنم.
دین درحالی است که مردم، سوریه، عراق، یمن و... به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط کشورهای عربی جنایتکاربه سرکردگی دبیرکل اتحادیه عرب با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی قتل عام می شوند.
دبیرکل اتحادیه عرب عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
دبیرکل اتحادیه عرب عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.

اجازه ندهید انگلیس وآمریکا به بهانه هسته ای به ایران راه پیدا کنند واجازه مداخله داشته باشند.
حرف های ترامپ حیوان وحشی نشان داد هرگز نباید به آمریکایی ها اعتماد کنیم.

ترامپ وحشی رئیس جمهورآمریکا وتوهین وی به ملت ایران شدند.
ترامپ وحشی رفتارشیطانی خود را مجددا به نمایش گذاشت. رئیس جمهورآمریکا حق حرف زدن ندارد چه برسد ادعاها دیگری می کند.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
این در حالی است که نتانیاهو جنایتکار وانگلیس جنایتکار درمدت 5 سال از حامیان اصلی تروریستهای تکفیری و داعش به شمار میرود.

کسی که درمدت 7 سال است مانند آمریکا، عربستان، امارات، بحرین، مصر، ترکیه واسرائیل انسانها بی گناه قتل عام می کنند وهم همه جانبه از تمام تروریست ها کمک وحمایت می کنند.آیا حقوق بشر می فهمید چی هست. تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند..


رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
درپاسخ به عادل الجبیرنجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر خارجه سعودی سگ هارآمریکا وفرانسه درمنطقه!
کاری می کنم عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی اقدامتش پشیمان شود.
عربستان سعودی ازسال 2001 تاکنون به همراه آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازگرو های تروریستی درمنطفه نقش دارند.
اظهارات تهدید آمیز وزیر خارجه سعودی علیه ایران به خاطرشکست عربستان سعودی جنایتکارشماره یک درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه است.

۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴

اظهارات تهدید آمیز وزیر خارجه سعودی علیه ایران درواقع به خاظرسرپوش گذاشتن خودش جنایت های، خیانت های، دخالت های، تجاوزهای و مداخله درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه است.
عربستان سعودی با حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه و چند کشور نجس و حشی عربی، عامل آوارگی مردم دنیاست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکارشماره یک درکاراست.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی سگ زنجیری آمریکاست.
عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی سگ زنجیری فرانسه است.
عربستان سعودی دشمن درجه یک تاریخی مظلومان و مسلمانان است.
عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی به علت جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت دریمن باید محاکمه شود.
رژیم جنایتکارآل سعود به علت جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت دریمن باید محاکمه شود.
عربستان سعودی بسیارخطرناک تر از رژیم صهیونیستی است.
عربستان سعودی بسیارخطرناک تر از تکفیری ها است.
عربستان سعودی بسیارخطرناک تر از تروریست های داعش است.
کشورهای به اصطلاح اسلامی باید نگاه کنند و شرم کنند.
پول مکه خرج جنایتکاران می شود.
پول مکه خرج گروهک تروریستی منافقین درفرانسه می شود.
پول مکه خرج تروریسم می شود.
پول مکه خرج طالبان می شود.
پول مکه خرج داعش می شود.
پول مکه خرج القاعده می شود.
پول مکه خرج جبهه النصره می شود.
پول مکه خرج مخالفان سوری می شود.
پول مکه خرج شوریشان سوریه می شود.
پول مکه خرج تروریست ها وحامیانشان می شود.
پول مکه خرج مدعیان حقوق بشرمی شود.
پول مکه خرج سازمان های بین المللی می شود.
پول مکه خرج صهیونیست ها می شود.
پول مکه خرج زنان نجس و دختران نجس کشورهای غربی و ترکیه می شود.
حمایت عربستان سعودی ازسال 2003 تاکنون ازتکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی صدای نه تنها مردم خاورمیانه بلکه مردم دردنیا را درآورد.
عربستان ومتحدانش مرتکب جنایت جنگی دریمن ومنطقه شده اند.
کشورهای اروپایی لیاقت شورای امنیت ندارند.
شورای امنیت سازمان ملل سه سال است ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
بمب های ساخت آمریکا و کشورهای غربی برسرمردم یمن!
شورای امنیت سازمان ملل متحد بی نظم، بی عدالت و خیانتکار تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه عربستان ومتحدانش عمل نمی کند.
جامعه بین الملل دریمن ومنطقه شکست خورده است.
عربستان سعودی درسوریه، عراق و یمن شکست خورد و حالا به لبنان چشم دارد.
جنگ عراق، سوریه، یمن ومنطقه با دلارنجس آل سعود تامین می شود/ وهابیت آبروی اسلام برده است.
حمایت قدرت های جهانی با کمک های مالی کشورهای عربی ازتروریسم موجب ناامنی درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه شد.
عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است با حمایت کشورهای مدعیان حقوق بشرمانند آمریکا وغربی ها درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی مراکز غیرنظامی یمن را هدف قرارمی دهد.

مجامع حقوق بشری تاکنون درمورد جنایات نسل کشی، قتل عام و کشتار مردم یمن، عراق و سوریه را توسط آمریکا وهم پیمانانش خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
و این درحالی است که مدعیان بی ادب حقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات آمریکا ومتحدانش نمی کنند و خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند و لال شده اند.

دبیرکل سازمان ملل خیانتکارشماره یک باید درباره جنایات وکشتارمردم یمن، عراق و سوریه را توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی توضیح دهد.

رئیس شورای امنیت سازمان ملل خیانتکارشماره یک باید درباره جنایات وکشتارمردم یمن، عراق و سوریه را توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی توضیح دهد.

رئیس شورای امنیت سازمان ملل خیانتکارشماره یک باید درباره جنایات وکشتارمردم یمن، عراق و سوریه را توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی توضیح دهد.

سازمان عفوبین الملل خیانتکارشماره یک باید درباره جنایات وکشتارمردم یمن، عراق و سوریه را توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی توضیح دهد.

آمریکا، کشورهای عربی، کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی وترکیه حامی تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق ومنطقه ومسئول جنایت های آنان هستند.
رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت مستقیم آمریکا، انگلیس وفرانسه، عربستان سعودی را به اسرائیل دوم تبدیل کرده است.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
درپاسخ به دولت روحانی رئیس جمهورایران
درپاسخ به ظریف وزیرخارجه ایران
درپاسخ به نمایندگان مجلس شورای اسلامی
دولمتردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان ازسال 1357 تاکنون نه تنها علیه جنایات وحشیانه کشورهای اروپایی با همدستی گروهک تروریستی و رژیم صدام جنایتکاردیکناتور رئیس جمهورسابق عراق علیه مردم ایران انجام دادند تاکنون کاری نکردند، بلکه همه جانبه ازسران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت کشورهای اروپایی حمایت و همکاری کردند.
اگرکشورهای اروپایی به اصطلاح می خواهند به یمن کمک کنند باید ازحمایت سعودی ها جنایتکارشماره یک دست اردارند.
رئیس جمهوربی فرانسه به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
وزیر خارجه بی ادب فرانسه به جای حل مشکلات عامل اصلی به وجود آمدن آنها بوده است.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک اگر واقعا مدعی حقوق بشراست چرا تاکنون دیکتاتورهایی مثل رژیم جنایتکارآل خلیفه و رژیم جنایتکارآل سعود که مدت ها مردم این دو کشور را به ستوه آورده اند حمایت نمی کند؟
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک اگر واقعا مدعی دفاع ازحقوق بشراست چرا اکنون نزدیک به 66 سال از اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل رژیم جعلی اسرائیل به دست دولت انگلیس می گذرد حمایت نمی کند؟
ما ملت ایران و ایرانی هرگز با کشورهای غربی درباره منطقه همکاری نمی کنیم.
هزگر درمقابل کشورهای اروپایی تسلیم نمی شویم.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: