bazarnews

کد خبر: ۳۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
نماینده اصلاح طلب مجلس ششم انتقادات یاران احمدی نژاد از قوه قضاییه را پذیرفتنی ندانست؛ چرا که آنها زمانی منتقد قوه قضاییه شده اند که این نهاد پیگیر تخلفات شان شده است.
بازار نیوز - «احمد شیرزاد»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با اشاره به انتقاد یاران احمدی نژاد از پیگیری پرونده قضایی شان گفت: برخی اعتقاد دارند اگر همه حقایق روشن شود اعتماد مردم سلب می شود، اگرچه این سخن تا حدودی درست است اما مطمئنا آثار منفی برملانشدن تخلفات دولت های نهم و دهم، بیشتر است.

نماینده اصلاح طلب مجلس ششم با بیان اینکه در صورت پیگیری پرونده احمدی نژاد دیگر او و همراهانش نمی توانند ژست حق به جانب بگیرند، تصریح کرد: اینکه امروز او و یارانش منتقد قوه قضاییه شده اند به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. چراکه تا پیش از پیگیری قضایی تخلفات دولتمردان نهم و دهم، به خصوص زمانی که این آقایان در قدرت بودند، اعتراضی از سوی آنها شنیده نشد.

شیراز اضافه کرد: این افراد از زمانی منتقد قوه قضاییه شده اند که با آنها برخورد قضایی شده و این پذیرفتنی نیست.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه پرونده های تخلف دولت نهم و دهم غیرقابل چشم پوشی است، اظهار کرد: برخورد با یاران احمدی نژاد به مانند نمایش فیلم های خارجی پس از انقلاب در تلویزیون شده که بخشی از آن سانسور می شود و تنها بخشی که مورد تایید سانسور کنندگان است به نمایش در می آید.

او جنس انتقاد احمدی نژاد از رییس قوه قضاییه را از جنس حملات او به آیت الله هاشمی رفسنجانی دانست و گفت: رئیس دولت نهم و دهم سعی می کند در فضای موجود برای خود به مانند گذشته محبوبیت کسب کند اما به اعتقاد بنده گذشته تکرار نخواهد شد.

شیرزاد احتمال خروج رئیس اسبق دولت از حاکمیت را رد کرد و افزود: مرزهای حاکمیت آنچنان مشخص نیست که بگوییم فردی با این اقدامات از حاکمیت خارج می شود. آنچه مشخص است، احمدی نژاد طی این مدت اقدامات کم سابقه ای انجام داده و احتمال دارد این اقدامات او به این دلیل باشد که متوجه شده از روال معمول نمی تواند به قدرت بازگردد.

او با اشاره به سفر احمدی نژاد به کرمانشاه اضافه کرد: رییس جمهوری دولت نهم و دهم قصد دارد با ژست یک منتقد به مانند رئیس دولت اصلاحات کسب محبوبیت کند در حالی که هیچ گاه شاهد چنین حرکاتی از سوی هیچ مسئولی نبودیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اعتقاد دارد، کسی با هتاکی نمی تواند رای بیاورد. زمانی هم که احمدی نژاد به این روش به قدرت رسید، گذشته است.
برنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: