bazarnews

کد خبر: ۳۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
بازی امروز استقلال در مشهد، لغو نخواهد شد.
بازار نیوز - استقلال تا ساعاتی دیگر در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل سیاه‌جامگان خراسان قرار می گیرد. این در حالی است که در اردوی رقیب اتفاقی عجیب رخ داده تا شایعات فراوانی پیرامون لغو این بازی شکل بگیرد.

دفتر باشگاه سیاه جامگان پلمپ شد و البته هنوز دلایل قطعی این اتفاق مشخص نیست اما گفته می شود این باشگاه به دلیل استفاده از نام «سیاه جامگان» پلمپ شده است. موضوعی که از مدتی قبل دوبار بحث بر سر آن یعنی تغییر نام باشگاه «سیاه جامگان» شروع شده بود.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در این خصوص می‌گوید: متاسفم نمی‌دانم چه بگویم. همه ما در شوک هستیم و نمی‌دانیم باید چه بگوییم. تنها می‌توانم بگویم مسئولان استان عیدی خوبی به ما دادند. انتظار این را نداشتیم که روز بازی با استقلال این اتفاق برای ما بیفتد. مسائل اینچنینی که پیش می آید تصور می شود عده ای نمی خواهند این تیم سرپا بماند. شاید من اشتباه می کنم اما وقتی در روز یکی از حساس ترین بازی های ما باشگاه پلمپ می شود معنی‌اش چیست؟!

اگرچه او از لغو احتمالی بازی با استقلال حرفی نزد اما پیگیری‌های خبرنگاربرنا، حکایت از این دارد که جدال فوق طبق برنامه برگزار خواهد شد. هماهنگی‌های لازم میان مسولان هیات، شورای تامین امنیت فوتبال استان خراسان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر انجام شده است و راس ساعت 14:45 با سوت  سید مهدی سید علی و در ورزشگاه ثامن  آغاز می شود.
برنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: