bazarnews

کد خبر: ۳۶۱۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان از تهیه طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس خبر داد و گفت: عدم مدیریت مناسب در تعیین مزیت‌های نسبی، مدیریت نامناسب در موضوع کارگزاران بیمه کشاورزی، عدم واریز بدهکاری گندمکاران به حساب آنها از جمله دلایل این استیضاح است.
بازار نیوز -سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر از تهیه طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس خبر داد.

 وی افزود: درباره طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی تاکنون بیش از ۳۰ امضا از نمایندگان جمع آوری شده است.
این نماینده مجلس تصریح کرد: عدم مدیریت مناسب در تعیین مزیت‌های نسبی، مدیریت نامناسب در موضوع کارگزاران بیمه کشاورزی، عدم واریز بدهکاری گندمکاران به حساب آن‌ها از جمله دلایل این استیضاح است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی هنوزبه هیئت رئیسه مجلس ارائه نشده است و در روز‌های آینده به هیئت رئیسه تحویل داده خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Russian Federation
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
0
حیای گربه
جناب آقای حجتی وزیر محترم کشاورزی، بیش از هر کس دیگری خود شما واقفید که دو بار خود کفایی گندم نمایش مسخره آمیزی بود که تنها نمایشگر آن، فردی می تواند باشد که کارشناس عمران ، سیاسی و در عین حال وزیر کشاورزی باشد.
جناب آقای حجتی، باز بیش از هر کس دیگری خود شما واقفید که مشکلات عدم مدیریت آب های روان، آلودگی های محیط زیست، عدم امنیت غذایی، متاثر از بیش از 12 سال مدیریت متخاصمانه یک مدیر غیر مرتبط، کم سواد و کم بینش و غیر وفادار به مملکت و ملت است وخوب می دانید اگر همچنین اتفاقی در ممالک پیشرفته اتفاق می افتاد شک نکنید که جنابعالی را در دادگاه صالح به علت جنایت بر مردم خود و کشور های همسایه محاکمه می کردند.
جناب آقای حجتی شرمنده ام صریح بگویم که جنابعالی نه تنها فردی انقلابی و پاک نیستید بلکه جنابعالی خائن به مملکت و در عین حال ثروت اندوز و نژاد پرست اصفهانی هستید. ننها شاخص مدیریت جنابعالی چینش نیرو های غیر متخصص در سلسله مراتب مدیریت وزارتخانه یرای آرام و ساکت نگه داشتن جو مدیریتی وزارتخانه است که نتیجه آن نه افزایش تولید کشاورزی بلکه توزیع زمین های منابع طبیعی و چپاول و توزیع مفت یارانه های میلیاردی کشاورزی به تولید نما گران دوست که در تهیه زمین ، خانه و ملک شخصی یرای جنابعالی و دوستان سنگ تمام می گذارند.
در خصوص حدود 160 رای ناپلئونی که ازمجلس گرفتید همه و همه فهمیدند که برای غصب پست وزارت همه رای ها را از نمایندگان منطقه مرکزی ایران خریدید. بدیهی است هیچ نماینده عاقل و با وجدان حدود 2000 استاد و دارای تخصص مدیریت کشاورزی موجود در کشور را رها نمی کند تا جنابعالی را انتخاب نماید. اگر هم عده ای از نمایندگان کم وجدان و غیر وفادار به مملکت شما را انتخاب کردند نباید انتظاری دور از این داشته باشند که جنابعالی اولین نفری که در وزارتخانه منتصب می نمایید دکتر محمود منسوب بصیری داراای تخصص روانشناسی تربیتی است و تنها تجویز راهبردی وی در طول سالیان گذشته به جنابعالی بکار گیری و جذب زنان کم حجاب و مطلقه در بدنه وزارتخانه و آلودن و سرگرم کردن مدیران میانی به مسایل مربوط به آنها در وزارتخانه است. به همین خاطر در عرض چهار سال چهار بار اقدام به تعویض مدیر مرکز حراست جهت ممانعت از درج اطلاعات به بیرون از وزارتخانه اقدام نمودید.
شاهکار بعدی جنابعالی گماشتن پیران کم سواد بازنشسته از جمله مهندس کشاورز کارشناس آبیاری، شریعتمدار و غیره به عنوان معاونت زراعت و مشاور که در بیش از سی سال خدمت در وزارتخانه نه تنها هیچ خدمت مستندی نداشته است بلکه همیشه با سیاسی کاری آن هم در صدد تغذیه مالی و اطلاعاتی شرکت های وابسته خود و دوستان بوده است. انتصاب سیاسی کاملا مسخره دیگر گماردن آقای دکتر اسکندر زند بر معاونت تحقیقات بود که به عنوان فرد بی تجربه، غیر مدیر و کم سواد و فاقد هر گونه اثر و تحقیق عملی کشاورزی و دارای تخصص زراعت که تخصص اجرایی و عمومی است در دوره دولت یازدهم به شمار می رفت که واقعا تحقیق کشاورزی را در چهار سال گذشته با هماهنگی دوست دیرینه خود آقای دکتر عبدالرضا باقری و با سرکوب نیرو های علمی و با برنامه ریزی های آزمون و خطا به قهقرا برد.
در خصوص تحقیق و تولید گیاهان تراریخته همیشه به ملت و مجلس دروغ گفته اید و پس از حدود چهل سال از انقلاب ایران حتی یک گیاه زراعی تراریخته بومی وجود ندارد و همواره یک عده محقق نما را که بیشتر هدف آنها سوء استغاده از جایگاه بیوتکنولوژی برای جذب و هدر دادن اعتبارات دانش های نوین بوده است بر سر بیوتکنولوژی کشاورزی ایران بدون اینکه حتی خودتان واقف باشید گمارید و همه منابع مالی و فرصت ها را ازدست دادید تا در حال حاضر در این جایگاه اقتصادی قرار گیریم.
از انتصابات مسخره دیگر آقای جوادی شهردار سابق اصفهان به عنوان معاون اداری و تغییر چهار فرد در مدیریت حراست وزارتخانه در دولت اخیر برای لاپوشانی عملکرد انفعالی خود و معاونین در وزارتخانه و پوشاندن ضعف مدیریتی جنابعالی بوده است.
جناب آقای حجتی فرض کنید رییس جمهور و 160 نماینده مجلس از اصل شایسته سالاری و انتخاب مدیر قوی و امین در حوزه کاملا اقتصادی کشاورزی سر رشته ای ندارند و سازمان های ناظر و بازرسی نیز در پوشش تعامل با شما منفعلانه عمل می کنند. جنابعالی نباید وجدان خود را محکمه قرار دهید و شب راحت به بالین نگذارید که چرا امید، زندگی، آسایش، اقتصاد و امنیت صدها نیروی تحصیلکرده و با سابقه کشاورزی، هزاران کشاورز تولیدگر و میلیونها ملت مصرف کننده محصولات کشاورزی و محیط زیست با خود خواهی شما و مافوق شما به تباهی کشیده شود.
جناب آقای حجتی در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته است.
رونوشت: ریاست محترم جمهوری و نمایندگان محترم کمیسیون کشاورزی و اصل نود مجلس جهت استحضار و اقدام

خبر دوم
آقای ولی الله بنی عامری طی گزارش محرمانه شماره 99396 مورخ 29/05/1393 سازمان بازرسی کل کشور مرتکب تخلفات مالی، اختلاس و جرایم اقتصادی متعددی در همین دولت شده بود که توسط همین دولت از ریاست مرکز تحقیقات کشاورزی ورامین برکنار شد. عجیب است در همین دولت بی در و پیکر انتصاب مجدد افراد متخلف دور از انتظار نیست
«مجری طرح توسعه گلخانه ها» منصوب شد
۱۳۹۶/۰۸/۱۶
طی حکمی از سوی مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی،ولی اله بنی عامری به سمت «مجری طرح توسعه گلخانه ها» منصوب شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی،در بخشی از این حکم آمده است:با توجه به اهداف وزارت متبوع در توسعه گلخانه ها و انتقال محصولاتی نظیر سبزی و صیفی از فضای باز به محیط های گلخانه ای،افزایش راندمان و کیفیت محصولات،بهره وری و صرفه جویی در مصرف آب و ارتقای فناوری،امید است با همکاری و هماهنگی معاونت امور باغبانی و سایر معاونت ها،سازمان ها،موسسات و شرکت ها و استفاده از ظرفیت ها و توانایی های علمی و اجرایی وزارت و بخش خصوصی در اجرای طرح ها و پروژه ها گام های موثری بردارید.
تعداد مشاهده خبر۳۲۹ بار
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: