bazarnews

کد خبر: ۳۶۱۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
معاون نظارتی بانک مرکزی از تعیین تکلیف ۹۸ درصد سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان خبر داد.
بازار نیوز - فرشاد حیدری بیان کرد: ۹۸ درصد سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان درحال حاضر وجوه خود را به طور کامل دریافت کرده‌اند و ۲ درصد باقی مانده نیز که عمدتاً سپرده آنها بالای ۲۰۰ میلیون تومان است، هر یک به صورت علی الحساب مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین باتوجه به تأکید مقام معظم رهبری به سران سه قوه درباره ساماندهی موسسات غیرمجاز، سه تعاونی افضل توس، وحدت و البرز ایرانیان نیز به زودی تعیین تکلیف خواهند شد همچنین با عملیاتی شدن اصلاحات در نظام بانکی شاهد فعالیت و رقابت سالم موسسات اعتباری و بانک ها در شبکه بانکی کشور خواهیم بود.

معاون نظارتی بانک مرکزی با اشاره به برخورد و پیگری قاطعانه این بانک با موسسات اعتباری غیرمجاز تصریح کرد: در سال جاری برخورد با موسسات غیرمجاز با قاطعیت بیشتری پیگیری شد و دیگر موسسه غیرمجازی در نظام بانکی وجود ندارد.

وی درباه کمک به مناطق زلزله زده نیز گفت: شبکه بانکی با توجه به مسئولیت اجتماعی خود باید حضور فعالانه ای در حوادثی همانند زلزله داشته و باید در فعالیت هایی همچون ساخت خانه های بهداشت، مدارس و ... مشارکت داشته باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
به به .به به .قانون گریزیی. ان هم از نوع قانونی ......یک باره بگویید که مملکت صاحب ندارد ..قوه قضاییه ندارد پلیس امنیت ندارد .هرکس هرکاری خواست بکند .کسی جوابگو نیست ..قانون جنگل داریم ودزد را نمی گیرید.از .پول مردم نهایت استفاده را کردید لان موقع پس دادن همه چیز به شما چه .این مردم هستند مقصرند شما اصلا در این مملکت زندگی نمیکردید ..واصلا از این موسسه وام نگرفتید ..اصلا شرکت البرز کرج را راه نداختید ..اصلا 3هزار میلیادر بانک مرکزی نگرفته .از این موسسه فرشتگان .....ووووو اصلا شما نفهمیدید ..شاید خواب بودید الان بیدار شدید ..دزدی توی روز روشن ..بار ک الله ..به شما ..قوه قضاییه و ریئس جمهور وحاکم کشور ..که چشمش را به روی این مسائل بسته ...ازیک نظر راست میگویید زیرا به شما مسلمانان علی شناس اعتماد کردند پول و زندگیشان را به امانت به شما دادند ....بله مقصرند زیرا اعتماد کردند به اینهایی که در این موسسات کارمندانش نماز می خواند ند روزه می گرفتند . برای امام حسین نذری میدادند ..سینه می زدند ....لباس سفید یقه بسته می پوشیدند ....بله .. تمام تابلوهای این موسسات در سراسر ایران در خیابانها به چشم شما مسئولین بانک مرکزی میخورد یک بار از خودتان پرسیدید که این موسسات چی هستند چکار میکنند زیراحق حساب می رسید .چرا مردم به جای اینکه در بانکهای ملی ثبت نام کنند در این موسسات سرمایه گذاری میکنند ..اگر ورشکست بشنوند جواب مردم را چی میدهند ..نه اصلا سری هم نزدید زیرا تا ان زمان که رشوه می رسید شما کاری به کار انها نداشتید..در کدام رسانه ملی اعلام کردید مردم این موسسات غیر مجاز هستند .در رادیو تلویزیون ..الان پا پیچ مردم شدیددکه چرا استعلام .نکردند ...چرا شما درب انها را نبستید ..بارک الله .چرا بازرسی نکردید ببنید که اینها دارند بانکهای شما را ورشکست میکنند پول را پراکنده میکنند ..پول مردم به جای سرمایه گذاری خرج اعتینا میکنند ..البته حق و حساب شما رسیده بود که کار به کار انها نداشتید ..خوب اگر شما بانک مرکزی مقصر نیستید پس حاکم بزرگ ایران مقصر است او بایاید جواب این مرد م را بدهد ... اگر نمی دهد خودش هم شریک است ..یکی این وسط دارد موش می دواند ...البته تله زیاد است از خودتان به دام می افتد ..نکنید با مردم این کا ررا ...اه این مظلومان دامنتان را خواهد گرفت ....این پول را این هفته تمام وکمال به مردم پس بدهید خجالت بکشید .دنبال موارد قانونی ان نگردید .زلزله کرمانشاه ثابت کرد که حتی از این به بعد به یک نفر به شما اعتماد نمی کند حتی اگر پس بدهید دیگه در هیچ بانکینمی گذاریم ...حتی اگر ملی باشد ووچون از شما سلب اعتماد شد..این را می خواستید مردم را به مسئولین مملکت را بی اعتماد کنید یا مملکت را به اتش بکشید ...منتظر دستور بهم بریزی به دستور ارباتتان انگلیس هستید ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
كاهبرداري بانك
ظلم كرد ند بر مردمان این زمان
رو سفید کردند. روي شمران .ظالمان
گرکه انها كشته اند .چند تا از اصحاب نبي
اینان. قتل عام کردن.مردم بی چیزو فقير
دادهاند. حق فقيران را به اين مفت خوران
تا چند صباحي بمانند بر منسب و.برمنبران
چون که گشتند .پادشاهُ سوار بر اسب وخران
سخت و بی مهابا تاخته اند بر روح وجان
مادعا میکنیم که گرفتار شوند این ظالمان
ديگر هرگزنماند هيچ ظالمي دراین جهان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: