bazarnews

کد خبر: ۳۶۴۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
سفیر ایران در پاریساعلام کرده است: سفر مکرون به تهران در حال پیگیری است.
بازار نیوز - سفیر کشورمان در فرانسه گفت: سفر رییس‌جمهور فرانسه به تهران در پاسخ به سفر همتای ایران اش، در دست پیگیری است.

 ابوالقاسم دلفی سفیر کشورمان در فرانسه صبح امروز ( چهارشنبه) در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فرانس انفو به سوالات مجری این شبکه در خصوص تحولات منطقه ای و روابط دو جانبه پاسخ داد.
 
 دلفی با اشاره به تحولات اخیر لبنان ضمن تشریح سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر حفظ ثبات و همکاری با کشورهای منطقه جهت پایان کار داعش در عراق و سوریه گفت: سرنوشت لبنان بایستی توسط مردم این کشور و بدون فشار کشورهای خارجی تامین شود.
 
وی با اشاره به امتناع عربستان از پیشنهاد مذاکره از سوی ایران افزود: سیاست های این کشور به دلیل فرافکنی مشکلات داخلی بر اساس تنش در منطقه استوار شده است و لذا چالش های موجود در قطر، یمن و لبنان در همین راستا ارزیابی می شود.
 
سفیر کشورمان در خصوص سفر مکرون به ایران نیز گفت: برنامه سفر آقای مکرون به کشورمان در چارچوب پاسخ به سفر رسمی آقای روحانی به فرانسه و دعوت از ایشان در حال پیگیری است.
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
لغو همایش ها به نفع زلزله‌زدگان
در خبرها خواندم که در روزهای دوم و سوم آذرماه قرار است یک همایش بین‌المللی با شرکت نمایندگان ۵۰ کشور جهان در مورد گروه‌های تکفیری در تهران تشکیل شود. با توجه به زلزله اخیر در غرب کشور و هزینه‌های زیاد و نتایج کم اینگونه همایش‌ها، درخواست می‌کنیم آن را لغو کنند و هزینه همایش را به زلزله‌زدگان اختصاص دهند.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
ناتوانی مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی درمدت 7 سال درحل بحران سوریه!
شهروندان نجس وحشی، بی داب، بی فرهنگ، بی شخصیت کشورهای غربی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش درسوریه، عراق ومنطقه از راه ترکیه وارد سوریه می شوند.
حامیان تروریسم، گرفتار تروریست های خود ساخته شده اند.
نگرانی نخست وزیر کانادا از بازگشت تروریستهای داعش
نخست وزیر کانادا نگرانی این کشور را از تهدید امنیت ملی از جانب شهروندانی که به داعش پیوسته و به این کشور بازمیگردند، ابراز کرد. جاستین ترودو متعهد شد که ناقضان قانون مقابله با تروریسم را که به داعش پیوستهاند تحت پیگرد قانونی قرار دهد. وی همچنین گفت، دولتش تلاش خواهد کرد تا آنان را دوباره به جامعه بازگرداند. ترودو گفت: ما متوجه هستیم که بازگشت حتی یک نفر از افرادی که به داعش پیوستهاند، میتواند پیامدهای امنیتی جدی در پی داشته باشد اما قصد داریم آنان را رصد کنیم و به آنان کمک خواهیم کرد تا ایدئولوژی تروریستی را رها کنند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: