bazarnews

کد خبر: ۳۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در بازار مصرف به ۷ هزار تومان تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

به گزارش بازارنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در بازار مصرف شهر تهران به ۷ هزار تومان تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است درحالی که اکنون در فصل تولید این محصول به سر می‌بریم و طبق روال هر ساله باید قیمت آن ارزان باشد.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در میدان مرکزی میوه و تره بار نیز به حدود ۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است و قیمت‌های خرده فروشی نیز بر اساس همین قیمت مبدا، اجازه افزایش قیمت تا ۳۵ درصد دارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه کمبودی در زمینه تولید گوجه فرنگی در کشور وجود ندارد، ادامه داد: دلیل افزایش قیمت گوجه فرنگی در بازار، صادرات این محصول در سال جاری و خرید کارخانه‌های رب سازی است که میزان تقاضا را در بازار بالا برده اند.

وی تصریح کرد: قیمت سیب زمینی نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار افزایش یافته که دلیل آن نیز افزایش صادرات این محصول است.

کارگر گفت: قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی در میدان مرکزی از حدود ۲ هزار تومان به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است و در سطح شهر نیز ۲۵۰۰ تومان تا ۳ هزار و ۲۰۰ به فروش می‌رسد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: