bazarnews

کد خبر: ۳۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:
محمد خدابخشی توزیع بسته های ارزاق بصورت موردی در بین اقشار آسیب پذیر دردی از جامعه دوا نخواهد کرد.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز : به گفته محمد خدابخشی دولت باید به نحوی برنامه ریزی کند که عموم مردم برای ماه های آینده نگران تامین کالاهای اساسی خود نباشند.

وی ادامه داد: تعدادی از نمایندگان مجلس در کمتر از یک ماه گذشته طرحی به مجلس ارائه دادند که در این طرح دولت مکلف بود کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را تامین و به شکل منصفانه ای بر اساس جمعیت خانوار و از طریق تعاونی های کارمندی، کارگری و روستایی و سایر تعاونی ها توزیع کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: استدلال دولت این بود که اگر طرح مزبور تصویب شود باعث تشدید نگرانی بیشتر به جهت تامین کالاهای اساسی در جامعه خواهد شد.

وی افزود: دولت با چنین استدلالی مخالفت صریح خود را با طرح تامین کالاهای اساسی مردم در مجلس اعلام کرد چرا که معتقد به اینکه وجود چنین طرح هایی می تواند نگرانی بیشتری به جامعه تزریق کند.

حسینی بیان داشت: متاسفانه مخالفت دولت باعث رد شدن طرح مزبور هم در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و همینطور عدم موافقت در صحنه علنی مجلس شد.

وی گفت: هجوم مردم به برخی از فروشگاه ها جهت خرید بعضی اقلام با حجم زیاد طی چند هفته اخیر نشان می دهد خانواده ها در تامین کالاهای مورد نیاز خود به شدت نگران هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: دولت برای رفع نگرانی در بین مردم باید اقدامات اجرایی انجام دهد تا خانوارها کمترین دغدغه را در این زمینه داشته باشند.

رادیو اقتصاد

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: