bazarnews

کد خبر: ۳۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
سید جواد احمدی گفت:مردم در برخورد با شایعات واقع بینانه به قضایا نگاه کنند.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز : به گفته سیدجواد احمدی بسیاری از شایعات با واقعیت های موجود در جامعه تطابق ندارد بنابراین انتظار می رود مردم به شایعات توجه نکنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شوربختانه امروز عده ای به دنبال جنگ روانی و شایعات در بین مردم هستند، اظهارداشت: کشور هم اکنون در شرایط ویژه ای قرار دارد امااین دلیل نمی شود که با پمپاژ نگرانی و ناامیدی هیجان خرید در مردم هر روز نسبت به گذشته تشدید شود.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان کشورگفت: ایران از امکانات و ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است بنابراین شرایط به گونه ای رقم نخواهد خوردکه مردم برای تامین ضروریات زندگی خود با تنگنا مواجه شوند.

وی افزود: انبار کردن کالا در منازل نه تنها دردی را دوا نخواهد کرد بلکه موجب کمبود، گرانی و دریک کلام اجحاف در حق دیگران خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: نگرانی از کمبود کالا و تعجیل برای خرید و انبارکردن اجناس در منازل ریشه در فضای روانی حاکم بر جامعه بویژه التهاب آفرینی در شبکه های اجتماعی و همچنین بی توجهی به نظرات مسئولان ذیربط درباره تامین بودن همه نیازهای کالای اساسی دارد.

وی در ادامه یادآورشد: ملت ایران با برخورداری از فرهنگ و تمدن کهن و غنی ایرانی - اسلامی نباید تحت تاثیر شایعات بی اصل و اساس قرار گیرند.

رادیو اقتصاد

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: