bazarnews

کد خبر: ۳۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
گزارش توییتری/
علیرضا صلواتی کارشناس اقتصاد نوشت : ادعای افزایش شدید تولید تحت فشار ترامپ به سعودی‌ها بوده، وگرنه نه عربستان و نه هیچ تولیدکننده دیگری توان چنین تولیدی را ندارد.

گروه نفت و انرژی بازارنیوز : با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد:

علیرضا صلواتی کارشناس اقتصاد در صفحه شخصی خود نوشت:

زنگنه: ادعای افزایش شدید تولید تحت فشار ترامپ به سعودی‌ها بوده، وگرنه نه عربستان و نه هیچ تولیدکننده دیگری توان چنین تولیدی را ندارد. آنچه عربستان سعودی در این مدت به بازار عرضه کرده نه از مازاد تولید که از ذخایر پیشین آن تامین شده است. 

عربستان توان تولید بیش از حد نفت را ندارد

محبوبه فکوری خبرنگار حوزه اقتصاد درباره تغییرات کابینه دولت نوشت:

ماجرای کابینه روحانی و تغییراتش مثل بازی مار و پله می مونه. انگار کسی از بازی خارج نمیشه؛ بلکه اگه مارها نیش بزنن، او میره عقب تر و دوباره با یه تاس انداختن می تونه بیاد بالا. با این تفاوت که برای بعضیا نردبانهایی که از پله پایین می تونن بیان بالا، خیلی بلنده...

عربستان توان تولید بیش از حد نفت را ندارد

مینا ورشوچی کارشناس حوزه اقتصاد در توییتر خود نوشت:

دبیرکل کانون صرافان : خرید و فروش ارز از سوی صرافی های غیررسمی و دلالان در حال انجام است و فعلا بازار ارز در انحصار صرافی های مجاز نیست.

عربستان توان تولید بیش از حد نفت را ندارد

علی شریعتی رئیس کار گروه صنایع غذایی اتاق بازرگانی در توییتر خود نوشت:

شنیده ها خبر از کاهش نرخ دلار محاسباتی بلیط هواپیما ایر لاین های خارجی به کانال ده هزار تومان در روزهای آتی دارد قیمت فعلی ١٤٧٠٠ تومان هست .

عربستان توان تولید بیش از حد نفت را ندارد

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: