bazarnews

کد خبر: ۳۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های فرآورده های لبنی کشور اظهار داشت:
علی احسان ظفری گفت:وزارت جهاد کشاورزی در راستای حمایت از دامداران خواستار افزایش نرخ شیرخام است.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز : علی احسان ظفری با تاکید بر اینکه هیچ کنترلی بر روی نرخ شیرخام صورت نگرفته است، افزود: این در حالیست که هم اکنون قیمت این محصول به دو هزار و ۲۵۰ تومان رسیده است.

وی اظهارداشت: نرخ مواد اولیه برای بسته بندی محصولات لبنی مانند محصولات پتروشیمی و کاغذهای تتراپک چهار تا پنج برابر نسبت به شب عید سال ۹۷ گرانتر شده است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های فرآورده های لبنی کشور ادامه داد: این اتحادیه خواستار رعایت نرخ اعلامی از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بوده و خواهان افزایش قیمت ها نیست.

وی با اشاره به اینکه در نشست های تنظیم بازار اعلام شده که نرخ شیرخام باید بالاتر از قیمت کنونی باشد، گفت: نظارت در امور مربوط به شیر خام بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و نظارت بر فرآورده های لبنی نیز بر عهده سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.

ظفری افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از دامداران خواستار افزایش قیمت شیرخام بوده و وزارت صنعت، معدن و تجارت هم خواهان اعمال قیمت های کنونی هستند چرا که توان قدرت خرید مردم پائین آمده است.

وی اظهار داشت: نرخ فرآورده های لبنی باید با همکاری وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت به همراه اتحادیه های زیر مجموعه متولی صنعت و دامپروری ارائه شود.


رادیو اقتصاد

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: