bazarnews

کد خبر: ۳۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
گزارش توییتری/
مهدی مهرپور سردبیر نود اقتصادی نوشت: محمدنبی حبیبی به نمایندگی از سیمان تهران رئیس هیات مدیره سیمان هگمتان شد و شرکت گسترش صنایع کاوه پارس هم نیمی از سهام سیمان تهران را دارد یحیی آل‌اسحاق هم اکنون رئیس هیات مدیره کاوه پارس است.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز: با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد: 

علیرضا رحیمی کارشناس ارشد مالی توییت‌های زیر را در صفحه شخصی خود منتشر کرد:

شرکت مشهور تولید الومینیوم ارز دولتی4200 گرفت تا کالایی رو در داخل توزیع کنه. بعد محموله رو صادر میکنه عراق و ارز معاف از بازگشت به نیما رو در بازار آزاد میفروشه... امروز مشخص شد ارز صادراتی به عراق هم باید بیاد در چرخه نیما اما تکلیف تخلفات میلیاردی هم باید روشن بشه

حزب موتلفه در صنعت سیمان چه می‌کند؟

 

شنیدم روز قبل یکی ازمدیران میانی در خصوص قاچاق کالا بازداشت شده نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت هنوز بحث خودروهای وارد شده با ثبت سفارش جعلی تعیین تکلیف نشده که شاهد اتفاق های جدیدی هستیم...

 حزب موتلفه در صنعت سیمان چه می‌کند؟

سید مصطفی شاداب کارشناس اقتصاد در توییتر خود نوشت:

تنها یک وزیر اقتصاد بعد از انقلاب تونست در مسیر درستی گام برداره که قبل از انقلاب توسط عالیخانی پیموده شده بود: محمدجواد ایروانی. اما ایروانی هم مثل عالیخانی توسط سلطه تجارت محوری بر سیاست ایران زمینگیر شد. الان به جز قرارگاه خاتم جای دیگه‌ای نمیشناسم که مدیر صنعتگرا تربیت کنه.

 حزب موتلفه در صنعت سیمان چه می‌کند؟

مهدی مهرپور سردبیر نود اقتصادی در توییتر خود نوشت:

موتلفه در صنعت سیمان!

 محمدنبی حبیبی به نمایندگی از سیمان تهران رئیس هیات مدیره سیمان هگمتان شد سیمان تهران، سهامدار سیمان هگمتان بوده و شرکت گسترش صنایع کاوه پارس (وابسته به بنیاد مستضعفان) هم نیمی از سهام سیمان تهران را دارد یحیی آل‌اسحاق هم اکنون رئیس هیات مدیره کاوه پارس است.

 حزب موتلفه در صنعت سیمان چه می‌کند؟

 

آیا فردی مثل مسعود نیلی که جزء طراحان اصلی چهار برنامه توسعه کشور بوده و در نوشتن دو برنامه دیگر نیز بطور غیرمستقیم دخیل بوده، میتواند بگوید من مقصر وضع موجود نبوده و نیستم... جناب نیلی!‌ وضعیت امروز اقتصاد ایران به دلیل اجرای سیاستهای شماست...

 حزب موتلفه در صنعت سیمان چه می‌کند؟

 

مهران ابراهیمیان روزنامه نگار اقتصادی در صفحه شخصی خود نوشت:

واکنش صادرکنندگان و تجار در فضای مجازی به بغض جهانگیری از پشت تریبون رسمی نشون داد که چرا تقریبا همه مسولان برای انتقال پیام هایشان به رسانه های فیلترشده پناه اوردند . به والله تظاهر و شعار با عمل متفاوته

حزب موتلفه در صنعت سیمان چه می‌کند؟

 

دروغ افزایش صادرات ؟؟ رسما یعنی امار صادرات دروغه و ۳۰ درصد بیش اظهاری ناشی از اشتباه محاسباتی در گمرک ؟ لابد روحانی هم بر مبنای همین امارها طفلک می گوید ما مشکل ارز نداریم! راستی !چی شد پس! اثر گرانی نرخ ارز در افزایش صادرات ؟

حزب موتلفه در صنعت سیمان چه می‌کند؟

 

 

علی شریعتی رئیس کارگروه صنایع اتاق بازرگانی ایران درباره رفع ممنوعیت صادرات به افغانستان نوشت:

موافقت گمرک افغانستان جهت از سرگیری و رفع ممنوعیت صادرات مواد سوختی ، فولاد ، سیمان و کاشی و سرامیک از مرز فراه

حزب موتلفه در صنعت سیمان چه می‌کند؟

 

مینا ورشوچی کارشناس حوزه اقتصاد در واکنش به تهدید اقتصادی عربستان نوشت:

تهدید اقتصادی عربستان مانند بلوف تولید نفت این کشور جهت جبران کمبود نفت در بازار تماما پوچ و توخالیست. بن سلمان به جایی میرسد که به ترامپ میگوید , من به زیر کشیده بشم تو را به زیر میکشم. مثلث اسرائیل/امریکا/عربستان در وضعیت دشواریست.

حزب موتلفه در صنعت سیمان چه می‌کند؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: