bazarnews

کد خبر: ۳۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
گزارش توییتری/
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت:شورای امنیت سازمان ملل تنها ۳گروه طالبان، القاعده وداعش راتروریست می‌داند. خود کشور‌ها هستندکه یک گروهی راتروریست به حساب می‌آورندیاخیر.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز : با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد: 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر خود نوشت:

شورای امنیت سازمان ملل تنها ۳گروه طالبان، القاعده وداعش راتروریست می‌داند. خود کشورها هستندکه یک گروهی راتروریست به حساب می‌آورندیاخیر.براساس قانون اساسی ما، گروه‌هایی که برای دفاع ازکشور خود در برابر بیگانگان و برضد اشغال مبارزه می‌کنند، تروریست نیستند.

مصباحی مقدم: شورای امنیت فقط ۳ گروه را تروریست می‌داند.

مهدی مهرپور سردبیر نود اقتصادی در رابطه با مهدی نیلی نوشت:

رسانه‌های دولتی در ماههای اخیر در تلاشند بگویند مسعود نیلی در دولت حضور ندارد! این سناریو در روزهای اخیر شدت گرفته ( بعد از جلسه روحانی با اقتصاددانان) امروز دنیای اقتصاد و هفت صبح در راستای این سناریو در مطالبی تاکید کرده‌اند که او مشاور سابق است!

بازی طراحی شده او و دوستانش

مصباحی مقدم: شورای امنیت فقط ۳ گروه را تروریست می‌داند.

مینا ورشوچی کارشناس حوزه اقتصاد در توییتر خود نوشت:

مدیر توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا در ایران : شرکت های سرمایه گذاری ایتالیا با وجود تحریم یکجانبه آمریکا در ایران می مانند.

مصباحی مقدم: شورای امنیت فقط ۳ گروه را تروریست می‌داند.

 

تحریم فولاد مبارکه اصفهان از سوی امریکا، تکرار مکررات است , در دور اول تحریم های یک جانبه امریکا علیه ایران خرید و فروش مستقیم یا غیرمستقیم گرافیت، فلزات خام یا نیمه تمام نظیر آلومینیوم و فولاد و نیز زغال سنگ و همچنین نرم‌افزارهای مورد استفاده در فرآیندهای صنعتی تحریم شده بود.

مصباحی مقدم: شورای امنیت فقط ۳ گروه را تروریست می‌داند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: