bazarnews

کد خبر: ۳۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد:
نماینده سابق مجلس گفت: جلسه با افرادی که خبره و عالم هستند، هم به نفع تصمیم گیر است و هم به نفع افرادی که در حوزه‌های تحقیق و اظهار نظر هستند، زیرا از اشکالات طرف مقابل که مثلا دولت است، مطلع می‌شوند.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز : حواشی منتشر شده در مورد جلسه هفته گذشته رئیس جمهور با اقتصاددانان، بهانه ای شد تا در مورد آن با محمد خوش چهره، نماینده سابق مجلس و استاد اقتصاد دانشگاه تهران به گفتگو بنشینیم.

بازار نیوز: نظر شما در مورد تحریم های 13 آبان و سخنان آقای روحانی در مورد اینکه تحریم ها تاثیری روی اقتصاد کشور ندارد چیست؟
بنده در این مورد اطلاعی ندارم و مفاد تحریم‌ها را هم مطالعه نکردم، نمیدانم قرار است چه بشود.

بازار نیوز: در جلسه ای که رئیس جمهور با اقتصاددانان داشتند، آقای جهانگیری حضور نداشتند به نظر شما این غیبت دلیل خاصی دارد؟
اطلاعی ندارم شاید ایشان سرماخورده‌‌‌اند و در جلسه حضور پیدا نکرده‌اند.

بازار نیوز: نظرتان در مورد کلیت جلسه چیست؟
جلسه با افرادی که خبره و عالم هستند اگر تصمیم گیر و سیاست گذار باشد، هم به نفع تصمیم گیر است چون از نقطه نظرات بهره مند می‌شود و هم به نفع افرادی که در حوزه های تحقیق و اظهار نظر هستند زیرا از اشکالات طرف مقابل که مثلا دولت است، مطلع می‌شوند. پس این تبادلات در کل می‌تواند خوب باشد. اما چون خودم شرکت نکردم و در نامه‌ها هم داخل نشدم، متاسفانه درباره مفاد صحبت‌ها نمیتوانم اظهار نظر کنم. انعکاسش می‌تواند خوب باشد چون اگر مردم بفهمند دولت از مردم مشورت می‌گیرد (اگر معلوم شود مشورت است) می‌تواند آثار بیرونی خوبی داشته باشد، اما از نتایج جلسه خبر ندارم .

بازار نیوز: افرادی که در جلسه حاضر بودند بیشتر چهره سیاسی بودند تا اقتصادی، در این باره چه نظری دارید؟

باید دید چه کسانی در جلسه بودند، چون بنده معیار دارم برای اینکه افراد حاضر در جلسه چه تعداد حرفی برای گفتن داشتند چه تعدادشان به اصطلاح خودی بودند و چه تعداد اقتصاددان بودند؛ این هم کار رسانه است که از حاضرین در جلسه لیستی تهیه کند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: