bazarnews

کد خبر: ۳۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
گزارس توییتری/
محمد صالح مفتاح مدیرمسئول پایگاه خبری فردا در توییتر خود نوشت:آخوندی می‌رود، اما رکود در بازار مسکن و به تبع آن در کل اقتصاد که او ایجاد کرد، همچنان ادامه دارد.

گروه راه و مسکن بازارنیوز : با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد: 

محمد صالح مفتاح مدیرمسئول پایگاه خبری فردا در توییتر خود نوشت:

آخوندی می‌رود، اما رکود در بازار مسکن و به تبع آن در کل اقتصاد که او ایجاد کرد، همچنان ادامه دارد... * من در عجبم که این همه سال که دولت با دخالت در نرخ ارز، آن را به صورت مصنوعی پایین نگه داشته بود، صدایی از این دانشمندان(!) در نمی‌آمد. حالا که دیگر گفتن نداره!

آخوندی رفت، اما رکودی که ایجاد کرد، همچنان ادامه دارد

                                                             

مهدی مهرپور سردبیر نود اقتصادی در رابطه با تفاوت قیمت خودرو از کارخانه تا بازار نوشت:

متاسفانه شاهد هستیم تفاوت قیمت خودرو از کارخانه تا بازار در برخی خودروها، به حدود 50 میلیون تومان رسیده و دلالان همچنان بیشترین سود را از این بلبشوی بازار میبرند. این روندها ماههاست ادامه دارد و دولت فقط مثل (..) نگاه میکند؛ همین! ( بدون هیچ راهکاری)

آخوندی رفت، اما رکودی که ایجاد کرد، همچنان ادامه دارد

 

مهران ابراهیمیان کارشناس حوزه اقتصاد و انرژی در صفحه خود نوشت:

خیلی خوشحالم که همکارانم در رسانه ها اعداد رامی فهمند ۴۰ میلیون لیتر بنزین قاچاق با امار فعلی مصرف ۹۰ میلیون لیتر ،یعنی بدبختی مردمی که حتی مصرف سوختشون به کمتر از آخر دولت اقای خاتمی رسیده (درسال ۸۴ مصرف ۶۰ میلیون لیتر بوده) . و قاچاقچیانش ۶۰ درصد مردم دارند می برند.

 

آخوندی رفت، اما رکودی که ایجاد کرد، همچنان ادامه دارد

فرشاد میخک بیرانوند خبرنگار اقتصادی ایسنا در صفحه توییتر خود نوشت:

 نمیخوام ثمرات اصلاحات و شخص خاتمی رو انکار کنم اما فکر میکنم اگر جریان دوم خرداد به جای تمرکز روی مسائل فرهنگی روی مسائل اقتصادی تمرکز میکرد علاوه بر اینکه میتونست باعث پویایی اقتصادمون بشه، فرهنگ و امور اجتماعیمونم اینجوری میدون جنگ نمیشد!

آخوندی رفت، اما رکودی که ایجاد کرد، همچنان ادامه دارد

 

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: