bazarnews

کد خبر: ۳۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد:
سید محمد غرضی گفت: از اول انقلاب به نظرم ۲۵ وزیر استیضاح و ۲۵ نفر جایگزین شدند. وزیر جدید نسبت به وزیر قبلی هیچ  توفیقی نداشته؛ بنابراین جابه جایی افراد تاثیری بر اوضاع نخواهد داشت.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز : سید محمد غرضی در پی انتشار خبر معرفی گزینه های وزارتخانه های صمت، رفاه، مسکن و اقتصاد توسط رئیس جمهور، به خبرنگار بازارنیوز گفت : این وصله پینه ها دردی را از کشور و دولت دوا نخواهد کرد.مشکلات ما اشتباهات سیاست هایمان است. تا وقتی سیاست هایمان را تغییر ندهیم، با این که یک فردی برود و یک نفر دیگر جای او بیاید اتفاق خاصی رخ نحواهد داد .

غرضی با اشاره به بی نتیجه بودن تغییر افراد، بدون تغییر سیاستها گفت : از اول انقلاب به نظرم 25 وزیر استیضاح و 25 نفر جایگزین شدند.وزیر جدید نسبت به وزیر قبلی هیچ  توفیقی نداشته.بنابراین جابه جایی افراد تاثیری بر اوضاع نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه در 20 سال گذشته وزیر اقتصاد توانمندی نداشتیم، اظهار داشت : در 20 سال اخیر وزیرهای اقتصاد توانایی این که بتوانند حرفشان را در دولت بزند نداشتند و همیشه مامور رییس جمهور بودند و رییس جمهورها هم معمولا افراد سیاسی هستند.بنده خیلی با این جابه جایی افراد موافق نیستم چون سیاست ها تغییر نمیکند.

غرضی در پایان با اشاره به نوسانات اخیر نرخ ارز، گفت : طی یکصد سال گذشته هر دولتی که آمده است،از زمان مشروطه و رضاخان تا همین دولت،قیمت دلار بالا و بالاتر رفته است.

یک زمان هر دلار برابر با یک ریال بود.اما امروز قیمت را میبینیم. همه اینها نشان میدهد که دولت ها اقتصاد کشور را به سمت قهقرا برده اند.نگاهمان نباید مقطعی باشد. نگاهمان باید به کل این مسیر باشد.دولت ها با سیاست هایشان کشور را به سمت قهقرا برده اند. نهادها و دولت ها مقطعی کارهایی انجام می دهند.قیمت ها را پایین میاورند.ولی این مقطعی است و کارهای مقطعی هم تاثیر گذار نخواهد بود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: