bazarnews

کد خبر: ۳۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
نماینده دوره نهم و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:
علی علیلو گفت:آلایندگی هوا در شهر‌های بزرگ ریشه در ناکارآمدی مدیریتی و عدم برنامه ریزی مناسب دارد.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز : به گفته علیلو بی برنامه گی و نبود عزم و اراده جدی در بین مدیران موجب گسترش روز افزودن پدیده آلودگی هوا در کلانشهرها و همینطور بروز مشکلات بسیار زیاد از قبیل مرگ و میر و تحمیل هزینه های سنگین در جامعه شده است.

وی همچنین در خصوص اینکه گفته می شود سهم خودروهای فرسوده در آلودگی هوای تهران ۳۲ درصد است، اظهارداشت: بدون شک سهم آلایندگی خودروها بیش از این حرف هاست بنابراین می طلبد مسئولان برای رفع این مشکل فکر عاجل و اساسی کنند.

نماینده دوره نهم و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا امروز برای حذف آلایندگی¬های ناشی از سوخت های فسیلی به دنبال توقف خطوط تولید خودرو های مبتنی بر این نوع سوخت است.

وی افزود: جالب اینکه بدانید در کشورهای پیشرفته بحث مدنظر در زمره استراتژی و برنامه های اساسی دولت ها درآمده اما در ایران هنوز راجع به خودروهای فرسوده در رسانه ها صحبت می شود.

علیلو در ادامه تصریح کرد: علت العلل همه مشکلات در جامعه به خصوص بحث آلایندگی ناشی از فرسودگی خودروها اینکه جای رویکرد اجرایی مبتنی بر استراتژیک و همینطور عزم راسخ برای اجرای برنامه ها در سیستم مدیریتی کشور به شدت خالی است.

رادیو اقتصاد

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: