bazarnews

کد خبر: ۳۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
بازارنیوز گزراش می‌دهد:
در شبکه وحید مظلومین ۱۷۰ هزار تراکنش مالی در قالب ۲۱۹ فقره حساب انجام شده که رقم این تراکنش‌ها بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده است.

گروه بورس بانک و بیمه بازارنیوز : در شبکه وحید مظلومین ۱۷۰ هزار تراکنش مالی در قالب ۲۱۹ فقره حساب انجام شده که رقم این تراکنش‌ها بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده است.

در کیفرخواست صادر شده وحید مظلومین به افساد فی الارض از طریق سردستگی و تشکیل شبکه فساد اخلال درنظام اقتصادی و ارزی و پولی کشور با انجام معاملات غیر قانونی و غیر مجاز ارز وسکه و قاچاق عمده ارز از کشور در حد کلان متهم شده است.

غلامحسین محسنی اژه ای، در حاشیه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری استان زنجان گفت: در پرونده مفسدان اقتصادی در دادگاه های ویژه، طی روزهای اخیر 35 نفر محکوم شدند که از این تعداد برای سه نفر با عنوان مفسد فی الارض در دادگاه بدوی حکم اعدام صادر شده است.
علی رحیمی، وکیل مدافع چهار تن از متهمان پرونده دلالان ارزی و پرونده باند وحید مظلومین موسوم به سلطان سکه ، از صدور احکام شعبه دوم دادگاه های ویژه به ریاست قاضی سید احمد زرگر در این پرونده ها خبر داد. 
این وکیل دادگستری افزود: احکام دادگاه به متهمان در زندان ابلاغ شده اما هنوز برای ما به عنوان وکیل پرونده، چیزی ابلاغ نشده است. 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: